1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    sommige debielen hebben niet door dat ik met een islamitische vrouw ben getrouwd..
    En waarom zou ik jouw voorbeeld eigen moeten maken of doe je dat alleen onder het mom van sm..
    wat heeft dat vandoen met dat filmpje waar een vrouw a public wordt vernederend door een islamitsche geleerde voor het niet dragen van een hoofddoek..

    keur je dit achterlijke gedrag van die zakkenwasser af of goed ..daar draait het om.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  2. #107
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    heb jij dat filmpje wel eens gezien een geestelijke die zich ff bemoeid met het niet dragen van een hoofddoek door een vrouw!!

    draai kronkel wat je wilt dit is geen religeuze vrijheid die deze despoot verspreid..
    Ik heb dat filmpje niet gezien nee.
    Maar veel vrouwen zullen daarmee blij zijn dan verplicht worden om als straathoe.r te werken..
    Maar volgens mij heb je dat liever dan wat er in dat filmpje word geeist..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Ik heb dat filmpje niet gezien nee.
    Maar veel vrouwen zullen daarmee blij zijn dan verplicht worden om als straathoe.r te werken..
    Maar volgens mij heb je dat liever dan wat er in dat filmpje word geeist..
    jij vroeg ik gaf het je door middel van dat filmpje..je kijkt hem niet..en verwijt mij van alles..alles verder goed in je bovenkamer??

    lol..appels en peren vergelijker demo is er weer.
    een hoe r vergelijken met een vrouw die geen hoofddoek op wil en daardoor a publiq vernederd wordt door een islamitsche geleerde.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom mogen de salafisten niet hun eigen manier van leven leiden en andere bevolkingsgroepen wel.
    Vertel dat eens.
    Waarom link je niet islamitische vrouwen aan die ayath al weet je dat die niet voor hun bedoelt is.waarom moeten islamitische vrouwen aan jouw atheistische denkwijze onderwerpen..

    Geef eens antwoord.
    Omdat die salafisten cultuur, mores zijn uit de 7e eeuw die nooit mogen veranderen, waarvan een aantal in strijd zijn met de cultuur/mores, grondrechten, mensenrechten in de 21e eeuw?

    Dat onze "eigen" fundamentalisten - gereformeerden - nog niet zolang geleden door de rechter is verboden nog langer die visie uit het verleden, dat de vrouw inferieur is aan de man langer toe te passen op hun vrouwen?
    Dus in strijd met de grondrfechten. Waarom zouden die Salafisten dat dan wel mogen doen?
    Buiten die SGP vrouwen hebben alle andere vrouwen daar toch ook geen last van?

    Overigens voor de vierde keer de vraag waarop jij maar geen antwoord geeft:

    "Je ontwijkt al steeds antwoord op mijn vraag over indoctrinatie van vrouwen (en mannen) dreigen met de hel, mee eens zijn?
    Maar jij denkt echt dat in veel moslimlanden vrouwen - op basis van die verzen, hadith - ook maar iets te vertellen hebben?"

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Overigens hoe in de islam de positie van de vrouw alleen wordt bezien la vrouw, dochter van mannen blijkt wel over die affaire in Egypte.
    Nederland meisje Britt was op vakantie in een hotel in Egypte met vader en moeder,
    Ouders gingen al naar huis, Britt wilde nog paar dagen blijven. Daar werd ineens een baby geboren.
    En al drie weken weigeren de Egyptenaren haar naar huis te laten gaan.
    Er wordt geweigerd een geboorte akte op te maken omdat de naam van de vader niet bekend is.
    En dan is het mis. Want het belang van de vader is waar het om gaat!
    Er moet een vader zijn die toestemming verleend dat zij en baby het land mogen verlaten!
    Dan slaat het denkwerk op hol, geen vader?
    Zij mag natuurlijk als minne vrouw niet over haar eigen kind beslissen.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Overigens hoe in de islam de positie van de vrouw alleen wordt bezien la vrouw, dochter van mannen blijkt wel over die affaire in Egypte.
    Nederland meisje Britt was op vakantie in een hotel in Egypte met vader en moeder,
    Ouders gingen al naar huis, Britt wilde nog paar dagen blijven. Daar werd ineens een baby geboren.
    En al drie weken weigeren de Egyptenaren haar naar huis te laten gaan.
    Er wordt geweigerd een geboorte akte op te maken omdat de naam van de vader niet bekend is.
    En dan is het mis. Want het belang van de vader is waar het om gaat!
    Er moet een vader zijn die toestemming verleend dat zij en baby het land mogen verlaten!
    Dan slaat het denkwerk op hol, geen vader?
    Zij mag natuurlijk als minne vrouw niet over haar eigen kind beslissen.
    Aanpassen aan de mores in Egypte

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Aanpassen aan de mores in Egypte

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk
    Zij is toeriste, niet 4e generatie vluchteling die in Egypte woont.

  8. #113
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Omdat die salafisten cultuur, mores zijn uit de 7e eeuw die nooit mogen veranderen, waarvan een aantal in strijd zijn met de cultuur/mores, grondrechten, mensenrechten in de 21e eeuw?

    Dat onze "eigen" fundamentalisten - gereformeerden - nog niet zolang geleden door de rechter is verboden nog langer die visie uit het verleden, dat de vrouw inferieur is aan de man langer toe te passen op hun vrouwen?
    Dus in strijd met de grondrfechten. Waarom zouden die Salafisten dat dan wel mogen doen?
    Buiten die SGP vrouwen hebben alle andere vrouwen daar toch ook geen last van?

    Overigens voor de vierde keer de vraag waarop jij maar geen antwoord geeft:

    "Je ontwijkt al steeds antwoord op mijn vraag over indoctrinatie van vrouwen (en mannen) dreigen met de hel, mee eens zijn?
    Maar jij denkt echt dat in veel moslimlanden vrouwen - op basis van die verzen, hadith - ook maar iets te vertellen hebben?"
    Uit de 7e eeuw mag niet maar uit meer dan 1000 jaar voor christus mag wel zie antwerpen.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #114
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom mogen de salafisten niet hun eigen manier van leven leiden en andere bevolkingsgroepen wel.
    Vertel dat eens.
    Ik denk dat iedereen mag leven, zoals die zélf wil!
    Voor iedere leefwijze bestaat er ook wel een vereniging waarin iedereen mag zeggen wat die verkeerd vindt aan onze samenleving.
    Maar wat níet mag, oproepen tot geweld of uitoefening van criminele activiteiten.
    Voor de rest is er niets wat de overheid verbiedt.





    Waarom link je niet islamitische vrouwen aan die ayath al weet je dat die niet voor hun bedoelt is.waarom moeten islamitische vrouwen aan jouw atheistische denkwijze onderwerpen..

    Geef eens antwoord.
    Van mij mag je alle redelijke vormen van kritiek uiten!
    Ik juich kritiek zelfs toe!
    Zelfs afbrekende kritiek, mits je maar met iets beters komt.
    Dus het moet redelijk zijn en blijven.

  10. #115
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Ja, ik vind het ook belachelijk dat salafisten aansturen op een confrontatie met Nederland (een soort "oorlog"). Maar dat ze niet bewapende mensen willen aanvallen wist ik niet.
    Geestelijken die geweld verdedigen en jongeren met hun religieuz gif indoctrineren moeten ook gelijk achter slot en grendel met elke dag een spuitje Haloperidol.

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Uit de 7e eeuw mag niet maar uit meer dan 1000 jaar voor christus mag wel zie antwerpen.
    Ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb gewezen op de SGP ook een verbod heeft gekregen van de rechter nog langer een grondrecht te schenden, ook al beroepen die christenen zich beroepen op de meer dan 2000 jaar oude bijbel.

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    NL is echt zo n landje dat graag zenuwachtig en hoopvol om zich heen kijkt of er ergens een oorlogje is te vinden.Ze willen zo graag gehaat worden. Elke dag smeken ze erom.
    waar haal je dat vandaan?
    Kom eens met feiten?
    Media zit er al jaren elke dag bomvol mee.
    Maar niet met oorlog die door hun werd verklaard! Meer over terroristische aanslagen en het sektarisch geweld in sommige moslimlanden.


    Ze hopen echt op iemand die een granaat in een bus gooit. Dan pas komen ze klaar,
    Bedenk jij zo iets s-nachts in je legerstede? Geestelijken hier beweerden ooit dat je daar blind van werd!

    hebben ze weer een doel in hun leven de komende jaren want je kunt er zeker van zijn dat ze er 5 jaar lang non stop over gaan praten met ' live verslaggevers', praatprogramma's die er speciaal voor opgericht gaan worden en andere mediadrama
    Zolang die oorlogen duren, wordt daar over verslag gegeven!
    Dat heet persvrijheid!
    Jij zou ook verslag mogen geven vanuit jouw belevingswereld.
    Maar ik denk dat je daar erg alleen in zult staan!

  13. #118
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    nee jij wil het zeggenschap over vrouwen stevig in je knuistjes houden hè eng ventje..
    Je kunt ze niet duidelijk maken dat vrijheid en onafhankelijkheid in het belang van de man zelf is!
    Een vrouw is persoonlijk bezit van de man!
    De man is niet persoonlijk bezit van de vrouw!
    Zo'n denkwijze is totaal verkeerd!

  14. #119
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    al gebruik je jip en janneke taal..
    TDM denkt dat gewelddadige salafisten..die aansturen op een confrontatie..slachtoffer zijn van nederland
    Ja...……...De Nederlanders dreigen hen over te halen tot vrijheid en in alles wat menselijk is! Behalve met geweld. Dat mogen alleen de autoriteiten.

  15. #120
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    En jij over islamitische vrouwen.jij wil ze graag half naakt over straat zien lopen viezerik..
    Lijkt me best leuk om ze eens als Eva te zien!
    Met sluier uiteraard!