1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja anders ben je geen moslim. Er zijn wel mensen die alleen in de Koran geloven die worden koranisten genoemd, omdat ze eigenlijk de gruweldaden wat in de hadiths staan verwerpen maar in de Koran komen ze ook voor.
    Ja, zij volgen de argumenten dat nergens in de koran staat dat mensen handelingen en uitspraken van Mohammed moesten opschrijven en eeuwig blijven volgen.
    De ahadith werd ook pas een kleine 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld.
    Ook irononisch dat er ook hadith is waarin Zaid - de opperschrijver van de openbaringen van Mohammed - juist aangaf dat Mohammed strikt had verboden om ook maar iets over HEM te schrijven.
    Wie dat had gedaan het moest vernietigen.
    En ook tig keer in de koran staat dat de enige taak van de boodschapper is slechts het overbrengen van de boodschap = de koran.
    Al het andere is slechts aan Allah zelf voorbehouden.

    Soennieten komen dan met de zinsnede gehoorzaam Allah en zijn boodschapper.
    Logisch, de mensen konden Allah niet zien, maar wel de man die stelde zijn boodschapper te zijn. Dus niet meer dan de introductie van Mohammed dat hij de boodschap van Allah bracht, de koran.
    Want tig keer heeft Allah in zijn boodschap gesteld dat deze geheel compleet is, niets weggelaten, geheel gedetailleerd en alles uitlegd.

  2. #182
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ja, zij volgen de argumenten dat nergens in de koran staat dat mensen handelingen en uitspraken van Mohammed moesten opschrijven en eeuwig blijven volgen.
    De ahadith werd ook pas een kleine 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld.
    Ook irononisch dat er ook hadith is waarin Zaid - de opperschrijver van de openbaringen van Mohammed - juist aangaf dat Mohammed strikt had verboden om ook maar iets over HEM te schrijven.
    Wie dat had gedaan het moest vernietigen.
    En ook tig keer in de koran staat dat de enige taak van de boodschapper is slechts het overbrengen van de boodschap = de koran.
    Al het andere is slechts aan Allah zelf voorbehouden.

    Soennieten komen dan met de zinsnede gehoorzaam Allah en zijn boodschapper.
    Logisch, de mensen konden Allah niet zien, maar wel de man die stelde zijn boodschapper te zijn. Dus niet meer dan de introductie van Mohammed dat hij de boodschap van Allah bracht, de koran.
    Want tig keer heeft Allah in zijn boodschap gesteld dat deze geheel compleet is, niets weggelaten, geheel gedetailleerd en alles uitlegd.
    Ja en daarom heb je vier leerscholen die de islam bestuderen en moslims onderwijzen hoe de islam in elkaar steekt. Maar voor mij is het duidelijk onzin en onlogisch. Al die discussies wat wel en niet betrouwbaar is omtrent de hadiths en de meest onzinnige dingen worden haram verklaard zoals wenkbrauwen epileren (serieus waar gaat het over) terwijl seks hebben met je slavinnen halal is.
    Ik ben tot de conclusie gekomen dat het een Arabische religie is (je moet ook in het arabisch bidden alsof Allah geen andere taal verstaat) met hier en daar plagiaat en eigen versie (Arabische cultuur) van gemaakt en dat de lieftallige Mohammed gewoon schizofreen was die macht en vrouwen wilde.

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door soennie Bekijk reactie
    Helemaal mee eens!
    Dit is weer een afleidingsmanoeuvre van de overheid. Zet ze tegen elkaar op dan is dat gepeupel met elkaar bezig en wij kunnen doen wat we willen.
    Dit onderzoek is niet gedaan door de overheid maar door een universiteit en (wordt) verdedigd voor een commissie van professoren.


    Blijkbaar vind je het onderzoek onwaar?
    Waarop baseer je dat?

  4. #184
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik ben ook een salafiest.

  5. #185
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Wat moet ik nu precies doen?

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    kinky...


    vrouwen die zich graag laten slaan...


    geil wel



    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Wat vind een islamitische vrouw hiervan..
    Weet je dat ook of redeneer je vanuit een niet islamitische vrouw.
    Vertel dat eens.

  7. #187
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    waarom weg gaan uit Nederland .

    Nederland is van Allah swt en alle andere landen. Elke mens is overal welkom.de grenzen zijn getrokken door de mensen en regeringen .


    En ja hoor ik wil wel weg uit Nederland maar dan wil ik 2 miljoen mee krijgen .Want mijn opa en vader hebben dit land opgebouwd na de 2de wereld oorlog .

    "Want mijn opa en vader hebben dit land opgebouwd na de 2de wereld oorlog."

    Ja ja...

  8. #188
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Is dit serieus?
    Nee. Het is Touzaniabdelos.

  9. #189
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    ken je "shifting the burden of proof" als drogreden?

    Ik heb in dit topic ook al "ad hominem" en "whataboutism" gezien....
    Wellicht is dit forum iets voor een bingo-kaart met drogredenen, en de eerste die bingo heeft wint.

    Drogredenaties kom je niet alleen in dit topic tegen... dit forum zit er tjokvol mee.

    Het hoort bij de charme van dit forum.

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Drogredenaties kom je niet alleen in dit topic tegen... dit forum zit er tjokvol mee.

    Het hoort bij de charme van dit forum.
    Misschien tijd voor een bingokaart?

  11. #191
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Aangezien het onderwerp veranderd is in ontkennen van de holocaust maar het oorspronkelijke onderwerp "‘Salafisten sturen aan op een confrontatie met Nederland" niét wordt ontkend, is duidelijk dat het de onderzoek over Salafisten juist is.
    Dat is juist. Het is niet voor niets dat de discussie wordt verlegd naar iets anders.


    Vrome moslims die zich keren tegen onze rechtsstaat... daar wil je het als moslim niet over hebben.
    Dus pakken we de joden maar weer.

  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Is het nummer zion al gevallen?


    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Misschien tijd voor een bingokaart?

  13. #193
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    geef is 1 document waar staat dat 6 miljoen joden vergast zijn 1tje

    Er is geen document dat zegt dat 6 miljoen joden zijn vergast.
    Er zijn wel talloze documenten die aantonen dat tegen de 6 miljoen Joden zijn vermoord.

    Daar kun je zo even op googelen

  14. #194
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja anders ben je geen moslim. Er zijn wel mensen die alleen in de Koran geloven die worden koranisten genoemd, omdat ze eigenlijk de gruweldaden wat in de hadiths staan verwerpen maar in de Koran komen ze ook voor.
    je moet de bijbel of de Talmoed niet met de koran verwarren..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #195
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Wat moet ik nu precies doen?

    Je hersens gebruiken. Daar heb je ze voor.