MVC Lid

Reacties
    130
    21-09-2010

Is dit raar?

Goedenavond,

Ik zit met iets en vraag me af of ik niet overdrijf. Laatst had een afspraak bij de verloskundige. Mijn man wist ervan hij moest werken en kon dus niet mee. Maar meneer heeft de held dag niet gevraagd hoe het gegaan was. Wat de verloskundige zei, mijn gezondheid en de gezondheid en groei van de baby. Nu zei hij dat hij niet kon appen/bellen tijdens werk. En hij wilde het vragen als ie thuis kwam, maar ik sliep. Moest vroeg op ivm werk, kinderen en het huishouden. Volgende dag kwam hij regelmatig online. Paar dagen later was ie weer aan het werk belt zijn ex hem over zijn dochter. Hij belde terug ook onder werktijd. Dus toen reageerde ik best geïrriteerd en boos van je kon toch niet bellen/appen als je aan het werk was?? Hij werd hier boos om en zei dat was een moment dat ik wel kon bellen en ik niet kon weten wanneer het wel of niet kon. Maar mij ga je niet wijsmaken dat je niet even snel een apje eruit kan gooien. Ik had graag gewild dat ie ook meer om mij zou vragen hoe het gaat bijv. Maar zit nu ook op het punt dat het voor mij, als het zo doorgaat, niet meer hoeft. En ik me dan ook niet meer zal bekommeren om hem. Is dit nu overdreven? Reageer ik nu overdreven of zijn het mijn hormonen die op hol slaan??Want in mijn oren klinkt het als liegen wat ie deed. Door te zeggen dat ie niet kan bellen.

Serieuze reactie graag!

Groetjes

MVC Lid

Reacties
    466
    26-06-2015

Het zijn je hormonen die op hol slaan.
    Het is iets kleins maak je er niet druk over, ik denk best wel dat hij het je 's avonds wou vragen.
    Ik heb ook de indruk dat het mannen minder interesseert de tweede keer. De eerste keer is alles spannend en nieuw en de tweede zwangerschap weet je het verloop al en kijken ze meer uit naar de geboorte.

Vertel hem gewoon rustig dat je graag wilt dat hij meer interesse toont en probeer gewoon te genieten en niet te stressen, is niet goed voor de baby.

MVC Lid

Reacties
    130
    21-09-2010

Goedemorgen,

Het feit dat het het ze minder interesseert zo’n tweede zwangerschap kan ik enigszins begrijpen. Maar het punt nu is is dat ik ook veel bezig ben met zijn kind (vorige relatie). Helpen hoeft ie niet te doen, maar wel laten merken dat ik er niet alleen voor sta. En meer om mij bekommeren ipv mij uit te schelden voor kanker wijf, omdat ik zei dat als andere bellen/appen hij wel klaar staat voor ze maar zodra het om zijn vrouw gaat het hem niks interesseert.

MVC Lid

Reacties
    466
    26-06-2015

Citaat Geplaatst door pobriiciita Bekijk reactie
    Goedemorgen,

Het feit dat het het ze minder interesseert zo’n tweede zwangerschap kan ik enigszins begrijpen. Maar het punt nu is is dat ik ook veel bezig ben met zijn kind (vorige relatie). Helpen hoeft ie niet te doen, maar wel laten merken dat ik er niet alleen voor sta. En meer om mij bekommeren ipv mij uit te schelden voor kanker wijf, omdat ik zei dat als andere bellen/appen hij wel klaar staat voor ze maar zodra het om zijn vrouw gaat het hem niks interesseert.
    Salam.
    Jou uitschelden kan natuurlijk niet. Maar probeer het hem nog eens duidelijk te maken dat je vind dat hij te weinig interesse toont.
    Ik weet gewoon als je zwanger bent trek je je sommige dingen meer aan dan als je niet zwanger bent, en kan je hier behoorlijk triest, boos, druk om worden.
    En je hebt hier wel een punt maar probeer het gewoon te laten gaan. Belangrijkste is hoe hij gaat reageren een het baby'tje er is. Als hij andere keren vraagt hoe gaat het, hoe was de dokter, enz, zou ik me er niet meer druk over maken.

Ik wens je alvast een goede zwangerschap en een gezond kindje inchallah

Verbannen

Reacties
    684
    26-04-2018

Citaat Geplaatst door pobriiciita Bekijk reactie
    Goedemorgen,

Kankerwijf.! Dit mag niet.
    Zijn jullie Marokkaans.?

MVC Lid

Reacties
    21
    03-04-2007

Drama

a-ssalafiya

Reacties
    1.887
    22-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    Oukhty hormonen zijn echt gevaarlijk.
    Probeer te kalmeren en wanneer je voelt dat hormonen weer op hol slaan... even qor’an lezen en afzonderen. Ik heb het ook gehad. Hormonen kunnen je zelfs zover brengen dat je gaat scheiden. Kijk uit met wat je zegt en je kan hem ook op een rustige manier zeggen van ik voel dat ik nu anders ben dus let aub niet op mij als ik zo tegen je uitval.
    nice ot.

Anhedonia.

Reacties
    6.042
    29-08-2012

Citaat Geplaatst door JEWEETED Bekijk reactie
    Oukhty hormonen zijn echt gevaarlijk.
    Probeer te kalmeren en wanneer je voelt dat hormonen weer op hol slaan... even qor’an lezen en afzonderen. Ik heb het ook gehad. Hormonen kunnen je zelfs zover brengen dat je gaat scheiden. Kijk uit met wat je zegt en je kan hem ook op een rustige manier zeggen van ik voel dat ik nu anders ben dus let aub niet op mij als ik zo tegen je uitval.
    Heb je kinderen?