1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Cool WIN GRATIS het boek 'Eet als een expert - Zwanger!' t.w.v. 24,55 euro

    Beste dames,

    Ik doe een onderzoekje naar vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn (geweest). Dit gaat over de mate van kennis die vrouwen hebben over voeding tijdens de zwangerschap, of ze daar naar handelen (voedingssupplementen slikken) en de behoeften die zwangeren nog meer kunnen hebben tijdens hun zwangerschapsperiode.

    Aan een van de deelnemers verloot ik helemaal GRATIS het boek ‘Eet als een expert – Zwanger!’ t.w.v. 24,50 euro. Dit is een boek geschreven door deskundigen en wetenschappers die wetenschappelijke kennis vertalen naar consumententaal. Wat mag je wel of niet en in welke hoeveelheid? Wat doe je tegen misselijkheid en andere kwalen? En nog veel meer. Daarnaast staan er veel heerlijke recepten die een zwangere wél mag!
    Wil jij een eigen expert zijn op het gebied van voeding tijdens je zwangerschap? Wil jij dit boek winnen? Doe mee met het onderzoek!

    Duur: 5 minuten
    Link: https://www.onderzoekdoen.nl/enq/?f=f14zhfgt2s

    Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd! Hartelijk dank.



    PS: Mocht je wat kwijt willen over het onderzoek (feedback, kritiek, compliment etc.) dan mag dat uiteraard (eventueel ook privé).
    PSS: het boek is NIET gesponsord en ik ben ook geen mede-eigenaar of iets dergelijks.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Foto van het boek!


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Er zijn inmiddels 43 die de vragenlijst hebben ingevuld, ik streef naar 165
    Bedankt voor degenen die hebben ingevuld! Degenen die dat nog niet hebben gedaan: het kan nog binnen 1 week

Tags voor deze discussie