1. #1
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Testament gevonden in huis Jawed S.

    Testament gevonden in huis Jawed S.

    ï€ ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€ ¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï €¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬
     Terreurverdachte Jawed S. hield er
    rekening mee dat hij zijn aanslag op
    Amsterdam CS niet zou overleven.Zijn
    advocaat zegt tegen persbureau ANP dat
    in zijn Duitse huis een testament is
    gevonden.

    Reden voor de aanslag was volgens de
    advocaat dat S. zich diep beledigd
    voelde door PVV-leider Wilders en zijn
    cartoonwedstrijd.

    "Kennelijk ligt hier het motief voor
    zijn handelen,dat gericht lijkt te zijn
    geweest tegen twee willekeurige
    bezoekers van Amsterdam CS",zegt de
    advocaat.Met die twee Amerikanen gaat
    het beter,zegt VS-ambassadeur Hoekstra.

  2. #2
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Zo fake allemaal.

    JE SUIS INSIDE JOB


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Ik vind religie iets waar je respect voor moet hebben en niet moet bespotten!
    Maar: Ik vind het netzo verkeerd om wraak te nemen hierover op mensen die er niets mee te maken hebben.
    Wraak is iets dat alleen aan G'd is voorbehouden en is niet aan ons!
    Dat er elke dag weer wraak gnomen wordt op elkaar is dan ook diep treurig!
    Maar als je écht in G'd gelooft weet je dat de gene die zich schuldig gemaakt hebben aan een zonde, die gene voor het Hemelse Gerecht zal komen te staan! Dus neem alsjeblieft nooit wraak, want daarmee overtreedt je ook G'd's wet en laat vraagtekens na over je geloof!
    Maar nogmaals: Ik vind de cartoonvoorstelling van Wilders helemaal maf en Wilders geen haar beter

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ik vind religie iets waar je respect voor moet hebben en niet moet bespotten!
    Maar: Ik vind het netzo verkeerd om wraak te nemen hierover op mensen die er niets mee te maken hebben.
    Wraak is iets dat alleen aan G'd is voorbehouden en is niet aan ons!
    Dat er elke dag weer wraak gnomen wordt op elkaar is dan ook diep treurig!
    Maar als je écht in G'd gelooft weet je dat de gene die zich schuldig gemaakt hebben aan een zonde, die gene voor het Hemelse Gerecht zal komen te staan! Dus neem alsjeblieft nooit wraak, want daarmee overtreedt je ook G'd's wet en laat vraagtekens na over je geloof!
    Maar nogmaals: Ik vind de cartoonvoorstelling van Wilders helemaal maf en Wilders geen haar beter
    Dit.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    Zo fake allemaal.
    Als fake uitmondt in moorden, is het géén fake meer!
    Het moet onmiddellijk verboden worden om een religie te bespotten!
    Het slaat nergens op en kan mensen diep grieven!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Citaat Geplaatst door Voorhuid Bekijk reactie
    Blablabla wat een bullshit. Dus religie mag tegen een homo zeggen jij gaat eeuwig branden in de hel, religie mag over ongelovigen zeggen dat het de ergste der schepselen zijn, maar andersom mag er niets over de religie gezegd worden en moet men er maar respect voor hebben? Wat een dikke BULLSHIT. Alles van status moet gerediculiseerd worden. Dus zeker jouw fake G-d en ook Allah en Mohammed moeten compleet belachelijk gemaakt worden.
    Het aanmaken van een nieuw account hierop om vervolgens zo’n comment te plaatsen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    405
    31-12-2012

    Citaat Geplaatst door Voorhuid Bekijk reactie
    Ik bepaal zelf hoe ik reageer. Of is dit forum een soort van besloten theekransje voor geestelijk gestoorde mensen die in G-d en in Allah geloven?
    Succes.