1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    11
    17-11-2014

    De kansen zijn relatief groot. Als je na een sollicitatie toch niet wordt aangenomen moet je Allah swt dankbaar zijn. Hij weet wat het beste voor jou is en wanneer het beste moment is om het te krijgen.
    Er zijn momenten geweest dat ik niet werd aangenomen en vermoedde dat het om mijn hoofddoek ging. Achteraf gezien ben ik blij dat ze mij geen kans hebben gegeven. Ik zou niet dood gevonden willen worden op zo een plek. Neem het maar van mij aan: als je over de juiste competenties beschikt voor die ene baan moet het je lukken!

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Je begint je zinnen zonder hoofdletter. Je zinnen houden zomaar op.

    Conclusie: nihil.

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Zo groot als de grootheid van Allah. Met andere woorden als jij onvoorwaardelijke vertrouwen hebt in Allah dan zal je een goede baan krijgen.
    Hijaab of baard of donkere huidskleur maakt helemaal niet uit. Het is Allah die elk mens voorziet in zijn of haar levensonderhoud.

    Wanneer begrijpen jullie het nou eens een keer. Ik heb mijn leven lang geen dag zorgen gemaakt om geld inkomen of werk.

    Ik solliciteerde bij Allah voor een baan. En kreeg die altijd.
    Dit is wel een hele foute zin. De vergelijking kun je niet maken, al weet ik wat je ermee bedoelt.

    En solliciteren doe je niet bij Allaah. Je vestigt je vertrouwen in Hem, omdat je weet dat Hij ar-Razaaq is.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5
    15-09-2018

    Goede dag, heb je een lening nodig? zoals een lening om uw diensten af te betalen, om uw huur te betalen en financiƫle problemen op te lossen, hier is een kans voor u, Hope biedt woningkredieten, zakelijke leningen, commerciƫle leningen, startkapitaal, leningen voor leningen, leningen voor de bouw, autoleningen, hotelleningen, enz. van 2% rentepercentages per jaarlijkse terugbetaling, Hope-lening duurt maximaal {3} uur, om bij alle goedgekeurde klanten terecht te komen, neem contact met ons op via (kplender@outlook.com)