1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    07-07-2018

    Is hier een zuster of broeder

    Die mij op het rechte pad kan helpen te blijven mijn gebeden op tijd laat bidden ik wil meer in de islam verdiepen meer lerenvia whatsapp alavast erg bedankt

  2. #2
    Uniek is jezelf zijn

    Reacties
    183
    03-01-2012

    Mooi gezegd akhi, een klein puntje je bedoeld maghfierah ( dus vergevening) na aanleiding van het tonen van berouw ( taubah) het oprecht spijt hebben van je zonden, en vervolgens hier niet meer in te vervallen in sha Allah.

    moge Allah je belonen.

    Ps sis ik wil je wel helpen met het een en ander. je mag me een pm sturen if u like.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    19
    02-10-2018

    Assalamu alaikoum warahmatullah zuster,

    Wat ik jou in sha Allah als tip wil geven, zoek een zuster/vriendin die ook op de weg van Allah subhana wa ta’ala zit. Zoek een vriendin waarmee je samen kennis kan opdoen, een vriendin die het goede voor jou wenst en die jou kan stimuleren op het rechte pad en andersom ook. De persoon wordt namelijk besmet met wat hij/zij omgaat, dus wees in goed gezelschap.
    hoe meer kennis je opdoet over bepaalde zaken waaraan je moeilijk kunt vasthouden, hoe standvastiger je in sha Allah daarin wordt. Het is belangrijk om te weten hoe we bepaalde aanbiddingen moeten verrichten, opdat het wordt geaccepteerd. Daarnaast waarom Allah het ons verplicht heeft gesteld en wat daar de voordelen bij zijn etc etc.

    Mocht je dichtbij mij wonen, dan wil ik die vriendin wel voor jou zijn in sha Allah, en mochten we ver van mekaar wonen kan het ook via de app kunnen we elkaar ook steunen.

    Moge Allah ons leiden, en het voor ons vergemakkelijken.


    Ameen


    Wa alaikoum salam warahmatullah wa barakatu
    ❤️الّلهم أصلح قلبي