1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Ongeloof

    Hallo allemaal,
    Ik ben een vrouw van 25 jaar en al een aantal jaar niet gelovig, ondanks dat ik voorheen wel praktiseerde. Nou ben ik benieuwd of meer mensen hier ook niet geloven?

    Dit is voorderest geen aanval naar anderen toe, maar ben gewoon heel erg benieuwd naar mensen binnen de gemeenschap die ook hetzelfde denken hierover.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Salam. Ik ben juist meer en meer gaan geloven en praktiseren. Alhamdoulilah.

    Wist je dat wij in de tijd zitten waarin de oprecht gelovigen worden gescheiden van de hypocrieten en huigelaars?
    Een soort zeef tijd. Dat doet een bedrijf ook en dat noemen ze reorganiseren.
    Huigelaar en hypocriet omdat ik vertel dat ik niet geloof? Mooi voor jou dat jij je meer bent gaan verdiepen erin. Ik hoop oprecht dat je geluk daarin zit. Maar snap je toon niet. Nergens voor nodig.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    En of je in Allah gelooft of niet HIJ blijft jouw God. En HIJ is degene die jouw hart permissie geeft om de volgende hartslag te slaan. En die daarna en die daarna.
    Agree to disagree?

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Geef hen geen tijd Goldstone, het zijn trollen. Nooit moslim geweest. Als je stiekem hun telefoon of laptop camera kon inschakelen zou je een levenloze kaafir manneke zien.

    Ze willen een berg neerhalen door er tegen aan te slaan met hun hoofden. Laat ze slaan, ze zullen hersenschuddingen krijgen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Ik merk aan jouw reactie dat jij je direct aangesproken voelt als huigelaar. Ik schreef alleen een statement.
    Onder een topic over ongeloof, is toch niet gek dat het zo over kwam.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Geef hen geen tijd Goldstone, het zijn trollen. Nooit moslim geweest. Als je stiekem hun telefoon of laptop camera kon inschakelen zou je een levenloze kaafir manneke zien.

    Ze willen een berg neerhalen door er tegen aan te slaan met hun hoofden. Laat ze slaan, ze zullen hersenschuddingen krijgen.
    Ik val niemand aan, of voer met niemand discussie. Ik vraag alleen naar mensen die dezelfde ideeen hebben. Waarom wordt dat als poging tot aanval gezien? Overigens ben ik een vrouw!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2018

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Het interesseert mij geen zoutkorrel of je gelovig bent of niet want ik ben niet degene die dat eist van je. Zelfs Allah zegt:

    Fa man shaa’a falyomin
    Wa man shaa’a falyakfor

    Dus wie wil geloven laat hem/haar geloven
    En wie in ongeloof wil verkeren laat hem/haar.
    Seriously? Je reageert dat onder mijn eigen topic? If you dont care, snap ik uberhaupt niet waarom je reageert. Mijn vraag was duidelijk in de topic. Jouw aanwezigheid bekend maken en toch doen alsof het je niet interesseert spreekt elkaar een beetje tegen. Maar goed, jij bent niet de reden waarom ik deze topic heb gestart. Dus ik wens je een fijne avond.

  8. #8
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    I know. Thanks!
    Zie je hoekje

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #9
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Helemaal gelijk chokran bro ik zal mij eraan houden. Thanks.
    Toppie

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”