1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Zometeen bij tafel van keer Dries Boussata ..zij gaan praten over Ziyech,Mazraoui en

    Idrissi

    Volgens mij vanaf 11 uur

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wallah petje af voor Boussata ..hij heeft ze lesje geleerd

  3. #3
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Vertel, ben in marokko, weer griep
    Hallo aap,

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hij had gewoon hard uitgehaald naar Johan Derksen en aan media

  5. #5
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Hij had gewoon hard uitgehaald naar Johan Derksen en aan media
    oh nice man, kijk wel als ik in Nl ben
    Hallo aap,

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Noussair Mazraoui maakte vorige week kenbaar dat hij in zijn loopbaan gaat uitkomen voor de nationale ploeg van Marokko. De rechtsback annex middenvelder van Ajax zat onlangs ook om de tafel met de KNVB, maar besloot toch voor het Noord-Afrikaanse land te kiezen. Dries Boussatta begrijpt de kritiek op de beslissing van Mazraoui niet.


    "Ik weet niet wat het probleem is. Nu gaat het minder met het Nederlands elftal en dan wordt er een probleem van gemaakt. Maar we hebben niemand gehoord over dat Tyronne Ebuehi voor Nigeria koos", zegt Boussatta zondag bij De Tafel van Kees bij FOX Sports. De voormalig speler van onder meer Ajax, FC Utrecht en AZ vindt het juist goed dat voetballers met hun hart kiezen voor welk land ze willen uitkomen.


    "Als het goed gaat met het voetbal, is er geen probleem. Het Nederlandse voetbal gaat echt niet naar de klote omdat er een Marokkaan voor Marokko kiest. Er wordt meteen veel over gezegd, maar het is een keuze van de speler. Hij vindt het daar blijkbaar leuker en ik denk dat Ronald Koeman (bondscoach, red.) zich helemaal niet drukmaakt", aldus Boussatta, die in 1998 de eerste Marokkaanse Nederlander was die voor Oranje uitkwam.
    Tegenover de Volkskrant uitte Boussatta eerder al zijn irritatie over de kritiek die Mazraoui krijgt: "Nederlanders praten vaak denigrerend over deelname aan de Afrika Cup, maar wat heeft Nederland dan gewonnen? (...) In de muppetshow van Derksen is het altijd Marokkaantje dit en Marokkaantje dat. Voetballers horen dat en voelen zich tweederangsburgers."