1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    Oorverdovend en Hartverscheurend ....lees

    Wees niet de volgende!

    Het meisje van wie ik de naam wegens privacy niet kan noemen studeerde psychologie aan de universiteit. Zij had drie zussen die allemaal het voortgezetonderwijs volgden. Haar vader verdiende zijn kost in zijn winkeltje. Onde haar studiegenoten was meisje bekend om haar integriteit en haar goede moraal en goed gedrag. Maar......Lees haar verhaal aandachtig door:
    Toen ik op een dag onderweg was van de universiteit naar huis, kwam ik een zeer verzorgede man tegen. Hij keek naar mij alsof hij mij kende en sprak tegen mij met een zachte stem. Ik wilde hem absoluut geen aandacht geven, maar hij bleef mij achtervolgen. HIj bleef herhalen dat hij mij al een hele tijd had gevolgd en dat hij met mij wou trouwen. Uit angst begon ik sneller te lopen totdat ik bijna struikelde. Ik begon te zweten toen hij mij bleef achtervolgen. Het was de eerste keer dat mij zoiets overkwam. Ik was gefrustreerd toen ik thuis aan kwam. Die middag had ik niks kunnen doen. Ik bleef maar denken, ik was te bezorgd en kon die nacht niet slapen. De volgende dag toen ik klaar was met colleges stond die zelfde man bij de uitgang van de universiteit naar mij te glimlachen. Net als de dag daarvoor volgde hij mij en probeerde mij tegen te houden. Een paar dagen later vond ik een briefje dat hij blijkbaar kort voordat ik thuis aankwam bij mij voordeur had neergelegd. Ik wist niet wat ik met die envelop moest, omdat ik niet wist wat erin stond. Ik raapte uiteindelijik met trillende handen de envelop op. ik maakte hem open...Het was een bericht met liefdevolle woorden en verontschuldigingen. Ik wist eerst niet wat ik met die brief moest. Ik had die brief toch maar gescheurd....een paar minuten later gind de telefoon af. Ik nam op en hoorde die zelfde jongen praten...hij vroeg mij of ik zijn brief had gelezen. ik vertelde hem dat hij problemen zou krijgen met mijn famillie als hij mij niet met rust laat. Een paar uur later belde hij weer op. Hij smeekte mij om naar hem te luisteren. Hij vertelde mij dat hij een goede intentie had en dat hij een gezin wilde stichten. Hij liet mij ook weten dat hij rijk was en dat hij bereid was al mijn wensen te vervullen. Ik begreep van hem dat bijna al zijn famillie leden waren overleden. Ik moet toegeven dat ik op dat momment medelijden met hem kreeg. Ik begon begrip voor zijn situatie te tonene. Na dat telefoongesprekje vrwachtte ik elke dag een telefoontje van hem. Dat laatste telefoontje brahct hem dichterbij. Ik had de volgende dag les. Na mijn colleges liep ik naar buiten en bleef kijken in de hoop dat hij buiten op me stond te wachten. Hij kwam dagen lang niet op dagen. Na een tijdje kwam ik hem opeens tegen buiten de universiteit.....ik was dolblij. Wij gingen samen in zijn auto een rondje rijden. Ik had een heel raar gevoel toen ik bij hem was. Ik voelde alsof ik niet meer me zelf was. Ik kon opeens niet meer denken...het was alsof hij mij onder controle had......Ik geloofde opeens alles wat hij zei, vooral wanneer hij me vertelde dat wij voor altijd bij elkaar zullen zijn...dat wij onder 1 dak als een gelukkig echtpaar zouden leven. het klonk zoo mooi. Elke keer wanneer hij zei dat ik zijn vrouw was begon ik te fantaseren en begon me een gelukkkig leven voor te stellen. Maar niet lang daarna begon mijn nachtmerrie!
    We gingen zoals gewoonlijk in zijn auto een rondje rijden...alleen dit keer gingen we niet naar de stad. We reden samen naar een appartement. Ik durfde niks te zeggen om niet preuts over te komen. Het appartement was goed ingericht....ik was wel zenuwachtig.
    We gingen samen in de woonkamer zitten. Ikw as de volgende gezegde van de profeet Mohammed vrede zij met hem helemaal vergeten: ''Als een man en een vrouw zich in een (gesloten of afgelegen) ruimte afzonderen is de shaitaan altijd de derde." Maar de shaitaan had mijn hart verdoofd met al die mooie woorden van die jongen. Ik verdt heel erg verleid toen hij dichterbij kwam. Ik niet in details vertellen wat er daarna volgden. Daarna stond ik op....maar het was gebeurd.....het was te laat. Ik raakte kwijt wat elk fatsoenlijke meisje probeert te beshcremen. Ik schreeuwde huilend tegen hem en zei: ''Wat heb je met me gedaan!". Hij zei: ''Maak je nou geen zorgen, je bent mijn vrouw''. Ik antwoordde: ''Hoe kan ik in Allahs naam jou vrouw zijn als er nog geen huwelijkscontract is?''. Hij beloofde dat alles goed zou komen en dat er zo snel mogelijk een huwelijkscontract gaat komen. Ik ging huilend naar huis. Ik had echt helmaal geen kracht meer in mijn benen....Ik kon amper lopen.....ik had het gevoel dat ik van binnen brandde. ''Oh mijn god wat heb ik gedaan? Wat ben ik stom geweest! bleef ik herhalen. De hele wereld werdt duister voor mij......Ik bleef oneindig huilend in mijn kamertje. Ik volgde voor een tijdje geen colleges meer en uiteindelijk stopte ik met school. Mijn situatie werdt alleen erger. Niemand thuis wist wat er met gebeurde. Ik bleef hopen dat die jongen uiteindelijk zijn beloftes na komt. Dagen gingen voorbij, maar voormij waren het meer weken dan dagen. Ik had bijna de hoop opgegeven dat alles goed zou komen, toen uiteindelijk de telefoon afging terwijl ik in mijn kamer zat. Ik nam gelijk de telefoon op voordat iemand anders op nam. Alle hoop kwam naar boven toen ik de stem van de jongen door de telefoon hoorde. Hij zei met een zachte stem: ''Ik wil met je een afspraak maken....het is erg belangrijk''. ik werdt ontzettend blij, omdat ik mij niets belangrijkers kon voorstellen dan het huwelijk. Hij stond al te wachten toen ik aan kwam bij de plaats waar we hadden afgesproken. Hij had een sacherijnig gezicht. Hij reed naar me toe en ik stapte in......Het eerste wat hij zei het huwelijk kan je vergeten. Zonder er bewut van te zijn gaf ik hem een klap in zijn gezicht.....Ik zag de vlammen uit zijn ogen komen van woede". ''Ik dacht dat je met mij had afgesproken om alles recht te zetten, maar blijkbaar ben jij iemand die nooit van waarden en normen heeft gehoord!''. Toen ik uit wilde stappen zei hij: ''Wacht even" en liet mij een videoband zien. Hij zei met een dreignede stem: ''Je moet vooral zoo doorgaan...met dit bandje zal ik jou leven kaopt maken''. Ik vroeg hem wat er op die videoband stond. Hij zei spottend dat het een vergissing was en dat hij het niet wou verklappen. Hij wilde dat ik zelf zag wat er op die videobandje stond. We gingen naar dat zelfde appartement....Ik moest wel mee...Ik moest weten wat er op die band stond. Wallahi! Ik raakte bijna bewusteloos toen ik zag wat er op stond. Die jongen had alles opgenomen wat we die dag hadden gedaan in dat appartement.....Ik was even in een andere werled toen ik mijn zelf daar zag staan op die band...Allea werdt stil om me heen...ik keek om naar die jongen en zei wat wil je me nou aan doen, rotzak! Hij antwoorde heel koel: ''er is niks aan de hand...., een paar verborgen cameras hebben dit werk gedaan..., als je meewerkt zal je echt niks over komen...., maar als je koppig en interessant gaat doen dan kan het fout gaan! Ik stortte in elkaar......Niet alleen ik ging eraan, maar mijn familie. Ik kon niks doen. Om me zelf en de erputaie van mijn hele famillie te reden moest ik gewoon meewerken. Met mee werken bedoelde hij dat ik voor hem moest gaan werken als prostituee. ik moest elke dag van de ene man naar de andere man om geld voor hem te verdienen. Mijn familieleden wisten nergens van, omdat zij mij altijd vertrouwden. Die jongen had kopietjes gemaakt van die band , waarvan 1 terecht kwam bij mijn eigen neef. Kort nadat mijn neef die videoband zag, kwam mijn hele familie erachter. OOk de mensen in onze buurt kregen uiteindelijk alles te horen. Ik verliet ons huis voorgoed. Later hoorde ik dat mijn vader en mijn zussen verhuisd waren. Ik kwam ook later erachter dat ik niet de enige slachtoffer was van deze jongen. het enige waar ik aan kon denken op dat momment was wraak. ik ging op me zelf wonen in een kamer. Die jongen had op de ene of andere manier mijn adres achterhaald en kwam me dus op een dag dronken naar mij toe. Ik maakte gebruik van het feit dat hij helemaal dronken was en stak hem dood. Ik had een jongen gedood die eigenlijk een duivel in de gedaante van een mens. Ik heb andere meisjes verlost van deze jongen die ook hun leven had kunnen vernietigen. Ondanks zzizjn dood had ik mij nooit beter gevoeld. Door de spijt die ik heb blijft mijn hart branden. Maar aan die spijt heb ik niks. ik heb mijn verhaal op papier gezet om alle meisjes te waarschuwen , die liefdesbriefjes van jongens ontvangen of mooie beloftes van hen horen. Ik wil alle meisjes voor die valse romantische telefoongesprekjes waarschuwen. Tegen elk meisje wil nadrukkelijk het volgende zeggen: Als een jongen naar je komt om je uit te vragen met wat voor smoesjes dan ook, plaats dan mijn verhaal voor je ogen. Denk aan mijn verhaal dat mij en mijn familie heeft kapot gemaakt, denk aan mensen die om je geven, je familie en je ouders en denk aan de laatste woorden die mijn vader op zijn sterfbed zei: ''Ik zal haar totmop de Dag Des Oordeels nooit vergeven''. Oorverdovend en hartverscheurend!
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Dat meisje was al dom geweest om in het begin met hem naar zijn appartement te gaan.Zoiets vind ik echt afschuwelijk.Wens ik niemand toe.
    Vind het heel erg voor het meisje.Maar een deel van de fout ligt bij haar zelf.
    Ja zo'n jongens bestaan inderdaad op deze wereld.Beloven alles,manipuliren het meisje met cadeaus,lieve woordjes,....
    Elk meid moet niet in zoeits in trappen.Zij moet op haar hoede zijn.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-04-2002

    oei oei oeije
    ik vind het echt heel erg voordat meisje, er gebeuren veel van zulke dingen.
    Het meisje is naif en heeft nooit wat mee gemaakt dan komt er zo'n klootzak en die maakt daar gebruik van.
    Als een jongen ook maar een vinger naar je uitstrekt dan heeft hij niet het goede met je voor.
    want als hij echt wil dat jij zijn vrouw wordt in de naam van Allah(s.w.t.)
    dan behandelt hij jou als een schat die veel waarde heeft.
    Dames neem hieraan een voorbeeld en vertrouw niemand!!
    don't play me!

  4. #4
    Hai HELLLLOOOO

    Reacties
    941
    28-11-2001

    Hallo Allemaal

    Echt vreselijk voor het meisje,,, ik begrijp zulke jongens niet hebben ze geen zussen, nichten en geen HART echt niet geloven het zijn zulke jongens zijn beesten..


    Wamen :
    Om te zeggen dat ze dom bezig was ben ik niet mee eens ik bedoel ze had een andere bedoelingen en als ze zelf ook dacht dat ze zoiets mee zou maken had ze niet eens moeite genomen om die brief op rappen. schijn bedriegt en het was misshien ook het lot,,

    Maar inderdaad zulke verhalen hoor je vaker dus meiden opgelet..

    Meiden niet te naif en pas aub op jullie zelf,, er bestaan andere leuke &belangrijke dingen dan jongens,,, tenminste totdat je op de leeftijd zijn om te gaan trouwen.


    Groetjes
    Ik hou SUPER veel van mijn schatjes!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    beste aziza....

    even voor de duidelijkheid...dit verhaal wat ik ier heb geplaats is mijn niet overkomen (gelukkig niet) maar dit verhaal heb ik gelezen in een boekje dat ze uitdeelden in de moskee....het heeft mij ontzettend geraakt.dat ik hem hier heb geplaats

    maarre je voreg mij on een tip....
    het eerste wat ik zal doen is niet intrappen in zijn smoesjes......want geloof me als een jongen je echt wil dan komt ie wel naar je ouders toe!!!!
    en verder wees aub niet bang voor hem, en laat het hem vooral niet merken dat je beng voor hem bent zo kan hij er nog misbruik van maken......asl je hem niet wil zeg het hem enzeg tegen hem dat ie je dna met rust moet laten en als jij zeker bent van je zaak en dat je nixx met hem hebt gedaan dan hoef je nergens voor te vrezen licht te ouders toe als hij je echt niet met rust wilt laten en zeg tegen hen dat hij je niet met rust wilt laten..je ouders gaan je beschermen en zo hoef je dan geen zorgen te maken voor een famillie schandaal!!!
    meid durf voor je zelf te vechten en wees niet bang!!!
    laat hem weten wie je echt bent!!!!!!!!!!

    ik wens je heeel veel succes

    p.s als je wilt praten kan ej me een berichtje sturen dan mailen we wel...
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    en weten jullie wat het ergste is?

    Dat de marokkaanse jongens dit hun eigen zusters aan doen!!!!
    Het zijn niet de hollanders, niet de negers, niet de turken, maar de marokkanen dit dit soort dingen flikken!!ongelovelijk!!
    NIZNO ED POTS!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    WAT ERG ALLEMAAL VOOR DAT MEISJE HET HAD ALLEMAAL ANDERS KUNNEN LOPEN ALS DIE KLOOTZAK NIET IN HAAR LEVEN WAS GEKOMEN.

    DIT MAAKT ME EEN BEETJE BANG IK HOOP VOOR NIEMAND DAT DIE ZOIETS MOET MEE MAKEN WANT DIT IS ECHT ERG.

    AZIZA IK DENK DAT JE HET ECHT DAN OOK NU EN NU METEEN UIT MOET MAKEN VOOR DAT HIJ JE IETS GAAT AANDOEN EN ALS IK JOU WAS ZOU IK DIT VERHAAL TEGEN MEERDERE VRIENDINE GAAN VERTELLEN WAAR JE VEEL MEE OMGAAT. WANT STEL VOOR DAT ER IETS GEBEURD DAN KUNNEN JOU VRIENDINE TENMINSTEN ER IETS AAN DOEN B.V NAAR JE OUDERS STAPPEN OF NAAR DE POLITIE.

    MEIDEN A.U.B DENK VERSTANDIG VOOR DAT JE ERGENS AAN BEGINT, LEER DIE JONGEN GOED KENNEN EN B.V MENSEN DIE HEM OOK KENNEN VRAGEN TE STELLEN HIJ IN ELKAAR ZIT. VERTEL NOOIT TE VEEL OVER JEZELF. WEES VOORZICHTIG MET DIE DINGEN.

    BESLAMA

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    30-01-2004

    Salaam,
    Wat haar vader heeft gezegt is het ergste wat een moslima kan overkomen. Daarom heeft god relaties verboden. Meisjes zijn heel erg kwetsbaar daarom moeten de meisjes niet de praatjes van de jongens geloeven.
    marokaanse jongens zijn allemaal players , als hij echt om je geeft dan komt hij maar om je hand vragen.
    Ik hoop voor haar insallah dat op de dag desoordeels het haar wordt vergeven en dat haar moeder het haar ook vergeeft. Want asl je ouders boos op jouw zijn is god ook boos op jouw.
    Je ouders zijn het belangrijkste en ik hoop het insallah voor haar en dat haar berouw wordt geaccepteerd door allah de almachtigste.
    En meiden volg de weg van God, want dat is de enige weg en dames alles staat vast. Wei de ware wordt etc. Ga niet op zoek, maar wacht tot dat ie naar jouw toekomt.
    Laat god en je ouders over je teverden zijn en je zult ook gelukkig leven hier op de wereld en in het hiernamaals insallah.