MVC Lid

Reacties
    26
    09-07-2015

Citaat Geplaatst door Wasila98 Bekijk reactie
    Nee ik heb gewoon krullen en ik vraag wat kan ik er mee doen qua verzorgen en klaarmaken en shit luister dan jullie doen allemaal bhel het is de makkelijkste zaak van de wereld om krullen te doen met jullie Chinees stijle haar. Heb je niets nuttigs te zeggen dan kowed naar de keuken allemaal a verkrachten bavianen. Ciao
    Hahaha schat laat je niet gekmaken lieverd. 1. Je kan ervoor kiezen om je haar te stylen en als je dan gaat douche doe je gwn een badmuts op. Of je verzorgd je krullen voordat jij je hoofddoek op gaat goed. En als je dan thuis komt zorg ervoor dat ht niet nat word dmv douchemuts en daarna doe je wat krulspul in je haar als ht pluist... maar ik zou Mn haartjes stylen blijft beter zitten...
    “Geduld is geboden, wie niet vrijwillig geduld heeft, zal door de omstandigheden gedwongen worden om geduld te hebben”

MVC Lid

Reacties
    26
    09-07-2015

Citaat Geplaatst door Nadorina11 Bekijk reactie
    Hahaha schat laat je niet gekmaken lieverd. 1. Je kan ervoor kiezen om je haar te stylen en als je dan gaat douche doe je gwn een badmuts op. Of je verzorgd je krullen voordat jij je hoofddoek op gaat goed. En als je dan thuis komt zorg ervoor dat ht niet nat word dmv douchemuts en daarna doe je wat krulspul in je haar als ht pluist... maar ik zou Mn haartjes stylen blijft beter zitten...
    Of je laat em gwn lekker wachtten en je doet rustig je ding in de badkamer föhn je haar als je het perse wilt wassen goodluckxxx
    “Geduld is geboden, wie niet vrijwillig geduld heeft, zal door de omstandigheden gedwongen worden om geduld te hebben”

Soufiane.

Reacties
    9.560
    28-09-2005

Nee ik heb gewoon krullen en ik vraag wat kan ik er mee doen qua verzorgen en klaarmaken en shit luister dan jullie doen allemaal bhel het is de makkelijkste zaak van de wereld om krullen te doen met jullie Chinees stijle haar. Heb je niets nuttigs te zeggen dan kowed naar de keuken allemaal a verkrachten bavianen. Ciao
    Hahahahaha je hebt mij laten lachen. Trek je niks aan van mensen die niks en niemand begrijpen zuster. moge Allah het makkelijk maken voor je
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

MVC Lid

Reacties
    362
    16-08-2018

Mag je aanstaande veel geduld met je hebben . Hoop voor je dat je vaardigheden in het huis beter doen dan op school .

MVC Lid

Reacties
    536
    13-07-2018

Je krijgt zelfs advies van mannen lol

Soufiane.

Reacties
    9.560
    28-09-2005

Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Je krijgt zelfs advies van mannen lol
    ja gwn viezerikken
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

MVC Lid

Reacties
    73
    02-02-2012

Ewa jij vraagt dit hier op deze hyena forum. Doe je ding nat haar droog haar boeien, en niet hier vragen.

MVC Lid

Reacties
    10
    18-07-2018

Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Hahahahaha je hebt mij laten lachen. Trek je niks aan van mensen die niks en niemand begrijpen zuster. moge Allah het makkelijk maken voor je
    Dankje schat ameen

MVC Lid

Reacties
    10
    18-07-2018

Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Mag je aanstaande veel geduld met je hebben . Hoop voor je dat je vaardigheden in het huis beter doen dan op school .
    mag je moeder geduld met je hebben met je lelijke kop. wat school wat? je doet zeker kader terwijl ik ben afgestudeerd bij het vwo en een opleiding verpleegkundige doe dus beter hou je je bek dicht want jou aanwezigheid lijkt op een natuurramp

MVC Lid

Reacties
    1.540
    17-10-2009

mag je moeder geduld met je hebben met je lelijke kop. wat school wat? je doet zeker kader terwijl ik ben afgestudeerd bij het vwo en een opleiding verpleegkundige doe dus beter hou je je bek dicht want jou aanwezigheid lijkt op een natuurramp
    Je hebt vwo gedaan en doet verpleegkunde?

Wat is daar bewonderingswaardig aan?
    Ik heb kader gedaan en doe nu een bachelor.

Waarom kijk je neer op andere?
    Zeg alhamdoulilah dat je hebt wat je hebt in plaats van iemand beledigen op basis van uiterlijk en intelligentie. Twee dingen die hij heeft gekregen van Allah

En ja hij zit ook fout dat hij zo tegen jou praat.
    Mannelijk lid!

Life is too short to be stressed..

MVC Lid

Reacties
    362
    16-08-2018

Lees eens nog een keer wat je allemaal schrijft en probeer dat eens in relatie te brengen met het vwo . Het mooie van zeer dom zijn, is dat je het zelf niet eens door hebt maar andere na 2 zinnen met jou te hebben uitgewisseld, denken dan ; this girl is fcking stupid and full of shit .