1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    27-10-2015

    Inschrijfadres / huis te huur

    Salaam aleikom

    Ik wil langs deze weg vragen of iemand een inschrijfadres heeft (tegen betaling) of misschien een huis te huur max 650 euro.
    Ik ben een alleenstaande moeder met 3 kinderen en woon in het buitenland. Na mijn scheiding wil ik graag terugkomen naar Nederland. Maar dat gaat niet zo makkelijk als je niet ingeschreven bent in Nederland. Ik heb de Nederlandse nationaliteit.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    53
    28-09-2014

    Ik.zou dit plaatsen op all round women of andere f b pagina's

  3. #3
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    Huurhuis max 650 wordt moeilijk,ik weet niet hoe lang je bent weggeweest maar daar huur je tegenwoordig in NL slechts een kamer voor,neem direct contact op nog voor dat je hier bent met de juiste instanties,geloof me je wilt die hoofdpijn niet zodra je in NL bent.blijf actief op zustergroepen op FB of whattsapp maar belangrijkste is dat je echt met de juiste instanties contact opneemt voordat je hier komt.

  4. #4
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    Probeer nu al contact op te nemen met de juiste instanties, nog voordat je naar NL komt, in het ergste geval moet je naar Hvoquerido en die hebben best lange wachtlijsten.Vraag zusters kijk op facebook.Onderhuur zou ik niet adviseren : teveel stress voor je kinderen en die hebben nu een stabiele omgeving nodig.
    En blijf veel dua doen in je sallaat en in de nacht.Yesser Allah leki.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7
    27-10-2015

    Citaat Geplaatst door abu3uqba Bekijk reactie
    Probeer nu al contact op te nemen met de juiste instanties, nog voordat je naar NL komt, in het ergste geval moet je naar Hvoquerido en die hebben best lange wachtlijsten.Vraag zusters kijk op facebook.Onderhuur zou ik niet adviseren : teveel stress voor je kinderen en die hebben nu een stabiele omgeving nodig.
    En blijf veel dua doen in je sallaat en in de nacht.Yesser Allah leki.
    Salaam Aleikom dank je voor je reactie.