1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Salafis en Marokkaanse wijven allemaal rotzooi.

    Marokkaanse wijven zijn goedkope rotzooi dat niks waard is.Worden door iedereen in de kont gebonkt gratis.Makkelijk verkrijgbaar spul zonder klasse.

    De salafis zijn allemaal achterlijke pedofiele terroristen.Trekken moorden en verkrachtend de wereld rond.Amerika moet dit kankergezwel uitroeien met alle midden.
    En, ben je opgelucht?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Uitroeien zeg ik.Afmaken dit kankergezwel.Horen niet thuis in Nederland.achterlijke debielen
    Jankende ezel

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Hahaha doet het je pijn.als je elke dag dooie salafs ziet op tv
    Bla bla bla bla blaaaaa blaaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Eh snik eh snik ik salafi.we worden altijd afgemaakt.huili huili arabi
    Homotje van marokko.nl

    Apekont looool

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Huili huili arabi.ik veel pijn ik huili huili ameriki altijd ons arabi kapot maken en doden .waarom snik snik huili arabi
    Jij bent de enigste die aan het huilen is op mijn topic. Wil je alsjeblieft ergens anders gaan zeveren, ik hoef jouw onzin niet te lezen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    332
    04-02-2004

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Jij bent de enigste die aan het huilen is op mijn topic. Wil je alsjeblieft ergens anders gaan zeveren, ik hoef jouw onzin niet te lezen.
    Salamoe aleikoem zuster,

    Het beste is om niet te reageren op dit soort figuren, daar kun je toch geen gesprek mee aangaan, zij komen alleen maar bruikbare topics vervuilen.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door soennie Bekijk reactie
    Salamoe aleikoem zuster,

    Het beste is om niet te reageren op dit soort figuren, daar kun je toch geen gesprek mee aangaan, zij komen alleen maar bruikbare topics vervuilen.
    Wa alaikumu salam,

    Djaazak Allahu khairan.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Huili huili arabi.ik veel pijn ik huili huili ameriki altijd ons arabi kapot maken en doden .waarom snik snik huili arabi
    Ik weet niet wat het probleem van atheïsten is...maar ik weet zeker dat het een aandoening is die heel lastig is om uit te spreken.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Elke dag zie je die arabs op straat rennen zich zelf op hun hoofd slaan en janken.Ze roepen steeds het zelfde aaaaah whuaaaa snik snik huili huili mij son dood mij son dood.Hahaha uncle sam is langs geweest hahaha.Huili huili snik snik arabi.

    Denk dat je spoken ziet, laat jezelf bij je huisarts nakijken.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Snik snik huili huili arabi.Daar gaat jeruzalem de arabs stonden erbij en keken er naar.Dan heb ik het nog niet eens over ceuta en mellilia ze staan erbij en kijken er naar.wat willen jullie doen? Jullie kamelen stellen niks voor.Het enige wat jullie kunnen is elkaar onthoofden en verkrachten

    Je hebt de verkeerde voor je. Ik zei toch dat je spoken ziet.


  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Almighty Bekijk reactie
    Doet me denken aan Abu Graib hahaha.Wat die Amerikanen daar destijds met die Arabs deden.Zijn goede gasten die ameriki's .Die weten hoe je de Arab terreurratjes aan moet pakken.
    Waarom reageer jij op mijn topics, wil je advies van mij? Jij draagt veel haat met je mee, daar komen jouw emoties vandaan. Gun je ziel toch eens rust, ruil die haat in voor liefde, ruil leugens in voor de waarheid.

    Moge Allah jou leiden.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Je kent me niet eens. Ik snap dat sommige me niet mogen vanwege mijn islamitische topics, ik dwing niemand om het met mij eens te zijn, maar stop aub met leugens verzinnen en verspreiden.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Wardaroosje. Bekijk reactie
    Jij bent de grootste dayyouth.
    Alleen op sex gerelateerde onderwerpen reageren of onderwerpen plaatsten waar je een natte k van krijgt. Heilig voordoen zogenaamd naar de mannen toe. Gatver.
    Je bent een man die zeker en vast de islam haat. Een beetje leugens lopen verzinnen om mensen zwart te maken. Ik ga er niet eens op in. Ik kom hier namelijk niet om mezelf te verdedigen. Dus zeg wat je wilt, je hebt er alleen jezelf mee.

    Fijne dag verder

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Wardaroosje. Bekijk reactie
    Whuahahahahahahahahaahahahahahah
    Lachen staat je beter.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Wardaroosje. Bekijk reactie
    Binnenkort lach jij niet meer als ik die prive berichten openbaar maak waarin je over sex praat tegen mij. Vieze lesbie. Ik val alleen op mannen. En dan praat jij over islam hierzo. Bah door zulke mensen als jij gaat islam kapot.

    Hahaha grappig, wat een fantasie lol.