1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    492
    18-01-2013

    Up

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wa alaikoem salaam.

    Die stap is zeker goed als je een inkomen hebt. Rizq komt van Allaah dus wees maar niet bang voor armoede, ga naar Marokko want je hebt niets te verliezen. Ik woon sinds 2016 in Casa met mijn vrouw en kids walhamdoelilah. Papieren regelen is hoofdpijn, maar alhamdoelilah als ik de voor en nadelen weeg dan want Marokko het voor mij van het westen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Callcenterwerk is echt tien keer niks daar! Als je ander werk kan vinden dan doen! Mocht het je niet bevallen kan je altijd terug en heb je het in iedergeval geprobeerd.

  4. #19
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Callcenterwerk is echt tien keer niks daar! Als je ander werk kan vinden dan doen! Mocht het je niet bevallen kan je altijd terug en heb je het in iedergeval geprobeerd.
    Waar heb je gewerkt in Marokko dat je zegt de callcenters (allemaal dus) zijn tien keer niets.

    Er zijn ook bedrijven daar zoals HP en Dell en anderen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Ik sta op het punt om nl te verlaten. Maar geen idee hoe en wat te regelen. Iemand die mij meer kan informeren

  6. #21
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Er zitten hier volgens mij ook aantal leden die nu in marokko wonen.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    21
    28-08-2018

    Citaat Geplaatst door taha Bekijk reactie
    Ik sta op het punt om nl te verlaten. Maar geen idee hoe en wat te regelen. Iemand die mij meer kan informeren
    Het feit dat je nederland verlaat is al een plus. Uitschrijven en beslama ! fuck nederland ! simpel !