1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-05-2011

    Dit is dus echt niks voor mij maar ik wil jullie ogen openen!

    Salam allemaal

    Ik kom uit een huwelijk met veel tegenslagen, ik heb veel moeten meemaken op jonge leeftijd ik heb veel super veel geduld gehad en ik heb veel moeten slikken. Ondanks ik veel doua heb gedaan dat het nog goed komt en hij zal veranderen werd ik beproefd en werd hij alleen erger.. tot op een dag dat ik eindelijk een punt achter alles heb gezet. Het is nu een jaar geleden en ben hmdl veel gelukkiger nu. Een leven zonder mishandelingen dat kende ik niet meer tot op de dag dat ik bij hem weg ging. Maar hamdoulilah voor alles ik heb er van geleerd en ik weet via welke oogpunt ik naar het leven moet kijken. Vandaag de eerste keer dat ik weer inlog op deze site ik heb lopen kijken op de site.. ik ben geschrokken, waarom? Omdat er mensen nog slapen! De meeste hier leven nog in een hele andere wereld. Word wakker en kijk vooruit, vrees Allah en heb respect voor jullie ouders en medemensen! Het leven is echt niks het is maar iets tijdelijks. Denk niet alleen aan mannen, vrouwen of aan ik wil snel trouwen, want dat tweede was de reden waarom ik getrouwd was. Ik zat hier jaren geleden ook op als nog een ongeschuldige meisje die hier en daar op topics reageerde nooit geweten dat ik in een rothuwelijk terecht zou komen. Niemand is te vetrouwen weet dit!! Ps dat gescheld wat ik allemaal tegen ben gekomen, waarom zo kinderachtig? Stop aub daarmee.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    16-09-2006

    Heftig zeg !
    Hoe oud ben je ?en ben je nu gescheiden en wat was de reden ?
    Moeder zijn is de belangrijkste baan van de hele wereld !

  3. #3
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    N niet denken na 3x iets leuks doen dat diegene meteen van je houd. Doe maar 300x.
    Soms kan je liefde niet afdwingen al doe jij 1000 keer iets leuk. Als er geen liefde is dan is er geen liefde. Het hart vaart soms een eigen koers die niet te wijzigen is.
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  4. #4
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    N niet denken na 3x iets leuks doen dat diegene meteen van je houd. Doe maar 300x.
    Ontopic: ik zit hier met mijn hand te wapperen omdat het lijkt alsof die vogels zo uit mijn scherm vliegen uit je OT
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  5. #5
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door hoceimameidxx Bekijk reactie
    Salam allemaal

    Ik kom uit een huwelijk met veel tegenslagen, ik heb veel moeten meemaken op jonge leeftijd ik heb veel super veel geduld gehad en ik heb veel moeten slikken. Ondanks ik veel doua heb gedaan dat het nog goed komt en hij zal veranderen werd ik beproefd en werd hij alleen erger.. tot op een dag dat ik eindelijk een punt achter alles heb gezet. Het is nu een jaar geleden en ben hmdl veel gelukkiger nu. Een leven zonder mishandelingen dat kende ik niet meer tot op de dag dat ik bij hem weg ging. Maar hamdoulilah voor alles ik heb er van geleerd en ik weet via welke oogpunt ik naar het leven moet kijken. Vandaag de eerste keer dat ik weer inlog op deze site ik heb lopen kijken op de site.. ik ben geschrokken, waarom? Omdat er mensen nog slapen! De meeste hier leven nog in een hele andere wereld. Word wakker en kijk vooruit, vrees Allah en heb respect voor jullie ouders en medemensen! Het leven is echt niks het is maar iets tijdelijks. Denk niet alleen aan mannen, vrouwen of aan ik wil snel trouwen, want dat tweede was de reden waarom ik getrouwd was. Ik zat hier jaren geleden ook op als nog een ongeschuldige meisje die hier en daar op topics reageerde nooit geweten dat ik in een rothuwelijk terecht zou komen. Niemand is te vetrouwen weet dit!! Ps dat gescheld wat ik allemaal tegen ben gekomen, waarom zo kinderachtig? Stop aub daarmee.
    Is dat die ene die zes weken naar Marokko ging en die je zo hard miste?
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  6. #6
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Heb het over personen die elkaar hebben gekozen. Als jij morgen een relatie of huwelijk hebt dan ga ik er niet vanuit dat jij onder dwang bent getrouwd.
    Die affectie of verliefdheid is er in welk opzicht dan ook.
    Touché.
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-05-2011

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Is dat die ene die zes weken naar Marokko ging en die je zo hard miste?
    ja helaas wel en diw topic waar je het over hebt schaam me daar dood voor. Ik was gwn nog jong.. krijg em maar niet weg

  8. #8
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Ot heb ik jaren geleden gedaan en die blijft tot Marokko forum de stekker eruit trekt.
    Heb een herinnering aan die dag dat ik die ot plaatste.
    Ik begrijp je volledig.
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  9. #9
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door hoceimameidxx Bekijk reactie
    ja helaas wel en diw topic waar je het over hebt schaam me daar dood voor. Ik was gwn nog jong.. krijg em maar niet weg
    Gebeurd is gebeurd. Hoofdstuk afsluiten en een ander beginnen. Alles is een wijze les.

    Ja oude topics verwijderen is me ook nog niet gelukt. Ze hebben me verteld dat ik de mods moet mailen. Reeds gedaan wel tig keer maar nada rien waloe
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  10. #10
    Anti-shikie

    Reacties
    6.884
    29-12-2007

    Gesproken broeder

    The women was made from the rib from a man.
    She was not created from his head to top him.
    Nor from his feet to stepped upon.
    She was made of his side to be close to him.
    From beneath his arms to be proteced by him.
    And near his hart to be loved by him.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    45
    18-06-2008

    Dit is dus echt niks voor mij maar ik wil jullie ogen openen!

    TS: als je nu terugkijkt na alles wat je hebt meegemaakt, wat zou je anders hebben gedaan? Denk aan trouwen op een bepaalde leeftijd, partnerkeuze etc.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-05-2011

    Citaat Geplaatst door 20070092 Bekijk reactie
    TS: als je nu terugkijkt na alles wat je hebt meegemaakt, wat zou je anders hebben gedaan? Denk aan trouwen op een bepaalde leeftijd, partnerkeuze etc.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Trouwen op een bepaald leeftijd niet zo belangrijk.. wat ik anders had gedaan is meer naar mijn ouders luisteren, hun waren er niet mee eens dat ik met hem zou trouwen. En ter tweede wat i k ook anders zou doen is niet meer trouwen met iemand die niet bid want hhij bidde niet. En niet meer trouwen met iemand die rookt (roken is niet zo heel erg maar ik heb hier een hele gaos om gehad dus wil dat liever niet meer) en trouw niet iemand die jou alles laat betalen dit was ook zo naif van mij dat toen ik nog niet getrouwd met hem was was ik diegene die altijd alles betaalde als we wat gingen doen..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-05-2011

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Een relatie opbouwen heeft tijd nodig.

    Kijk als jij naar de sportschool gaat en j komt thuis en kijkt voor de spiegel. Wat zie je dan? NIETS

    Volgende dag ga je weer fitnessen wat zie je dan? NIETS

    De dag daarna weer NIETS....

    Ga je dan stoppen en opgeven omdat je geen resultaat ziet?
    Nee want je krijgt de resultaat pas na een tijd te zien. Het heeft tijd nodig. Regelmaat.

    Of je gaat dieet volgen. Als je vandaag morgen overmorgen geen verandering ziet dan betekent het niet dat je niet op het goede spoor zit. Het moet alleen meer regelmaat hebben dus doorzetten en je zal zeker na een tijd de vruchten plukken.


    Zo is het ook in een huwelijk.

    Geef je partner die bos bloemen, die aandacht, dat lieve berichtje, de woorden ik hou van je. Help hem of haar met dingen.
    En het geheim van alles:

    REGELMAAT. Blijf het doen. Net zolang!
    En je zal zien na een tijd dat de succes er zal zijn inshalah.
    je hebt goed gesproken. Maar alles hoort wederzijds te zijn, is het dat niet oke dan heb je geduld en hoop je dat het nog ooit wederzijds is. Maar opgeven moment gaan er jaren voorbij en zie je alleen meer en meer tegenslagen en vernederingen en noem maar op Dan kan je er beter een punt achter zetten. Want dan is dat zijn of haar karakter die je niet kan veranderen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-05-2011

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Degene die hier over mannen praten zijn meestal wijven van 30+. En jah. Komt ervan als je je huwelijk op elharam begint e. Islam is de waarheid. En Allah straft als je niet gehoorzaamt en vergeeft als je tot hem terugkeert.
    wat bezielt jou de hele tijd. Wie ben jij om te oordelen? En dat jij zo triest bent om naar mijn topics te gaan kijken toen ik nog 17 jaar oud was dus echt jaren terug dan ben jij zo zielig. Ik was nog jong indd en haram bezig door een haram relatie net hem te nemen. En wat versta ik onder relatie? Gewoon contact elkaar leren kennen meer niet!! En wie ben jij om te praten als ik al berouw heb getoond?!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    uiteindelijk belanden 9 van de 10 marokkaanse meiden bij zwarte of hollanders .
    vraag noumidiya maar en haar duizenden volgers of die andere influencers met duizende volgers
    het is gedaan met de marokkaanen man en vrouw alleen de man staat emotioneel sterker in zijn schoenen
    waardoor ie wel op zijn pootjes terecht komt