1. #1
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Innerlijke rust

    Uit het oog verloren is mijn oprechte innerlijke rust. Geen man of oude vriendin.

    Soms super actief met dien dan is het er weer en soms minder actief. Net zo snel zwaai ik,mn innerlijke rust dan weer uit.

    De eewige strijd om iedereen maar tevreden te houden. Familie, vriendinnen en collegas.

    Altijd maar perfect willen zijn terwijl eigenlijk niemand het is, maar toch de act volhouden. En als je dan alleen bent en je heel even niet bezig bent met dien dan komt die afschuwelijke leegte weer. Geen innerlijke rust.

    De rest van ons leven rennen we maar naar werk, familie, vriendinnen en allah. Tussendoor zoveel ruis door overmacht, omstandigheden en de drukte van het leven.

    Dagen gaan nu zo eng snel. Alles overkomt ons maar en wij kijken toe alsof het een film is. Weer 1 jaar verstreken en weer een jaar waarbij je de koran nog steeds niet uit je hoofd kent.

    Innerlijke rust en meer allah in mn leven dat is het enige waar we naar streven.

    Het snelle bidden soms wel en of niet op tijd en hadieth beluisteren, boeken lezen wanneer het je uitkomt is niet voldoende. De veranderingen toepassen en aanhouden. Dat is letterlijk de enige manier. Insha allah zal allah mij en andere van eeuwige innerlijke rust hier en in het hiernamaals belonen, de discipline geven die er voor nodig is om het vol te houden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    23-01-2019

    Allahoema ameen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Kan.

  4. #4
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Herkenbaar.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Kan

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    SubhanAllah had het daar nog over met een vriendin, gelukkig bijna ramadan in sha Allah dan ervaren we weer innerlijke rust en saamhorigheid
    Verwacht het onverwachte

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    57
    11-07-2008

    wie gaat naar mekka medina

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    la huwla wala qoewata illa billah, Alleen bij Allah swt, het gedenken ervaren we pas innerlyke rust..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Subhan’Allah, dit zullen velen onder ons herkennen. Ghair In shaa Allah!