1. #1
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Muziek is hram en alles wat je deelt komt ten name van jou

    Wees je bewust van wat je beluisterd. men zegt als de koran van allah swt is dan is muziek van de shittan.

    Kijk naar artiesten zij hebben het altijd wel over paniekaanvallen en geen innerlijke rust en promoten alles wat hram is.

    Alles wat je liked, beluisterd en deelt en hierdoor door meer mensen wordt beluisterd zal op jou naam komen in het hiernamaals.

    Dat je zelf iets hrams doet is al erg genoeg maar het delen op het internet of er een comment over schrijven zorgt ervoor dat je in het hiernamaals extra zondes krijgt.

    Mensen zullen getuigen dat jij het hebt gedeeld. mijn oprechte advies is doe het niet!!!! en red jezelf. Muziek/ films etc zorgen ervoor dat wij onze focus kwijt raken en ons meer focussen op wat hram is ipv onze dien.

    succes een ieder. Insha allah zullen we allen als gelovige moslims leven en janat al firdaws als beloning krijgen
    Laatst gewijzigd door Werk123: 19-08-2018 om 23:54 Reden: Fout

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    55
    08-07-2018

    Allahu Akbar!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    28
    15-04-2007

    hoe kan je muziek haram verklaren terwijl slavernij en seks hebben met slavinnen halal is in de islam aangezien profeet Mohammed en zijn volgers het ook deden en goedkeurde.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door WilJeNietWeten Bekijk reactie
    hoe kan je muziek haram verklaren terwijl slavernij en seks hebben met slavinnen halal is in de islam aangezien profeet Mohammed en zijn volgers het ook deden en goedkeurde.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Kijk uit met leugens vertellen aan een ander. Voor je het weet sta je als leugenaar bekend.
    ik stel me open voor gevoelens en emoties de meeste zeggen dat ook terwijl ze nooit de dood zien