1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Brave 14: Ottman Azaitar verslaat Danijel Kokora met razendsnelle KO (video)

    Gisteren vond voor de eerste keer in Marokko een MMA-wedstrijd plaats in Tanger.



    De Marokkaanse bokser Ottman "The Bulldozer" Azaitar versloeg zijn rivaal Danijel Kokora gisterenavond tijdens 'Brave 14' in Tanger. De Marokkaanse kampioen won deze strijd door een knock-out na slechts 32 seconden in de eerste ronde!

    De wedstrijd is hier terug te zien:



    YouTube link

    Videocredit: Anassi Sport TV

  2. #2
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Tis wel niet Abu Azaitar, tis zijn broer. Othmane

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Netjes
    Zakelijk en niet teveel kracht verspillen
    Moving your way

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Er zijn bijna geen tegenstanders meer op die niveau voor hem,kan niet anders of hij gaat net als zn broer contract krijgen bij UFC

  5. #5
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Er zijn bijna geen tegenstanders meer op die niveau voor hem,kan niet anders of hij gaat net als zn broer contract krijgen bij UFC
    Ik heb iets meegemaakt en ik zeg 1 ding: is om van te houden.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ik heb iets meegemaakt en ik zeg 1 ding: is om van te houden.
    Jij ook haha ik vannacht om 4 uur ook iets meegemaakt is ook om van te houden wil niet veel details geven maar waren 2 dames 1 Marokkaans en 1 Moluks is nu mijn derde dag dat ik walou bijna niet heb geslapen nadat ik terug ben van Marokko

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Moge Allah swt mij vergeven maar het moest morgen inchallah vergeet niet om te vasten,als je morgen vast is te vergelijken met hele maand Ramadan,veel doenoeb zullen worden vergeven

  8. #8
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Jij ook haha ik vannacht om 4 uur ook iets meegemaakt is ook om van te houden wil niet veel details geven maar waren 2 dames 1 Marokkaans en 1 Moluks is nu mijn derde dag dat ik walou bijna niet heb geslapen nadat ik terug ben van Marokko

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Haha die supporters hele rwina voor niet eens 1minuut