1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.441
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ach welnee..ze hebben helemaal geen apparaten. De dokter zei ik heb zoveel gram (zbar fiya qedda djel gram....) wa mne3li nakkel dit en dat en zus en zo. Soms niet eens medicatie. Iedereen heeft suiker en blij dat ze dan zijn. Net als een beugel. Zehma status verhogend om met een beugel rond te lopen. Maar zoals nisrineke zei...kansloos.
    Haha sorry deze ken ik nog niet. Wel van die beugel ja.

    Mensen zijn daar natuurlijk wel behoorlijk modern, dat moeten we niet ontkennen. Sommigen vieren zelfs verjaardagen.

  2. #32
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    Marokko is echt vrouwonvriendelijk, can't deny it.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.441
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Boo. Bekijk reactie
    Marokko is echt vrouwonvriendelijk, can't deny it.
    Mensonvriendelijk in het algemeen.
    Ook dieronvriendelijk.

    De enigen die het daar goed hebben zijn de mensen met positie of connecties.

    Maar inderdaad als je vrouw bent in Marokko, heb je het daar niet makkelijk.

  4. #34
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Haha sorry deze ken ik nog niet. Wel van die beugel ja.

    Mensen zijn daar natuurlijk wel behoorlijk modern, dat moeten we niet ontkennen. Sommigen vieren zelfs verjaardagen.
    Nsiti papa noel/rass el 3am?
    Voel me daar soms net een boerin. Badawiya fi paris.

    En deze ga ik nooit vergeten...vaak is het 3lesh ma 3endeks...mnader dchems li 3andhoem zizan b7el mraya...shoefthoem f'anternat.

    Awili....heb je dezelfde telefoon als vorig jaar?
    Mn man droog: ze wil de jouwe. Fhem.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nsiti papa noel/rass el 3am?
    Voel me daar soms net een boerin. Badawiya fi paris.

    En deze ga ik nooit vergeten...vaak is het 3lesh ma 3endeks...mnader dchems li 3andhoem zizan b7el mraya...shoefthoem f'anternat.

    Awili....heb je dezelfde telefoon als vorig jaar?
    Mn man droog: ze wil de jouwe. Fhem.
    Hahahahaha ik ga stuk

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Toen ik er laatst was liet ik tijdens het bezoek vallen dat ik oorontsteking heb en dat ik daar vaker last van heb. Dus dat ik gelukkig oordruppels mee heb genomen.

    Stonden ze de volgende ochtend voor de deur. Ja die oordruppels waar je over vertelde.....


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Statusvrrhogend idd het lijkt net ook of ze wedijveren wie meest naar dokter of ziekenhuis is geweest


    Oorpijn en druppels kwmen ze voor je druppels was Alhamdolillah in mijn dorp willen ze voor oorpijn meteen scan in Rabat

    Scan is echt het woord van afgelopen jaren en dan liefst in Rabat
    Shaloom

  8. #38
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik ga stuk hier! Mohiem ze zijn dus allemaal t zelfde.

    Juno je slaat de spijker op zn kop met die suiker wuahaha! In marokko moesten wij telkens geitevlees eten (minder vet, dus minder suikers) als er een tante was, wij vinden schapenvlees stinken laat staan geitenvlees hihi dus werd indo mie noedels voor ons. Intussen eten ze 5 x slapen ze 2 x en een hele mega dala3 (meloen) en betig en en ander fruit gaan eraan iwa fhem.

    Ander familielid heeft suiker en te hoge zout in bloed/lichaam weet ik t. Dus ze zei fia sukar wa melha, zei ander familielid wa libzar ma fiksh? We lagen dubbel en die vergeten we dus nooit!!!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Toen ik er laatst was liet ik tijdens het bezoek vallen dat ik oorontsteking heb en dat ik daar vaker last van heb. Dus dat ik gelukkig oordruppels mee heb genomen.

    Stonden ze de volgende ochtend voor de deur. Ja die oordruppels waar je over vertelde.....


    Nu ben je elke keer de Sjaak "want dat spul van jullie uit Europa is echt goed"

    Ze weten het altijd beter.... buurvrouw ging mij vertellen welk geurtje ik op had, ik koop daar altijd een nepperd van 50dirham.
    Volgens haar was ik aan het liegen, en was dat een geurtje uit Nederland. Zij geïrriteerd

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Statusvrrhogend idd het lijkt net ook of ze wedijveren wie meest naar dokter of ziekenhuis is geweest


    Oorpijn en druppels kwmen ze voor je druppels was Alhamdolillah in mijn dorp willen ze voor oorpijn meteen scan in Rabat

    Scan is echt het woord van afgelopen jaren en dan liefst in Rabat
    Hahahahaha dus ik kwam er nog nog goed vanaf

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door sannie Bekijk reactie
    Nu ben je elke keer de Sjaak "want dat spul van jullie uit Europa is echt goed"

    Ze weten het altijd beter.... buurvrouw ging mij vertellen welk geurtje ik op had, ik koop daar altijd een nepperd van 50dirham.
    Volgens haar was ik aan het liegen, en was dat een geurtje uit Nederland. Zij geïrriteerd
    Hahaha te bizar!

  12. #42
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ow ja vroeger toen we nog klein waren en nog allemaal in 1 huis 'woonden' met ooms en aanhang. Als me vader de auto startte om ergens heen te gaan zaten mn neven en nichten als eerste in de auto, ze stonden speciaal om 7.00 uur op en wij hielden van uitslapen en mn vader had dan zoiets van iwa hier voor jullie kijk naar hun kapot lachen nu maar toen haatte we al die mensen
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #43
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Toen ik er laatst was liet ik tijdens het bezoek vallen dat ik oorontsteking heb en dat ik daar vaker last van heb. Dus dat ik gelukkig oordruppels mee heb genomen.

    Stonden ze de volgende ochtend voor de deur. Ja die oordruppels waar je over vertelde.....

    Whahahaha!!

    Ik neem alleen extra paracetamol mee en ibuprofen.
    Als ik kan helpen wil ik dat best doen...maar niet op zo n manier. Heb ook oordruppels en te onhygiënisch om te delen. Wwllicht dat ik jet achterlaat. Maar niet als ik het nog zelf nodig heb.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow ja vroeger toen we nog klein waren en nog allemaal in 1 huis 'woonden' met ooms en aanhang. Als me vader de auto startte om ergens heen te gaan zaten mn neven en nichten als eerste in de auto, ze stonden speciaal om 7.00 uur op en wij hielden van uitslapen en mn vader had dan zoiets van iwa hier voor jullie kijk naar hun kapot lachen nu maar toen haatte we al die mensen
    Hahahah zo sneaky...

    Toen ik in december ging vroeg iemand aan mijn moeder wat we de volgende dag zouden doen. Dus mijn moeder zei we gaan richting Saidia. Zegt ze bloedserieus tegen mij kan jij niet thuisblijven dan kan ik mee

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Statusvrrhogend idd het lijkt net ook of ze wedijveren wie meest naar dokter of ziekenhuis is geweest


    Oorpijn en druppels kwmen ze voor je druppels was Alhamdolillah in mijn dorp willen ze voor oorpijn meteen scan in Rabat

    Scan is echt het woord van afgelopen jaren en dan liefst in Rabat