1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    22-11-2017

    Wat irriteert je het meest in Marokko? Of waar krijg je znoen van?

    Ik trap wel af want vind het een leuke onderwerp hhhhh

    TRAGE INTERNET

    mensen die je bellen en zgn verkeerd verbonden

    Koelkasten die wel vol zitten met drank maar niet aan worden gezet of uurtje per week

    Rijgedrag

    Stank uit de kliko en vuilniswagen

    Als je iets wilt kopen en hebben ze niet komen ze altijd met alternatief en die is dan ook ze3ma mooi en goed

    Eten snoep chips kortom zoetigheid ziet er heeeeeeeeel mooi uit maar smaakt anders

    Maak af anders wordt het geen gezamenlijke topic

  2. #2
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Het verkeer lijkt wel alsof iedereen de dood opzoekt. Vorig jaar in Marrakech zag ik mensen dwars over de rotonde lopen en boos worden als ze bijna omver gereden worden.
    Overvolle taxi's zweetgeur niet te harde
    Telefoongesprek alsof die andere doof is aan de andere kant van de lijn

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    1. Het dierenleed waar je continu mee geconfronteerd wordt.

    2. Dat vriendelijkheid een prijskaartje heeft. Als je in een hotel bijvoorbeeld een keer geen fooi geeft omdat je geen kleingeld bij je hebt wordt er meteen chagrijnig gedaan.

    3. Slechte hygiëne.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Gevaarlijke mensen, je kan als vrouw niet alleen over straat. Voor de rest houd ik van marokko zoals het is. Het heeft charme alhoewel de hygiëne mag wel wat meer zijn

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Gebrek aan hygiëne.

    Mensen die arm zijn die worden vaak als vuil behandeld. Onrecht is er groot.
    Als je er 'rijk' uitziet wil iedereen je zogenaamde beste vriend zijn. En krijg je ook veel meer respect.

    Het niet nakomen van afspraken door bedrijven. Verschrikkelijk.

    Ik vind de mensen daar heel hard en iedereen is een beetje rassi rassi.
    Ik heb ook constant het gevoel dat ik er opgelicht word al is het niet zo

  6. #6
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Eens met alle bovenstaande, het is al eeuwen t zelfde en zie t niet snel veranderen.

    Oh ja Allah yahfad als er een ongeluk is gaan ze als arena eromheen staan voor de sensatie en als je extra pech hebt roven ze je leeg (zelfs bij doden) Ya Allah!

    De meeste doen kapot hun best om modern over te komen (terwijl t niet hoeft) maar in hun hart en hersenen zijn ze van de 18e eeuw maar of je de volgende keer ook zo'n telefoon of laptop wil meenemen ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Idd altijd op je hoede zijn voor bedrog, zakkenrollers, enge bedelaars sommigen half naakt nou daar loop je dan met je gezin en de plaatselijke bevolking heeft lol en politie of beveiligers doen geen bal.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    De mensen die chefar zijn en de karakter van de mens daar.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    De geldwolven mentaliteit van daar.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    16-09-2006

    Alles gewoon !
    Zoals terugweg uit vakantie ,24 uur vertraging ,okee dat kan gebeuren !
    Maar ze zeggen niet eerlijk dat er geen vliegtuig is !dat maakt me boos !
    Ik ging ze hele tijd vragen weet iemand of er een vliegtuig is of niet !
    En het leuke van alles ze worden boos en zeggen ze weten we niet !ewa fhem
    Moeder zijn is de belangrijkste baan van de hele wereld !

  11. #11
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door selamoulikom Bekijk reactie
    Alles gewoon !
    Zoals terugweg uit vakantie ,24 uur vertraging ,okee dat kan gebeuren !
    Maar ze zeggen niet eerlijk dat er geen vliegtuig is !dat maakt me boos !
    Ik ging ze hele tijd vragen weet iemand of er een vliegtuig is of niet !
    En het leuke van alles ze worden boos en zeggen ze weten we niet !ewa fhem
    Ze weten het ook niet. Hun wordt ook niks verteld. Zijn ook maar personeel die het ook maar ondergaan.

    Voor de rest...het volk heeft opvoeding nodig. Ze willen democratie en rechten, alleen voor zichzelf, want voor de rest is het rassi rassi. Geldt op elk niveau.

    En bij voorbaat vanuit gaan dat je wordt opgelicht. Voor een paar dirham lig ik er niet wakker van...maar als het om echte bedragen gaat 100% je wordt opgelicht.

    En je telt pas als mens als je iets te bieden hebt...in materiele zin.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #12
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Juno het zijn ook niet de paar dirhams van de souk die ik bedoel, als je bv een takshita van 5000 dh koopt en je komt erachter dat ie normaal max 3000 dh is of je gaat geld wisselen en je krijgt veel minder terug, tel echt niet alles na snap de helft niet dan is t rjel dan dh dan doro dan frank nou 3la Allah oesafi.

    Voor grote aankopen van bv goud neem ik altijd mn vader mee, die is gewoon een kei in dat soort dingen en we gaan altijd naar kenissen. Mn man vind iedereen zielig en bakt er niks qua afdingen hihi, hij schaamt me altijd voor mij hij doet dat nl nooit (ik heb beetje van mn vader geleerd hihi)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #13
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Juno het zijn ook niet de paar dirhams van de souk die ik bedoel, als je bv een takshita van 5000 dh koopt en je komt erachter dat ie normaal max 3000 dh is of je gaat geld wisselen en je krijgt veel minder terug, tel echt niet alles na snap de helft niet dan is t rjel dan dh dan doro dan frank nou 3la Allah oesafi.

    Voor grote aankopen van bv goud neem ik altijd mn vader mee, die is gewoon een kei in dat soort dingen en we gaan altijd naar kenissen. Mn man vind iedereen zielig en bakt er niks qua afdingen hihi, hij schaamt me altijd voor mij hij doet dat nl nooit (ik heb beetje van mn vader geleerd hihi)
    Nee die paar bedoelde ik ook niet. Vaak gun ik het de verkoper ook nog voor al die temmara. Maar zoals jij het idd beschrijft. En ik haat dat hele afdingspel.

    G3ld in franc of dh snap ik. De rest zeg ik gewoin vertel me even wat het is in dh.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #14
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Zjnoen van vaak van die scheef, zehma 7jellat loopje, lopende dames oo straat ipv stoep en je vies aankijken als je toetert als ze niet de stoep op willen.

    7jellet in winkel. Zoals hierzehma je pakt wat je mooi vindt aan kleding en loopt naar de kassa om af te rekenen. Sommigen denken ik bem slim. Leggen telkens een klwdingstuk bij de kassa en lopen je dan zo voorbij in de rij.
    A lella qchteraan aansluiten. Mn kleren liggen hier al de hele tijd. Bla blq blq. Mens je mist gewoon opvoeding en ontwikkeling. Waloe goed ontwikkeld fatsoen. Shemta is wat telt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #15
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Dus ben deze vakantie niet naar Marokko.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran