1. #31
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Zit jij ff goed met je popcorn en cola.
    Oh en je doos kleenex..en maar rollen in die slachtofferrol.
    Wat maakt mij hier dan slachtoffer in? simpele kaarten trekken jullie keer op keer, niet open staan voor realiteit, tenzij de realiteit haat is.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het ging niet over de vragen het ging er om dat de andere sekse de vragen stelde..

    Zwitserland heeft in.. ik geloof in januari 2018 bepalingen opgenomen in het burgerwetboek wat betreft intergratie..daar staat in dat de grondwet gerespecteerd moet worden.
    Dus ook het gelijkheidsbeginsel.
    Gelijkheidsbeginsel? Daar gaat het al fout!

  3. #33
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Trouwens het gaat daar verder..ook aan gemengd school zwemmen is deelname wettelijk verplicht.
    Prima toch, zwemmen leer je (als het goed is) voordat je de puberteit bereikt.
    Dan zie ik geen reden om het vanuit religieuze redenen af te keuren. Althans ervan uitgaande dat je daar op doelt met deze opmerking.

  4. #34
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Gelijkheidsbeginsel? Daar gaat het al fout!
    Zoiets als de lonen in het westen van man en vrouw, die zijn al jaren gelijk he.

  5. #35
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Gelijkheidsbeginsel? Daar gaat het al fout!
    Dat werkt niet binnen een ontwikkelde maatschappij Maquis.
    Daarmee breng je een land namelijk terug naar het stenen tijdperk.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Prima toch, zwemmen leer je (als het goed is) voordat je de puberteit bereikt.
    Dan zie ik geen reden om het vanuit religieuze redenen af te keuren. Althans ervan uitgaande dat je daar op doelt met deze opmerking.
    Klopt..maar toch waren er so called weigerouders..nu is het dus een wettelijke verplichting.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #37
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het ging niet over de vragen het ging er om dat de andere sekse de vragen stelde..

    Zwitserland heeft in.. ik geloof in januari 2018 bepalingen opgenomen in het burgerwetboek wat betreft intergratie..daar staat in dat de grondwet gerespecteerd moet worden.
    Dus ook het gelijkheidsbeginsel.

    Klopt …

    "Während der Anhörung hätten beide ein insgesamt diskriminierendes Benehmen an den Tag gelegt. Zum Beispiel hätten sie Fragen, die ihnen Personen des jeweils anderen Geschlechts gestellt hätten, nicht beantwortet. In den Augen der Stadtregierung respektiert diese Haltung die Gleichheit zwischen Mann und Frau nicht."

    https://www.luzernerzeitung.ch/newst...ert-ld.1045923

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat werkt niet binnen een ontwikkelde maatschappij Maquis.
    Daarmee breng je een land namelijk terug naar het stenen tijdperk.
    De islam kent niet het gelijkheidsbeginsel tussen mannen en vrouwen. Dat is één van de redenen dat de islamitische landen internationale mensenrechtenverdragen weigerden te ratificeren, of met een clausule, tenzij een recht botst met de wetten van de islam.
    Daarom ook is een eigen mensenrechtenverdrag gesloten, Cairo, waaruit dit soort rechte zijn verwijderd of aangepast voor islamitische landen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wat maakt mij hier dan slachtoffer in? simpele kaarten trekken jullie keer op keer, niet open staan voor realiteit, tenzij de realiteit haat is.
    Ik sts prima open voor de realiteit hoor..de realiteit is dat jij overal wat achter zoekt.

    En dit geval is de realiteit dat Zwitserland de grondwet boven religieuze regeltjes en wetten plaatst.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  10. #40
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Klopt..maar toch waren er so called weigerouders..nu is het dus een wettelijke verplichting.
    Als er weigerouders waren, dan was dat iig niet vanuit religieuze redenen.

  11. #41
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De islam kent niet het gelijkheidsbeginsel tussen mannen en vrouwen. Dat is één van de redenen dat de islamitische landen internationale mensenrechtenverdragen weigerden te ratificeren, of met een clausule, tenzij een recht botst met de wetten van de islam.
    Daarom ook is een eigen mensenrechtenverdrag gesloten, Cairo, waaruit dit soort rechte zijn verwijderd of aangepast voor islamitische landen.
    Dat is onjuist, als je je beter had verdiept dan had je dat ook kunnen weten.

    Alsnog begrijp ik de link niet helemaal, wil je nu wel of geen 'islamitische regels en wetgeving' in het westen?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Klopt …

    "Während der Anhörung hätten beide ein insgesamt diskriminierendes Benehmen an den Tag gelegt. Zum Beispiel hätten sie Fragen, die ihnen Personen des jeweils anderen Geschlechts gestellt hätten, nicht beantwortet. In den Augen der Stadtregierung respektiert diese Haltung die Gleichheit zwischen Mann und Frau nicht."

    https://www.luzernerzeitung.ch/newst...ert-ld.1045923
    Jep..en laat nu net zijn vast gelegd in de wet dat men dit moet respecteren wil men Zwitsers staatsburger worden.

    Beetje dom dus om ..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Alsnog begrijp ik de link niet helemaal, wil je nu wel of geen 'islamitische regels en wetgeving' in het westen?
    whaaaaattt??
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Als er weigerouders waren, dan was dat iig niet vanuit religieuze redenen.
    Jawel hoor om religieuze redenen..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #45
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ik sts prima open voor de realiteit hoor..de realiteit is dat jij overal wat achter zoekt.

    En dit geval is de realiteit dat Zwitserland de grondwet boven religieuze regeltjes en wetten plaatst.
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ga jij serieus in op iemand die geil wordt van handje schudden??
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Door 50% van de gemeenschap weigeren te woord te staan om hun sekse?
    Das geen vrijheid..dat is religieuze dwingelarij
    Realiteit is dat het haat is wat eruit jou komt, heb verder niks met regeltjes en zaken, maar reageer voornamelijk op jullie haat en nijd hier.