1. #46
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Alex, zodra ik tijd heb dan zal ik jouw dwaasheid en valsheid neerhalen met duidelijke Ayat en hun tafsir zoals het hoort. Daarnaast zal ik vanuit de Bijbel jouw dwaasheid en valsheid over Isa alayhi salam ook neerhalen met duidelijke teksten uit de Bijbel. Er blijft niets van jou over in sha Allaah behalve hoogmoedig en hardnekkig verwerpen van de haq.
    Beste A_dbars, je hebt het over dwaasheid en valsheid en “jij zult het wel even neerhalen”. En dan zou ik hoogmoedig zijn? Hoe zou jij het vinden als andere mensen jou kwalificaties zouden toedichten als zijnde dwaas of vals, of hoogmoedig of wat dan ook? Niet echt een normale omgang. Hoe kan het zijn dat je op deze manier tegen en over mij gaat praten; omdat ik een andere visie heb dan jij?

    Dit topic gaat over het Woord van Allah. Als jij daar iets over wilt bijdragen voel je welkom; als jij het gevoel hebt een persoonlijke aanval te moeten inzetten, dus mijn persoon te moeten aanvallen, dan zou ik zeggen blijf inderdaad maar beter weg zoals jij jezelf eerder het advies had gegeven; mensen aanvallen heeft geen meerwaarde; meningen en gedachtes bestrijden kun je wel doen maar mensen willen aanvallen lijkt me geen goed idee. Als je over de Bijbel wilt spreken, ik zou zeggen open een topic over de Bijbel en ik zal zien of ik daar dan een bijdrage in kan leveren. Ik weet niet alles van de Bijbel; jij waarschijnlijk ook niet want ik denk dat jij zelfs de Bijbel niet gelezen hebt.

    Maar deze hoogmoed en het verwerpen van de haq zal ons niet schaden, maar jou in dit keven en hierna.
    Mijn doel is niet om iemand of iets te schaden, in tegenstelling tot jouw beschreven doel hierboven waar het lijkt dat jouw doel wel het schaden VAN EEN PERSOON is. Mijn doel is om een gesprek op gang te brengen; EERLIJK EN OPEN, een gesprek over teksten in de koran en te zien hoe mensen daar invulling aan geven. Dit maakt mensen zoals jij blijkbaar heel erg boos; nergens voor nodig om je op deze manier op te winden beste A_bdars; je laat jezelf op deze manier erg kennen.Je het over hoogmoed; ik ben niet beter dan wie dan ook, en ik gun iedereen het beste.

    Dit zal ik zeker niet doen om jou te overtuigen, want mensen zoals jij zijn hier niet omwille van de haq maar omwille van werpen van shubuhaat en twijfel zaaien onder onwetende moslims. Ik zal het doen om de moslims aan te tonen wat een grote saytaan jij bent en een dwaas die hier enkel komt om twijfel te zaaien en de Islam te beschuldigen van jouw baatil geloof door jouw kufr en Shirk te willen goed praten doormiddel van de Islam.
    Wat een kromheid. Tot snel in sha Allaah.
    A_bdars, je kent mij niet, je weet mijn doel niet, je kent mijn achtergrond niet en weet niets over mijn motivatie. Je zegt tot snel; ok tot snel dan; maar doe vooral rustig aan en neem de tijd; ik ben hier voorlopig nog wel op dit forum dus er is genoeg tijd voor jou om mij hier te benaderen.

    Ik ga geen mensen uitschelden, zeggen dat ze dom zijn, dwaas zijn, hoogmoedig zijn, vals zijn, etc. Nergens voor nodig. Ik ga voor inhoudelijke gesprekken en niet voor aanvallen op de boodschapper. Ieder vogeltje zingt hoe het gebekt is, blijkbaar is dit jouw manier van communiceren met iemand waar je het niet mee eens bent. Zoals ik al eerder zei vond ik je vorige post een zwaktebod, toen je het advies gaf om vooral niet met mij in gesprek te gaan op dit DISCUSSIEFORUM, maar deze post van jou zie ik ook als een zwaktebod, omdat je inhoudelijk nergens op in gaat maar een soort van aanval probeert uit te voeren op mij als persoon. A_bdars; ik ben helemaal niet belangrijk! Maak je niet zo boos. Probeer je op de inhoud te richten en niet af te leiden naar het persoon.

    Dit topic gaat dus over het Woord van Allah, en Geest van Allah, niet over mij als persoon.

    Fijne dag toegewenst A_bdars

  2. #47
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ken jou soort mensen beter dan je denkt, heb heel wat gevalletjes als jij langs zien komen sinds 2008 hier. Allemaal 1 pot nat en jij bent iemand die zich of bewust dom voordoet door de moslims te willen overtuigen van een interpretatie van de Qor’aan (die vals is en niet bestaat) terwijl je weet dat je onzin praat of je bent werkelijk een extreem onwetende persoon die de goddelijkheid van Jezus wil bewijzen vanuit de Qur’aan (terwijl de Qur’aan deze claims van christenen weerlegd en de heisteren streng waarschuwd tegen die leugens).

    Jij als persoon bent gekomen met jouw valse verwerpelijk claims over de Qor’aan die enkel bestaan in jouw bedorven wereldje en nergens anders. Deze zal ik breken vanuit de Qor’aan en vanuit de Bijbel. Zelfs jouw eigen Bijbel verwerpt de goddelijkheid van Jezus en dan kom jij naar de Qur’aan die duidelijk is dat Jezus geen goddelijkheid maar slechts een mens?

    Je zult mij zien zodra ik de tijd vindt om uitgebreid te reageren op jou en elke claim van jou met de grond gelijk maak in sha Allaah. Doormiddel van bewijzen uit de Kitab en Sunnah en tafsir en vervolgens bewijs is jouw geloof vals en dat Jezus zichzelf vrij verklaard van jullie leugens over hem vanuit de Bijbel.

    Zoals jij zijn er tig langs gekomen met hun pogingen en de moslims hebben ze hier continu neergehaald doormiddel van duidelijk bewijzen. Maar we zijn gewend dat onkruid niet vergaat en de leugens en valsheid blijft komen vanuit de volgers van saytaan om twijfel te zaaien onder de onwetende moslims.

    Ik ben hard tegen jou soort omdat ik geen genade heb met jouw soort. Sinds 2008 is er zover ik weet maar 1-2 christenen geweest waar ik wel op een goede manier mee communiceerde en jij bent absoluut niet van hun soort.

    Mohim zoals ik zei, bi idni lah, zodra ik tijd heb zal ik jou valsheid blootleggen (ondanks deze voor alle moslims al duidelijk is) om nog duidelijke en glashelder aan te tonen wat een saytaan jij bent met je belachelijke claims die voortkomen vanuit jouw fantasie en dwaze begeerten om Jezus goddelijk te kunnen bewijzen vanuit de Qor’aan ya mujrim.

    Tot snel.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Allereerst is het het woord geest een (mis)vertaling van het woord Ruh en wie dat woord gebruikt zegt dus dat Allah een geest zou hebben.

    De joden vroegen aan de profeet over de Ruh, waarna het volgende vers werd geopenbaard:

    And they ask you about The Ruh. Say, "The Ruh is of the Command of my Lord; and in no way have you been brought of knowledge except a little." (Surah 17:85)

    Wij hebben amper tot geen kennis over de Ruh. In de Koran word ook het woord Nafs gebruikt wat staat voor de ziel, dus de Ruh is waarschijnlijk niet hetzelfde als de Nafs.
    Heel fijn, een normale reactie

    Uiteraard is Geest een vertaling van Ruh, sommige mensen willen het vertalen als ziel. Denk jij dat het een misvertaling is om ruh als geest te vertalen beste zapdoz? In dat geval, hoe zou jij ruh dan willen vertalen?

    In de koran wordt ook de ruh al qudus (geest der heiligheid?) beschreven, ook minimaal aan informatie. Als de Ruh al Qudus niet Geest der Heiligheid zou betekenen, heb je enig idee hoe jij het zou vertalen dan? Volgens mij leeft bij veel soennieten de gedachte dat de Ruh al Qudus, de Geest der Heiligheid, in feite de engel Gabriel zou zijn. Echter, dit valt totaal niet uit de teksten in de koran op te maken. Ben jij van mening dat de Ruh al Qudus de engel Gabriel zou zijn?

    En wat je zegt klopt zapdoz; in de koran staat dat er weinig informatie is gegeven over de ruh. Verder staat er wel in de koran ook dat als men (of Mo?) vragen zou hebben of dingen zou willen weten, dat het dan gevraagd zou moeten worden aan degene die wie de schrift voorheen geopenbaard was; dwz de Christenen?

    Daarnaast wek jij de illusie dat de Ruh expliciet alleen tot Isa/Jezus behoort en zodoende iets met de drie-eenheid te maken heeft, ook dit is een misvatting omdat ook in Adam de Ruh is geblazen zoals blijkt uit:

    So, when I have molded him (i.e. Adam) and breathed into him of My Ruh, fall down to him prostrating!" (Surah 15:29)
    Dat is niet de suggestie die ik wil wekken zapdoz, dit topic heb ik niet geopend om Bijbelse doctrines te promoten, echter, als islam de laatste geopenbaarde religie is dan is het niet gek dat dingen vanuit de Bijbel ook in sommige opzichten bespreekbaar kunnen zijn.

    Wat ik in dit topic wel gezegd heb is dat de koran leert dat ISA ruhun minhu is; Geest van Hem. Bij Adam werd volgens de koran de Ruh ingeblazen (in de Bijbel gaat het verhaal anders dan in de koran), maar ISA is volgens de koran Ruh.

    Isa/Jesuz en Adam zijn op gelijke wijze geschapen:

    Surely the likeness of Isa (Jesus) in the Providence of Allah is as the likeness of Adam. He created him of dust, thereafter He said to him, "Be!" so he is (i.e., he was). (Surah 3:59)
    Deze aya in de koran gaat over scheppen van Adam en ISA en spreekt van een gelijkenis; maar het lijkt in tegenstrijd met koran 66:12 en 21:91, want daar wordt dus gesproken over dat Allah zijn Geest in Maryam …. (heb het er hier al in dit topic over gehad, zal het niet herhalen want sommige mensen lijken nogal snel aangebrand) blies Als Allah WEES gezegd zou hebben was de actie uit 66:12, 21:91 helemaal niet nodig geweest.

    Maar het is goed dat je zegt dat deze aya een vergelijking maakt over het scheppen van ISA en Adam en verder niet over de attributen of kwalificaties die in de koran toegedicht worden aan ISA. Want volgens de koran is ISA dus de MESSIAS, ook ruhun minhu en ook kalimatuhu (Zijn Woord); dergelijke kwalificaties zijn in de koran niet op Adam of wie anders dan ook van toepassing, alleen op ISA.

    De Ruh is vermoedelijk iets dat aan (alle) profeten of wellicht zelfs aan (alle) gewone mensen gegeven word. Maar zoals uit het eerste vers blijkt hebben wij er amper kennis over, dus Allah weet het beste.
    Het laatste wat je zegt daar ben ik het volledig mee eens en het staat ook letterlijk in de koran; er is aan “jullie” slechts weinig kennis over de Ruh gegeven.

    Bedankt voor je input zabdoz

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    ben jij alex-pomp of alex-lomp?

    Alles hangt af van de context, zoals we zeiden.

    Wat begrijp je niet aan : als het woord 'farj' in de context van 'hifdh' wordt gebruikt, verwijst het naar waken over kuisheid.

    Als je 'farj' als vulva/vagina vertaalt in elke context , dan hebben mannen ook vaginas.

    Niet lomp doen , ga Arabisch leren.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Mijn regel 1; VAL NOOIT DE BOODSCHAPPER AAN. Maar goed, wie ben ik nou...

    Ik ken jou soort mensen beter dan je denkt, heb heel wat gevalletjes als jij langs zien komen sinds 2008 hier.
    Nee je kent mij helemaal niet. Je kunt denken van wel; echter je hebt het verkeerd. En daarbij; ik heb geen soort, ik ben uniek. Als ik een soort zou hebben dan is het de mens, net als jij dus. Zullen we de rollen eens omdraaien; “ik ken jouw soort mensen beter dan je denkt; ik heb heel wat gevalletjes als jij voorbij zien komen sinds 2002” Maar nee, ik heb geen zin om op een dergelijke manier op een discussieforum in gesprek te gaan.

    Allemaal 1 pot nat en jij bent iemand die zich of bewust dom voordoet door de moslims te willen overtuigen van een interpretatie van de Qor’aan (die vals is en niet bestaat)
    Geef eens wat inhoudelijke voorbeelden dan beste A_bdars Je gaf jezelf het advies om niet met mij in gesprek te gaan, en vervolgens houdt jij jezelf niet aan je eigen advies? Je zei het letterlijk; “ik geef mijzelf het advies”. Misschien een idee voor jou om je eigen adviezen serieus te nemen. En kun je vertellen wat je nu eigenlijk zo boos of zo gefrustreerd maakt??? Ben ik zo belangrijk voor je??? Het lijkt er op dat je nog bozer bent geworden nadat ik het had over FARJAHA, haar vagina in context met de passages in de koran die spreken over de belangrijkste vrouw in de koran; Maryam. Maar dit is slechts invulling van mijn kant dus zal ik het niet weten.

    terwijl je weet dat je onzin praat
    Kleine opsomming tot dusver; je kent mijn soort, mijn soort is 1 pot nat, doet zich bewust dom voor, en weet dat ik onzin praat. Je bent lekker bezig A_bdars.
    Nee hoor, ik praat geen onzin. Helaas voor jou?

    of je bent werkelijk een extreem onwetende persoon die de goddelijkheid van Jezus wil bewijzen vanuit de Qur’aan (terwijl de Qur’aan deze claims van christenen weerlegd en de heisteren streng waarschuwd tegen die leugens).
    Nee hoor ook dat niet, ik breng een gesprek op gang over ISA HET WOORD VAN ALLAH, en Geest van Allah (of ruhun minhu, hoe je wilt)

    Ik heb wel een vraagje voor je A_bdars, mensen zoals jij zijn zich vaak heel erg bewust van de passage`s in de koran die spreken tegen het zoonschap van ISA; dat ISA dus niet de Zoon van Allah is en geen goddelijke eigenschappen zou hebben. Maar er staat in de koran dat ISA een vogel maakte van leem (een soort klei), dat ISA in die vogel blies en dat het EEN ECHTE (levende) VOGEL WERD. Heeft ISA toen leven geschapen? Hoe kon ISA dat doen? Vrijstelling van Allah betekent dat dat ISA het niet zelf kan? Wordt je boos als mensen je zulke vragen stellen? Ben jij iemand die geloofszaken onbespreekbaar wilt maken en eigenlijk zou willen dat iedereen jou en jou meerdere blindelings gaat volgen? Zomaar wat vragen…

    Jij als persoon bent gekomen met jouw valse verwerpelijk claims over de Qor’aan
    Valse verwerpelijke claims. Zoals wat? Dat ISA het Woord van Allah is? Staat gewoon in de koran hoor. Benoem eens een valse verwerpelijke claim die ik gemaakt zou hebben; waar je blijkbaar heel erg boos over wordt.

    die enkel bestaan in jouw bedorven wereldje en nergens anders.
    Mijn bedorven wereld.. De dingen die ik zeg komen niet uit de lucht vallen beste A_dbars, je moest eens weten. En als je nu al zo boos bent dan is mijn advies aan jou; bekijk mijn aankomende topic niet, daar zul je misschien helemaal van overstuur raken.
    Deze zal ik breken vanuit de Qor’aan en vanuit de Bijbel.
    Dus, even opsommen wat je nu eigenlijk allemaal zegt; je kent mijn soort, mijn soort is 1 pot nat, doet zich bewust dom voor, en weet dat ik onzin praat, ik heb valse en verwerpelijke claims, leef in een bedorven wereld, en die claims die ga jij breken. Waar wacht je dan op? Je hebt al uren lang de tijd gehad om gewoon in te gaan op de dingen die ik geschreven heb, in plaats daar van ga je een aanval uitvoeren op mij als persoon; EEN USERNAME OP EEN DISCUSSIEFORUM met maar een paar reacties. Je had je tijd beter kunnen besteden aan wat je bij voornemens bent om te doen in plaats van dergelijke stellingname te deponeren. GELUKKIG WEET IK DAT BLAFFENDE HONDEN NIET BIJTEN. Je bent helemaal vrij om te reageren op wat en vooral ook hoe je wilt, echter laat jij jezelf op deze manier erg kennen. En nogmaals, je gaf JEZELF eerder in dit draadje het advies om niet meer te reageren; om vervolgens fullblown monkey te gaan op mij als persoon??? Volg je eigen adviezen op, bemoei je lekker met jezelf A_bdars als mijn eenvoudige schrijven to hard to handle voor je is.

    Voor de mensen die dit lezen; wat ik geschreven heb is echt niet erg bijzonder. Maar het zegt misschien wel iets dat deze meneer op een dergelijke manier meent te moeten reageren.

    Zelfs jouw eigen Bijbel verwerpt de goddelijkheid van Jezus en dan kom jij naar de Qur’aan die duidelijk is dat Jezus geen goddelijkheid maar slechts een mens?
    Ik heb geen eigen Bijbel. Je weet niets van mij. JE WEET NIET WAT IK WEL OF NIET ZOU GELOVEN. En het is ook helemaal niet belangrijk wat ik wel of niet zou geloven, mijn schrijven in dit topic heeft daar helemaal niets mee te maken. Maar als jij meent de Bijbel aan te moeten vallen; neem daarbij wel in oogschouw WAT DE KORAN LEERT OVER DE BIJBEL…

    Je zult mij zien zodra ik de tijd vindt om uitgebreid te reageren op jou en elke claim van jou met de grond gelijk maak in sha Allaah.
    etc etc bladiebladiebla
    Doe vooral je best A_bdars, op deze manier maak je geen enkele indruk op mij. Ik heb liever dat je gewoon een inhoudelijke bijdrage levert in plaats van een persoon aan te willen vallen.

    Ondanks dit alles, een hele fijne avond toegewenst

  6. #51
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Isa alayhi salaam gaf leven aan doden met de toestemming van Allaah. Zoals Moesa alayhi salam de zee opensplitste met toestemming van Allaah. Allemaal wonderen die Allaah gaf aan Zijn boodschappers en geen van hen deed het uit eigen macht, maar dankzij Allaah.

    De reden dat ik op jou reageer is om duidelijk te maken dat ik al jouw punten zal aanpakken en verhelderen. Galas.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Isa alayhi salaam gaf leven aan doden met de toestemming van Allaah. Zoals Moesa alayhi salam de zee opensplitste met toestemming van Allaah. Allemaal wonderen die Allaah gaf aan Zijn boodschappers en geen van hen deed het uit eigen macht, maar dankzij Allaah.
    Inderdaad, ISA maakte doden tot leven. Maar dat is niet waar ik het over had; ik had het erover dat ISA een vogel maakte van leem/klei en daarin blies zodat het een echte levende vogel werd. Leven maken; wie zou de enige zijn die leven kan maken? Als je zegt alleen Allah/God kan leven maken, dan heeft ISA dus zeker goddelijke dingen gedaan? (is dit een vraag waar je boos om wordt?)

    Er staat trouwens niet dat ISA het niet zou kunnen zonder toestemming van Allah, of dat ISA het deed door de macht van Allah. Er staat alleen dat ISA toestemming van Allah had, en van klei/leem een vogel boetseerde en door er vervolgens in te blazen, een ECHTE VOGEL van die klei/leem van maakte.

    Maar okee, verder niet echt belangrijk voor dit topic.

    De reden dat ik op jou reageer is om duidelijk te maken dat ik al jouw punten zal aanpakken en verhelderen. Galas.
    Verheldering is altijd goed A_bdars, daarom ben ik hier ook. Voel je vrij om je eigen advies; het advies om mij te negeren, niet op te volgen en om inderdaad verheldering te brengen. Een discussieforum is er voor om met elkaar in discussie te gaan.

    Een hele fijne avond verder!

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    ben jij alex-pomp of alex-lomp?

    Je kunt me ook alex noemen, wat jij wilt.


    Alles hangt af van de context, zoals we zeiden.

    Wat er staat, dat staat er beste Durani, ik maak het niet mooier dan dat het is.

    66:12 Wamaryama ibnata AAimrana allatee ahsanat farjaha fanafakhna feehi min roohina wasaddaqat bikalimati rabbiha wakutubihi wakanat mina alqaniteena

    21:91 Waallatee ahsanat farjaha fanafakhna feeha min roohina wajaAAalnaha waibnaha ayatan lilAAalameena

    Wat begrijp je niet aan : als het woord 'farj' in de context van 'hifdh' wordt gebruikt, verwijst het naar waken over kuisheid.
    Wat begrijp jij niet aan de betekenis van het woord farj, en aan farjaha???


    Als je 'farj' als vulva/vagina vertaalt in elke context , dan hebben mannen ook vaginas.

    Niet lomp doen , ga Arabisch leren.

    Het heeft bij de andere verzen in de koran dan ook altijd betrekking op de de geslachtsdelen. Ik heb je eerder in dit topic eerder laten zien hoe koran.nl de vertaling geeft van het toen door jou aangehaalde vers. Ik zal het je nog een keer laten zien;

    Je zei dit:

    jij bent gewoon dom.
    En je zei dit:

    Leer je ABC's.
    En dit:

    In de Qur'an staat (24:30):

    قُل لِّلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ
    "Zeg tot de ware geloovigen, dat zij hunne oogen beheerschen en over hun vaginas/vulvas (furuj) waken."

    Mijn reactie was dit;


    Ik ben EERLIJK Durani, en ik heb het niet nodig om andere mensen weg te zetten als een viezerik of een soort van pervert. Dat jij meent dergelijke taal te moeten gebruiken dat moet je zelf weten.

    Maar;

    Wil jij ontkennen dat farjaha, afkomstig van farj, haar vagina is? Wil jij ontkennen dat farj uberhaupt naar de genitale delen / geslachtsdelen verwijst? Je moet het helemaal zelf weten; dat is het mooie aan een discussie website zoals marokko.nl; iedereen kan zijn mening geven en die delen met andere mensen.

    Je hebt het over 24:30, dat is wel degelijk een verwijzing naar de geslachtsdelen; de website van koran.nl vertaald het als volgt;

    24:30 Zeg tegen de gelovige mannen dat zij hun blikken moeten neerslaan en over HUN GESLACHTSDELEN (furoojahunna !!) (d.w.z. over hun kuisheid) moeten waken – De tekst tussen haakjes is toegevoegde tekst.

    We kunnen ook elders in de koran kijken;

    23:5 En degenen die over HUN GESLACHTSDELEN (lifuroojihim !!) (d.w.z. over hun kuisheid) waken. Tekst tussen haakjes is toevoeging.

    33:35 ---- en de mannen die over HUN GESLACHTSDELEN (furoojahum !!) (d.w.z. over hun kuisheid) waken – Tekst tussen haakjes is toevoeging.

    Mensen hier op het forum spraken eerder over Ibn Kathir, misschien is het een idee om te kijken wat Ibn Kathir vermeld bij 2:223, over al-Farj. Of misschien is het een idee om zelf eens in de google translate alfarj in te voeren om te zien wat google er over denkt; alfarj wordt daar gewoon vertaald naar VULVA of PUSSY.


    Hier als laatste nog een gedeelte van een hadith van Sunan Abi Dawud

    I married a virgin woman in her veil. When I entered upon her, I found her pregnant. (I mentioned this to the Prophet). The Prophet (ﷺ) said: She will get the dower, for you made her vagina (FARJ) lawful for you.

    Ik wens je verder een hele goede dag toe Durani
    Je kunt je opwinden, en net doen alsof het bij de verzen over Maryam en het inblazen van de Geest in haar vagina / geslachtsdeel niet over geslachtsdelen gaat, maar wie hou je voor de gek? Het heeft ook geen nut om je boos te maken over wat er nu werkelijk staat beste Durani.


    Babylon.com الفرج (Al-Farj) n. pussy, vulva, relief

    Google Translate الفرج (Al-Farj) vulva pussy relief

    Systranet.com الفرج (Al-Farj) the pussy

    En zo zijn er nog wel meer op te noemen.

    Maar ok Durani, je bent het niet met mij eens. Misschien kun je een mailtje sturen naar GOOGLE en naar BABYLON, SYSTRANET, en daarbij aangeven hoe ze alfarj moeten veralen, wat het volgens jou betekend?

    Maar zeg het maar Durani, hoe zou jij het willen vertalen? Farj, en farjaha? Ik hoor het graag van je.

    Fijne avond verder.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Geen reactie meer Durani? Hoe zou jij farj en farjaha dan willen vertalen?

    Groeten en fijne dag!

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door alex-pomp Bekijk reactie
    Volgens de koran, en ook volgens de overleveringen, is ISA ruhun minhu en ook kalimatuhu; dwz; Geest van Allah & Allah Z`n Woord.


    Nu heb ik altijd geleerd dat het Woord van Allah eeuwig is.


    Hoe denken jullie hier over?
    Dat vele, waaronder jij , eens een kijkje moeten nemen naar de begrippen ''religieus symbolisme''.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Dat vele, waaronder jij , eens een kijkje moeten nemen naar de begrippen ''religieus symbolisme''.
    En dan? Misschien kun je iets meer vertellen dan alleen een suggestieve bijdrage leveren?


    Verder,,, je ondertitel lijkt me niet helemaal fair, er staat;


    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

    Nu heb ik niets met pvv-stemmers te maken en ben ik geen hindoe. Maar ik neem aan dat jij wel bekend bent met de *kuch* islamitische profetie dat India veroverd zal worden en onder moslim rule zou komen? -> Ghazwa-e-Hind ? Zou het kunnen zijn dat hindoes met dergelijke denkbeelden bekend zijn met Ghazwa-e-Hind ? (het is maar een vraag, niet lullig bedoeld)




  12. #57
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    "Mijn doel is om een gesprek op gang te brengen; EERLIJK EN OPEN, een gesprek over teksten in de koran en te zien hoe mensen daar invulling aan geven."

    Sorry hoor maar jij gaat echt geen gesprek aan... Je leest en luistert selectief en stelt jouw eigen beeld over de islam als niet-moslim zijnde voorop... Hoe wil je voor verbinding en/ of begrip staan als jij uit bent om op een sluwe wijze een discussie te starten en vervolgens als een clown een welles/niettes spelletje van weet te maken? Nog triester is dat jezelf als niet-moslim zijnde profileert tot een islam deskundige. Kan je toch niet serieus nemen man
    Umm Hurairah.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Sorry hoor maar jij gaat echt geen gesprek aan... Je leest en luistert selectief en stelt jouw eigen beeld over de islam als niet-moslim zijnde voorop... Hoe wil je voor verbinding en/ of begrip staan als jij uit bent om op een sluwe wijze een discussie te starten en vervolgens als een clown een welles/niettes spelletje van weet te maken? Nog triester is dat jezelf als niet-moslim zijnde profileert tot een islam deskundige. Kan je toch niet serieus nemen man
    Ik ga wel degelijk een gesprek aan, en lees niet selectief zoals jij beweerd. Ik ben geen academicus en heb nooit iets dergelijks gezegd. En ik ben hier niet om vriendjes te maken met mensen die vol zitten met haat naar andere overtuigingen toe; lees deze site eens goed door en zie de continue haat en takfir.

    Ik ben voorstander van open en eerlijke discussie. Je hebt het over verbinding; de enige manier tot verbinding is wat mij betreft de waarheid; dat zou de gemene deler moeten zijn.

  14. #59
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Jaja zal allemaal wel. Geen energie voor mensen zoals jij
    Umm Hurairah.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    181
    17-08-2018

    Je hoeft ook niet te reageren of mee te lezen

Tags voor deze discussie