1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door Blossom. Bekijk reactie
    En hoe. MJLR was vroeger echt gezellig.
    Ik heb hier heel veel interessante gesprekken mogen voeren met leden. Waren mooie tijden

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Heerlijk man, gewoon van genieten. Trouwens die zure blik kan echt niet. Die ramdan heeft je goed te pakken.
    Ik vind die blik er nog tamelijk vrolijk uitzien. I wish. De Ramadan is té gunstig voor mijn energielevel.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door Blossom. Bekijk reactie
    Same. Indeed!
    Welke oud-lid ben jij dan?

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door Blossom. Bekijk reactie
    Zie hoekje.
    Oh serieus, natuurlijk ken ik je wel . How is life

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door Blossom. Bekijk reactie
    Really? Oh, haha. Gaat z'n gangetje alhamdoelilaah. Hoe is het met jou?
    Ja, heb je vaker voorbij zien komen volgens mij. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat. Die werken nu niet optimaal. Alhamdoulillah, niks te klagen.

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Veels te vroeg. Ik wil niet overhaasten en het verpesten.
    Attent. Het wordt immens gewaardeerd dat je rekening met het volk houdt.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    252
    29-01-2010

    Hey, mag k groen?

  8. #83
    Hoceima!<3

    Reacties
    5.531
    09-06-2009

    Ik doe ook mee.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Zullen we iets nuttigs met ons leven gaan doen?

  10. #85
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Zullen we iets nuttigs met ons leven gaan doen?
    Ben op mn werk maar die 1500 lijkt alsof je zegt donderdag hahaha
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Ben op mn werk maar die 1500 lijkt alsof je zegt donderdag hahaha
    Haha er komt geen einde aan dus.

    Ik werk vandaag vanuit huis. Ik kan je vertellen. Ik doe alles behalve werken.

  12. #87
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Haha er komt geen einde aan dus.

    Ik werk vandaag vanuit huis. Ik kan je vertellen. Ik doe alles behalve werken.
    Dat doe ik meestal op vrijdag of als k afspraak heb ofzo, ik begin dan meestal vroeg en dan ga ik tussendoor klusjes doen . tot ik hoor dat ik een mail binnenheb dan reageer ik zehma gelijk omg wij zijn slecht hahaha
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Dat doe ik meestal op vrijdag of als k afspraak heb ofzo, ik begin dan meestal vroeg en dan ga ik tussendoor klusjes doen . tot ik hoor dat ik een mail binnenheb dan reageer ik zehma gelijk omg wij zijn slecht hahaha
    Haha herkenbaar. Soms ga ik op een thuis werk dag naar mijn zus. En dan belt een collega en moet ik een stille ruimte op zoeken haha.
    Met mijn leidinggevende heb ik afgesproken wat ik moet doen. Wanneer ik het doe, maakt hem niet uit. Krijg er een thuis werk dag voor. Maar als ik het in de avond of weekend wil doen boeit hem niet.

  14. #89
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Haha herkenbaar. Soms ga ik op een thuis werk dag naar mijn zus. En dan belt een collega en moet ik een stille ruimte op zoeken haha.
    Met mijn leidinggevende heb ik afgesproken wat ik moet doen. Wanneer ik het doe, maakt hem niet uit. Krijg er een thuis werk dag voor. Maar als ik het in de avond of weekend wil doen boeit hem niet.
    Hahahah ik neem gewoon op, schijt aan hahaha zeg gewoon had net even pauze ingelast hahaha ze zoeken t maar uit, kdoe mn werk als het ze niet bevalt hoor ik het graag .
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  15. #90
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door miharbi Bekijk reactie
    Ik doe ook mee.
    azul, en wel mee doen met ramdan lihoed