1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Een onderzoeksteam in Syrië om de repatriëring van Marokkaanse vrouwen te bestuderen

    De vrouwen willen heel graag met hun kinderen terug naar Marokko.



    Een Marokkaans-Spaans onderzoekssteam arriveerde vier dagen geleden in Syrië om ter plaatse onderzoek te verrichten betreffende de repatriëring van Marokkaanse vrouwen in het noorden van het land. De informatie werd donderdag onthuld door Mohamed Ben Aissa, hoofd van het Noordelijk Observatorium voor Mensenrechten in Marokko (ONERDH).

    "Het team arriveerde in het gebied dat onder controle van de Syrische Democratische Strijdkrachten is en begon met het individueel interviewen van Marokkaanse vrouwen", vertelde hij aan nieuwssite Yabiladi.

    "Deze interviews duurden enkele uren, gezien de gevoelige aard van de zaak. Onderzoekers hebben de reizen van deze Marokkaanse vrouwen nauwlettend gevolgd".

    De onderzoekers onderzoeken de rollen die deze vrouwen speelden toen ze deel uitmaakten van daesh. "Deze vrouwen moesten ook vertellen hoe ze aan daesh konden ontsnappen", zei Ben Aissa.

    Volgens de mensenrechtenactivist waren deze vrouwen opgelucht toen ze hoorden over de komst van het team. "Het lijkt erop dat de crisis van deze gestrande Marokkaanse vrouwen in Syrië binnenkort ten einde zal zijn", concludeerde hij.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Inshallah, iedereen verdient een tweede kans. Moet toch niet gekker worden dat Allah ons zoveel kansen geeft en wij mensen elkaar niet eens één kans

  3. #3
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    De onderzoekers onderzoeken de rollen die deze vrouwen speelden toen ze deel uitmaakten van daesh. "Deze vrouwen moesten ook vertellen hoe ze aan daesh konden ontsnappen", zei Ben Aissa.
    Zo hoort het!
    Daar kan Nederland van leren.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Had al lang moeten gebeuren . Als ze waren gegaan onder de vlag ' tegen islam ' werden ze in een defilé met bloemen ontvangen .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Ik denk niet dat ze wakker werden en dachten, “Hey ik ga me vandaag aansluiten bij IS” . Ze hebben waarschijnlijk maandenlang alles zitten volgen en zo tot de beslissing gekomen om naar Syrie te vertrekken.
    En de enige reden waarom ze nu weer terug willen is omdat IS de oorlog aan het verliezen is. Is er iemand die denkt dat de vrouwen ook terug zouden willen als IS de oorlog had gewonnen?
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Ik denk niet dat ze wakker werden en dachten, “Hey ik ga me vandaag aansluiten bij IS” . Ze hebben waarschijnlijk maandenlang alles zitten volgen en zo tot de beslissing gekomen om naar Syrie te vertrekken.
    En de enige reden waarom ze nu weer terug willen is omdat IS de oorlog aan het verliezen is. Is er iemand die denkt dat de vrouwen ook terug zouden willen als IS de oorlog had gewonnen?
    Is allemaal niet van belang . Zwakkeren zoals vrouwen en kinderen moet men de helpende hand bieden . Als het jouw zus of dochter zou zijn, dan had je wel anders gepiept . Ze zitten daar nu zonder primaire levensbehoefte omringt door verkrachters en moordenaars .
    Er zijn vele misleid door isis iedereen dacht in eerste instantie dat ze oprecht waren, maar bleken achteraf door israel en usa getrainde terroristen om de moslims te verjagen en uit te moorden te gunste voor het project groter Israël

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Is allemaal niet van belang . Zwakkeren zoals vrouwen en kinderen moet men de helpende hand bieden . Als het jouw zus of dochter zou zijn, dan had je wel anders gepiept . Ze zitten daar nu zonder primaire levensbehoefte omringt door verkrachters en moordenaars .
    Er zijn vele misleid door isis iedereen dacht in eerste instantie dat ze oprecht waren, maar bleken achteraf door israel en usa getrainde terroristen om de moslims te verjagen en uit te moorden te gunste voor het project groter Israël

    "Ze zitten daar nu zonder primaire levensbehoefte omringt door verkrachters en moordenaars ."

    Ja.... En?


    Toen IS er nog was, zaten deze dames ook tussen de moordenaars en verkrachters.
    En volgens mij was er toen ook niet iedere dag stromend water uit de kraan.

    Dus wat probeer jij hier te vertellen?

    Die dames hebben gekozen daar heen te gaan, en nu proberen ze als ratten
    een zinkend schip te verlaten. Wellicht is een soort bijltjes dag daar wel welkom?
    Wie weet?

    "Er zijn vele misleid door isis iedereen dacht in eerste instantie dat ze oprecht waren, maar bleken achteraf door israel en usa getrainde terroristen om de moslims te verjagen en uit te moorden te gunste voor het project groter Israël"
    Als men meende dat ISIS oprecht was, dan is er echt iets goed fouts in je hoofd.

    En dat ISIS opgezet zou zijn door Israel en Amerika is natuurlijk grote onzin.
    Complot denken, omdat men anders de waarheid niet aankan.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Is allemaal niet van belang . Zwakkeren zoals vrouwen en kinderen moet men de helpende hand bieden . Als het jouw zus of dochter zou zijn, dan had je wel anders gepiept . Ze zitten daar nu zonder primaire levensbehoefte omringt door verkrachters en moordenaars .
    Er zijn vele misleid door isis iedereen dacht in eerste instantie dat ze oprecht waren, maar bleken achteraf door israel en usa getrainde terroristen om de moslims te verjagen en uit te moorden te gunste voor het project groter Israël
    Is een vrouw met de gedachtegang van IS minder gevaarlijk dan een man met de gedachtegang van IS?
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Complotdenkers ?

    1-Op het moment dat de vs zogenaamd isis ging bestrijden werden ze alleen maar groter en sterker . 2- Ze beschikten over Israëlische en Amerikaanse wapens en toevallig werden die altijd in hun gebeid gedropt . 3- gewonde isis strijders werden in Israëlische ziekenhuizen behandeld .
    4- pas toen de Russen gingen ingrijpen werden ze echt bestreden en waarom was de vs en Israël hier zo op tegen .

    Enige wat de vs hebben gebombardeerd zijn Syrische bedrijven, fabrieken en heel hun infrastructuur .

    Als dit complotdenken noemt dan noem ik het wel complotfeiten .

    Jij loopt altijd maar te parasiteren op moslims, hoe moet ik jou dan nog serieus nemen .

  10. #10
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Ze zitten daar nu zonder primaire levensbehoefte omringt door verkrachters en moordenaars ."

    Ja.... En?


    Toen IS er nog was, zaten deze dames ook tussen de moordenaars en verkrachters.
    En volgens mij was er toen ook niet iedere dag stromend water uit de kraan.

    Dus wat probeer jij hier te vertellen?

    Die dames hebben gekozen daar heen te gaan, en nu proberen ze als ratten
    een zinkend schip te verlaten. Wellicht is een soort bijltjes dag daar wel welkom?
    Wie weet?

    "Er zijn vele misleid door isis iedereen dacht in eerste instantie dat ze oprecht waren, maar bleken achteraf door israel en usa getrainde terroristen om de moslims te verjagen en uit te moorden te gunste voor het project groter Israël"
    Als men meende dat ISIS oprecht was, dan is er echt iets goed fouts in je hoofd.

    En dat ISIS opgezet zou zijn door Israel en Amerika is natuurlijk grote onzin.
    Complot denken, omdat men anders de waarheid niet aankan.
    "De onderzoekers onderzoeken de rollen die deze vrouwen speelden toen ze deel uitmaakten van daesh"


    Maar jij hebt je smerige haat mening al klaar staan.

    "Ja.... En?


    Toen IS er nog was, zaten deze dames ook tussen de moordenaars en verkrachters.
    En volgens mij was er toen ook niet iedere dag stromend water uit de kraan.

    Dus wat probeer jij hier te vertellen?

    Die dames hebben gekozen daar heen te gaan, en nu proberen ze als ratten
    een zinkend schip te verlaten. Wellicht is een soort bijltjes dag daar wel welkom?
    Wie weet?"

    Zelf als een kleine teef op internet roepen dat je bedreigd wordt als iemand hoopt op een spontane ontbranding, maar hier hatelijk toejuichen en hopen dat vrouwen en kinderen daar afgemaakt gaan worden.

    Stoere man, ik hoop dat we elkaar ooit tegen het lijf lopen, mits je bereid bent om af te spreken vind ik dat nog veel beter.
    Wat zeg je er van?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Complotdenkers ?

    1-Op het moment dat de vs zogenaamd isis ging bestrijden werden ze alleen maar groter en sterker . 2- Ze beschikten over Israëlische en Amerikaanse wapens en toevallig werden die altijd in hun gebeid gedropt . 3- gewonde isis strijders werden in Israëlische ziekenhuizen behandeld .
    4- pas toen de Russen gingen ingrijpen werden ze echt bestreden en waarom was de vs en Israël hier zo op tegen .

    Enige wat de vs hebben gebombardeerd zijn Syrische bedrijven, fabrieken en heel hun infrastructuur .

    Als dit complotdenken noemt dan noem ik het wel complotfeiten .

    Jij loopt altijd maar te parasiteren op moslims, hoe moet ik jou dan nog serieus nemen .
    1. Feitelijk onjuist.
    2. Welke Israelische wapen?
    De Amerikaanse wapen die ISIS heeft hebben ze gesloten in Irak.
    3. Ja en in Turkije ook.
    4. Waren de Amerikanen en Israel tegen Russische interventie?
    Waar haal je dat toch vandaan? Rusland is altijd betrokken geweest met Syrie.

    "Enige wat de vs hebben gebombardeerd zijn Syrische bedrijven, fabrieken en heel hun infrastructuur ."
    Feitelijk onjuist, dus gewoon onzin.

    "Als dit complotdenken noemt dan noem ik het wel complotfeiten ."
    Jij zult dat inderdaad als feiten zien ja..

    "Jij loopt altijd maar te parasiteren op moslims,"
    Feitelijk onjuist, dus grote onzin. Probeer je nu ook die kaart te trekken?
    Vorige keer beschuldigde jij me dat ik een Wilders supporter zou zijn.
    Daarna heb je je comment verwijderd.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    4- pas toen de Russen gingen ingrijpen werden ze echt bestreden en waarom was de vs en Israël hier zo op tegen .
    waaaaaaaaaaatt ?? Rusland was de hele reden dat IS niet bestrijd kon worden in Syrie, de hele wereld stond klaar, maar Rusland gebruikte hun vetorecht om dat tegen te houden
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    waaaaaaaaaaatt ?? Rusland was de hele reden dat IS niet bestrijd kon worden in Syrie, de hele wereld stond klaar, maar Rusland gebruikte hun vetorecht om dat tegen te houden
    Duh omdat het westen Syrie wou onderdompelen in chaos zonder leider, en Assad wou amputeren van dat land,
    Rusland heeft nog een beetje orde weten te houden door de demoon in zijn plaats te houden.
    Anders was Israel een stapje dichterbij Midden Oosten dominatie.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Complotdenkers ?

    1-Op het moment dat de vs zogenaamd isis ging bestrijden werden ze alleen maar groter en sterker . 2- Ze beschikten over Israëlische en Amerikaanse wapens en toevallig werden die altijd in hun gebeid gedropt . 3- gewonde isis strijders werden in Israëlische ziekenhuizen behandeld .
    4- pas toen de Russen gingen ingrijpen werden ze echt bestreden en waarom was de vs en Israël hier zo op tegen .

    Enige wat de vs hebben gebombardeerd zijn Syrische bedrijven, fabrieken en heel hun infrastructuur .

    Als dit complotdenken noemt dan noem ik het wel complotfeiten .

    Jij loopt altijd maar te parasiteren op moslims, hoe moet ik jou dan nog serieus nemen .
    ik wist niet dat rusland isis in irak had bestreden.maar goed mischien kan je dat even verklaren.
    russen deden niets anders dan burgers afslachten in huizen moskeeën ziekenhuizen markten etc etc..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "De onderzoekers onderzoeken de rollen die deze vrouwen speelden toen ze deel uitmaakten van daesh"


    Maar jij hebt je smerige haat mening al klaar staan.

    "Ja.... En?


    Toen IS er nog was, zaten deze dames ook tussen de moordenaars en verkrachters.
    En volgens mij was er toen ook niet iedere dag stromend water uit de kraan.

    Dus wat probeer jij hier te vertellen?

    Die dames hebben gekozen daar heen te gaan, en nu proberen ze als ratten
    een zinkend schip te verlaten. Wellicht is een soort bijltjes dag daar wel welkom?
    Wie weet?"

    Zelf als een kleine teef op internet roepen dat je bedreigd wordt als iemand hoopt op een spontane ontbranding, maar hier hatelijk toejuichen en hopen dat vrouwen en kinderen daar afgemaakt gaan worden.

    Stoere man, ik hoop dat we elkaar ooit tegen het lijf lopen, mits je bereid bent om af te spreken vind ik dat nog veel beter.
    Wat zeg je er van?
    Blijkbaar ben ik nu wel goed genoeg om op te reageren met citaat!
    Score for me!

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Homofifi88 nog steeds reacties van anderen kapen
    Ik zeg je eerlijk ik voel me vies als ik je quote.
    "Maar jij hebt je smerige haat mening al klaar staan.

    "Ja.... En?"

    Zoals ik gewent ben van je, heb jij je fantasie weer eens los gelaten.
    Waar slaat mijn "ja... en?" op? Op de onzinnige opmerking van Diverse.
    JIj zegt dat die dames dan tussen moordenaars en verkrachters zitten daar,
    zonder de eerste levensbehoeftes. Welnu! Toen ISIS nog aan de macht zat
    daar, zaten deze dames in precies dezelfde situatie.

    "spontane ontbranding"
    Ja dat is nu eenmaal oproepen tot een geweldige dood voor mij.
    Dus uiteraard reageer ik dan.

    "maar hier hatelijk toejuichen en hopen dat vrouwen en kinderen daar afgemaakt gaan worden."
    Allemaal weer door jou verzonnen onzin. Jij probeert jou fantasieen nu mij toe te schrijven.
    Nergens heb ik ergens geschreven dat ik hoop dat deze dames iets overkomt.
    Wederom een voorbeeld van jou onzin die jij hier verspreidt.

    "Stoere man, ik hoop dat we elkaar ooit tegen het lijf lopen, mits je bereid bent om af te spreken vind ik dat nog veel beter.
    Wat zeg je er van?"
    Nee dank je.
    Mensen met zo een levendige fantasie, en die zo discrimineren zoals jij, en die met zo
    een groot gemak over geweld spreken, die vermijd ik liever.
    Dus bij deze sla ik je uitnodiging af!