1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Telegraaf: 'Amrabat lijkt net zo uit de gratie geraakt als Boëtius'

    De bezetting van de reservebank van gisteren, voorronde UEFA Europa League tegen AS Trenčín, is volgens de Telegraaf een weinig positief signaal naar de Marokkaans-international.





    Waar er voor Jean-Paul Boëtius vanuit de club wordt aangestuurd op een zomers vertrek, lijkt er voor Sofyan Amrabat ook weinig sportief vooruitzicht in het verschiet. Trainer Giovanni van Bronckhorst koos gisteravond voor een buitengewoon 'jong' geheel aan reservespelers, de zomeraankoop van vorig jaar viel voor dit treffen dus buiten de boot. De Telegraaf meldt vanochtend dat dit weinig goeds belooft voor het kansenperspectief van de voormalig FC Utrecht-speler.

    'Amrabat lijkt net zo uit de gratie geraakt als Boëtius'
    Er wordt zelfs gesteld dat de keuzeheer van de Feyenoorders eerder een beroep zal doen op het duo Yassin Ayoub en Renato Tapia dan dat hij gebruik gaat maken van de diensten van de 21-jarige middenvelder.

    Amrabat kwam zoals gezegd vorig jaar over van de Domstedelingen, het begin van zijn debuutseizoen kwam hij verrassend sterk uit de startblokken. Zo goed dat er een tijd lang vanuit de KNVB werd gepoogd hem te winnen voor het Nederlandse elftal. Uit de 38 officiële optredens die hij binnen de lijnen doorbracht vorig seizoen kwamen 3 doelpunten en 2 assists voort, hiervan is één treffer in de UEFA Champions League gevallen (red. 3-1 verlies tegen SSC Napoli).

    Photocredit: ANP

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Amrabat heeft geen goede instelling ..hij moet meer wakker worden en vechten als een beest maar dat doet hij niet..te snel zijn hoofd laten hangen en dus krijg je automatisch een stigma mee van een net niet speler ..hij is altijd afwezig en als hij zijn kans krijgt die pakt hij niet omdat hij dan heel dom speelt ...net alsof hij zich moet bewijzen aan de supporters ..altijd domme beslissingen

    Ik ben nooit fan van hem geweest ..Feyenoord is te hoog gegeven voor hem..hij moest gewoon bij Utrecht blijven


    Maar dit bericht van de Telegraaf is met korreltje zout te nemen want zij hebben hekel aan Marokkanen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Hoe graag ik het hem gun, hij is gwn niet goed genoeg hij komt tekort

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    Ik geloof in een god maar door de mensen me heen heb ik mijn relegie nog gen naam gegeven.
    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ik zal het een naam geven hoop dat je het accepteert Kowm loeth

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Overschatte speler man

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Ik denk wel dat er genoeg potentie in zit maar je word niet beter als je constant op de bank zit en jullie moeten niet doen dat feyenoord zoveel beter is dan Utrecht(waar hij 1 van de betere was)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    heeft wellicht een mindere periode .....kan gebeuren. incha Allah komt het weer goed.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Hele slechte speler,hij ging naar wk omdat Nordin werd geselecteerd,maar serieus deze Soufyan verdiend geen oproep meer,hij moet eerst waar maken,tot nu toe is hij egt super slecht

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Mischien wel de slechtste speler die Renard ooit heeft opgeroepen