1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Check reisadvies dat Nederland geeft voor Marokko

    https://www.nederlandwereldwijd.nl/r...viezen/marokko

    In Marokko kunnen demonstraties voorkomen, ook als de autoriteiten hier geen toestemming voor geven. Houd hier rekening mee en wees alert op demonstraties. Vooral in het gebied rond de stad Al Hoceima in het noorden.

    Hahahahahaha

    Check ook die foto
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Ewa ze moeten mensen juist informeren

    Gewoon gaan en genieten, valt allemaal mee
    Moving your way

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ze kunnen de pot op met hun reisinformatie ...ik voel me heerlijk veilig in Marokko..over paar dagen naar Al Hoceima

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    In Alhoceima is niets aan de hand hamdoulilah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-05-2018

    Citaat Geplaatst door _Sunflower_ Bekijk reactie
    In Alhoceima is niets aan de hand hamdoulilah.
    niets? Dan ben jij niet echt goed op de hoogte mevrouwtje. Hoceima staat op ontploffen i wollah. Alleen in sfiha en cornisch waar al die hollanders naar toe gaan is natuurlijk niets van te merken. Ik merk het wel degelijk.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Dat reisadvies hadden ze gegeven omdat een paar azuls die bedreigingen hadden geuit met aanslagen, wapens en ga zo maar door vanuit belgie en nederland niet meer durven te gaan naar Marokko, eentje werd paar maanden terug opgepakt en wordt berecht ondanks zijn belgische paspoort

    Maar ik was 2 weken terug nog paar dagen in Hoceima, er is niks aan de hand daar gewoon levendig en normaal zoals altijd

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    Ik geloof in een god maar door de mensen me heen heb ik mijn relegie nog gen naam gegeven.
    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ik zal het een naam geven hoop dat je het accepteert Kowm loeth

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door PowerandBrains Bekijk reactie
    niets? Dan ben jij niet echt goed op de hoogte mevrouwtje. Hoceima staat op ontploffen i wollah. Alleen in sfiha en cornisch waar al die hollanders naar toe gaan is natuurlijk niets van te merken. Ik merk het wel degelijk.
    Het is niet als paar jaren terug. Extra maatregelen en veel agenten. Verder kun je er als vakantieganger dit jaar prima vakantie houden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-05-2018

    Citaat Geplaatst door _Sunflower_ Bekijk reactie
    Het is niet als paar jaren terug. Extra maatregelen en veel agenten. Verder kun je er als vakantieganger dit jaar prima vakantie houden.
    je kan er zeker vakantie houden maar dat wilt niet zeggen dat er niets aan de hand is. Achter de schermen gebeurt er veel. Worden er invallen gedaan in huizen en mensen opgepakt. kapischh

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Citaat Geplaatst door PowerandBrains Bekijk reactie
    je kan er zeker vakantie houden maar dat wilt niet zeggen dat er niets aan de hand is. Achter de schermen gebeurt er veel. Worden er invallen gedaan in huizen en mensen opgepakt. kapischh
    Ja wel erg, Ghair In sha Allah!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ben trots op de marokkaanse veiligheidsdienst. Top

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    -
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Hoceima is nog steeds onveilig hahahahah

    Imzouren oorlogsgebied hhhhhhhhhhhh
    Qatar 2022 In Sha Allaah !