1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    liberalisatie van de dirham was afgelopen jaar...

    Beter haal je je post weg
    beter haal je post heb je banden met cia of mossad ik haal niks af ik kan er niks aan doen dat je geen kennis hebt over imf wereldbank en geld system

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ze mogen alcohol en tabak boycotten.

    Alleen dan krijgen ze een salut van mij.
    Neppe figuur ben je
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    is niet onzin dirham is verbonden aan dollar stijgt dollar stijgt dirham zakt dollar zakt dirham als ik zegt dat marokko geen macht heeft over haar eigen geld dat betekent dat imf werled bank het voor zeggen heeft wie geld domineerd domineerd wereled
    Jij hebt er geen snars van gegeten blijkbaar weet je niet hoe economieen werken

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    liberalisatie van de dirham was afgelopen jaar...

    Beter haal je je post weg
    Liberalisatie van de dirham is inderdaad vorig jaar van start gegaan maar het zal even duren voordat Marokko de vruchten kan plukken. Het gehele proces kan echter tot 10 jaar duren en het gebeurt in fases. IMF houdt toezicht op deze stappenplan dus voorlopig is de dirham nog even gevoelig.


    Info filmpje waarom dirham geliberaliseerd moet worden...

    https://www.youtube.com/watch?v=4tMH...ature=youtu.be

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-11-2014

    Morgen maar weer een krat coca cola halen.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Speurtocht Bekijk reactie
    Morgen maar weer een krat coca cola halen.
    Ga gelijk op die flessen zitten

    Jij denkt echt dat die amerikaantjes iets om jou geven. Jij bent voor hun ook gewoon een vieze 'arabier' , ook al ben je dat niet.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    190
    05-08-2018

    En terecht Erdogan heeft altijd gelijk en is heel goed bezig. trump is een vieze vuil kanker tyfus pedo gay homo flikkertje en is in zijn reet genomen door gülen en netanyahu.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    190
    05-08-2018

    En terecht Erdogan heeft gelijk en is heel goed bezig. trump is een vieze vuil kanker tyfus pedo gay homo flikkertje en is in zijn reet genomen door gülen en netanyahu.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Grappig dat nl mensen hier solidair zijn met trump..terwijl trump de eu naait en gewoon schijt aan de eu heeft.. maar wel komen jammeren om erdogan.... who is brainfucked

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Neppe figuur ben je
    ?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-11-2014

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Ga gelijk op die flessen zitten

    Jij denkt echt dat die amerikaantjes iets om jou geven. Jij bent voor hun ook gewoon een vieze 'arabier' , ook al ben je dat niet.
    Nee sorry. Ik ga niet op die flessen zitten. Wat jij zegt is misschien maar deels zo. In Amerika hebben ze er een hele studie van gemaakt over de niet-Arabieren in Noord Afrika. En nee, ik denk niet dat die Amerikanen iets om mij geven.

    Probeer hun cola eens. Het is verrukkelijk. Je gaat gelijk "O! say can you see by the dawn's early light" zingen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-11-2014

    Citaat Geplaatst door SamirTanger Bekijk reactie
    En terecht Erdogan heeft gelijk en is heel goed bezig. trump is een vieze vuil kanker tyfus pedo gay homo flikkertje en is in zijn reet genomen door gülen en netanyahu.
    Jouw reactie valt vermoedelijk niet te rijmen met de tekst die je daar onder hebt ("O jullie die geloven...").

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-11-2014

    Citaat Geplaatst door SamirTanger Bekijk reactie
    En terecht Erdogan heeft altijd gelijk en is heel goed bezig. trump is een vieze vuil kanker tyfus pedo gay homo flikkertje en is in zijn reet genomen door gülen en netanyahu.
    Heb je al lira's gekocht met je euro's?

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Speurtocht Bekijk reactie
    Nee sorry. Ik ga niet op die flessen zitten. Wat jij zegt is misschien maar deels zo. In Amerika hebben ze er een hele studie van gemaakt over de niet-Arabieren in Noord Afrika. En nee, ik denk niet dat die Amerikanen iets om mij geven.

    Probeer hun cola eens. Het is verrukkelijk. Je gaat gelijk "O! say can you see by the dawn's early light" zingen.
    Niks bijzonders aan hun cola. Hele dure rotzooi met n Shitload aan suiker. Elk NL supermarkt huismerk cola is net zo lekker en 3 keer zo goedkoop, letterlijk

  15. #30
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Niks bijzonders aan hun cola. Hele dure rotzooi met n Shitload aan suiker. Elk NL supermarkt huismerk cola is net zo lekker en 3 keer zo goedkoop, letterlijk

    Maar het is net zo als bij koffie, auto's, sigaretten en bier.
    Na jarenlang gebruik wil je geen ander merk meer ...