1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokkanen roepen op tot boycot Amerikaanse merken in solidariteit met Turken

    Marokkaanse Facebookgebruikers roepen op tot het boycotten van een aantal Amerikaanse merken.



    Op Facebook werd een campagne gelanceerd om Amerikaanse merken zoals Coca-Cola, Tide of McDonald's te boycotten, in een poging om de boycot van Sidi Ali en Centrale Danone na te bootsen, in solidariteit met Turkije.

    Facebookgebruikers deelden afbeeldingen waarin zij aangaven de boycot te ondersteunen en uitte hun solidariteit met Turkije.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    sukkels lekker zoals verwacht de oorzaak van je domheid extern zoeken in de plaats van naar je zelf te kijken. die shijt lira is al meer dan 8 jaar aan het dalen en door toe doen van erdo gaat deze nog verder zakken. hoewel usa met trump net zo kut is denk ik niet dat dit de oplossing voor de lira is. denk in oplossing niet in de gebruikelijke bullshit waar de meeste arabieren meester in zijn.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    het ene door de leiders geïndoctrineerde volk gaat solidaire zijn met het andere volk dat ook vol zand in de ogen heeft van haar leiders. hoe sneu

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Ze mogen alcohol en tabak boycotten.

    Alleen dan krijgen ze een salut van mij.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ze mogen alcohol en tabak boycotten.

    Alleen dan krijgen ze een salut van mij.
    want? je hebt last van rokende mensen?

  6. #6
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    want? je hebt last van rokende mensen?
    Ja, het heeft de samenleving vergiftigd.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    wat in turkey gebeurt kan ook met marokko gebeuren de dirham is verbonden aan dollar marokko heeft niet macht over haar geld

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    wat in turkey gebeurt kan ook met marokko gebeuren de dirham is verbonden aan dollar marokko heeft niet macht over haar geld


    Haal dit weg

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Haal dit weg
    haal niks weg als je willen kapot maken hoeven ze geen wapens nodig hebben economische boycot en ze hebben hun doel bereikt

    net als ze wat gedaan hebben met irak iran

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    wat in turkey gebeurt kan ook met marokko gebeuren de dirham is verbonden aan dollar marokko heeft niet macht over haar geld
    Zij die buigen voor het blanke rijk, zullen met rust gelaten worden..

    http://www.dejongeturken.com/marokko...an-opgeschort/

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    haal niks weg als je willen kapot maken hoeven ze geen wapens nodig hebben economische boycot en ze hebben hun doel bereikt

    net als ze wat gedaan hebben met irak iran
    Je praat onzin in je vorige bericht. Zo erg dat ik er amper op wil ingaan.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Je praat onzin in je vorige bericht. Zo erg dat ik er amper op wil ingaan.
    is niet onzin dirham is verbonden aan dollar stijgt dollar stijgt dirham zakt dollar zakt dirham als ik zegt dat marokko geen macht heeft over haar eigen geld dat betekent dat imf werled bank het voor zeggen heeft wie geld domineerd domineerd wereled

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    is dat turkse krant ? alleen maar lof over turkey ze weten niet dat ze iligaal in syria zijn

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    is niet onzin dirham is verbonden aan dollar stijgt dollar stijgt dirham zakt dollar zakt dirham als ik zegt dat marokko geen macht heeft over haar eigen geld dat betekent dat imf werled bank het voor zeggen heeft wie geld domineerd domineerd wereled
    liberalisatie van de dirham was afgelopen jaar...

    Beter haal je je post weg