1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nieuwe misdaadserie Mocro Maffia in oktober op Videoland

    De nieuwe serie is geïnspireerd op het gelijknamige boek Mocro Maffia van Wouter Laumans en Marijn Schrijver.



    De serie wordt door Thijs Römer en Achmed Akkabi gemaakt. Op een later moment worden de acteurs bekendgemaakt die aan de serie meewerken. Wel is al duidelijk dat de serie Mocro Maffia vanaf 11 oktober exclusief bij Videoland te zien is. In aanloop naar de serie heeft Videoland alvast een trailer online gezet.



    YouTube link

    Videocredit: Videoland

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Heb al genoeg aan de dagelijkse journaalbeelden.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Hier zal de jeugd een voorbeeld aan nemen dus

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    En succesvolle Marokkanen worden nederlanders genoemd maar allochtonen van alle afkomsten mocro maffia

  5. #5
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    boycotten. ik ben hier vel op tegen. ik ga een demonstratie organiseren. wil je mee doen. stuur me een apje. of ping me. verspreid de nieuws over de demonstratie. dit soort films verpesten onze jeugd. dit is haram. ik ga met de imam over praten. ze proberen onze marokkaanse jeugd kapot te maken met dit soort films. het heeft slechte invloeden.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  6. #6
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    En succesvolle Marokkanen worden nederlanders genoemd maar allochtonen van alle afkomsten mocro maffia
    Juist hh van asielzoekers naar gastarbeiders naar crimigranten.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Hier zal de jeugd een voorbeeld aan nemen dus
    +

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    schande film baah

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Zelfde zoals met de afro-amerikanen .
    Bij elkaar gepropt, bedrijven en werkgelegenheid ver van hun vandaan houden . Werp drugs en wapens in hun wijken . Zenders met 24/7 rap en twerken . En ze zullen nooit de 1ste trede van de sociaal maatschappelijk ladder betreden .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Speelt Zakof hierin niet een rol?

  11. #11