1. #91
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door SamirTanger Bekijk reactie
    Jij bent een vieze vuile kanker tyfus klote hond die geert wilders elke dag pijpt pedofiele flikkertje.

    Lekker boos mannetje (van binnen) van me! Lekker knulliebulletje van me!

  2. #92
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Lekker boos mannetje (van binnen) van me! Lekker knulliebulletje van me!
    Dan ben je echt een kansloze mongool als je zo reageerd op andere mannen.

  3. #93
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Misschien omdat dit een discussie forum is?

    Wat begrijp jij niet aan discussie?

    Of doe jij niet, geheel in de fascistische (racistische?) traditie, niet aan discussie met ongelovigen?

    Dat is volgens mij best wel een beetje islamitisch...
    deze gasten komen hier niet om kennis op te doen. maar om te bekvechten dat vinden ze leuk. !

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wat begrijp je niet aan een reactie die gequote is en voor die persoon is?
    Beetje raar toch als je met iemand in gesprek bent en dat je dan denkt dat je je in dat gesprek kan mengen.
    Zeer slechte opvoeding, maar dat typeerd waar je vandaan komt, onbeschoft geen respect, vrijdag avond alleen op een Marokkaans forum.....
    Heb je een leven of nie?

    Discussie?
    Forum?
    VVMU

    Probleem mee?

  5. #95
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Discussie?
    Flru
    VVMU

    Probleem mee?
    Niet jouw discussie, wat snap je daar niet aan?

  6. #96
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    deze gasten komen hier niet om kennis op te doen. maar om te bekvechten dat vinden ze leuk. !
    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    erdogan is een lul! een hond die langzaam zijn democratische land heeft verbouwd tot een een schijtland waar niemand economisch vertrouwen in heeft,
    een klote dictator die de vrije pers heeft opgesloten en een smerige klootzak die alles aan doet om meer macht te krijgen en of te behouden. persoonlijk kan het me geen hol schelen ik heb niets met turken en helemaal niets met hun obsessies.wel vind ik het bizar dat 1 man zoveel domme mensen kan mobiliseren om dit voor elkaar te krijgen. datzelfde vind ook van trump ook zo een figuur die domme mensen goed kan bespelen .
    Gaaaaaaap de hypocrisie.

  7. #97
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dan ben je echt een kansloze mongool als je zo reageerd op andere mannen.

    Sorry, sorry... ik dacht dat SamirTanger gebaat zou zijn met wat positieve, vriendelijke aandacht...

    Ach... Wat kan een mens zich vergissen!


    Maar heb je ook een mening over de bijdrages van deze man aan de discussie?


    Vast niet...

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wat begrijp je niet aan een reactie die gequote is en voor die persoon is?
    Beetje raar toch als je met iemand in gesprek bent en dat je dan denkt dat je je in dat gesprek kan mengen.
    Zeer slechte opvoeding, maar dat typeerd waar je vandaan komt, onbeschoft geen respect, vrijdag avond alleen op een Marokkaans forum.....
    Heb je een leven of nie?

    Discussie?
    Forum?

  9. #99
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Sorry, sorry... ik dacht dat SamirTanger gebaat zou zijn met wat positieve, vriendelijke aandacht...

    Ach... Wat kan een mens zich vergissen!


    Maar heb je ook een mening over de bijdrages van deze man aan de discussie?


    Vast niet...
    Nee ik neem jullie houding over, ik val ook niemand aan en af die tegen niet moslims zijn/is.
    Zoals jullie elkaar ook ondanks elke verwoording niet afvallen, fair toch of niet?

  10. #100
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Discussie?
    Forum?
    Klopt dat is dit, het is niet dat ik iemand wat vraag en jij het antwoord weet, het is dat ik reageer op iemand en dat jij dan daarop reageerd wat het fout maakt,
    soort van ik weet hoe ik dwars kan zitten dus ik reageer, en waar hun het over hebben maakt mij niks uit want ik kan een domme reactie plaatsen over hoe ik het vind en zie.
    Doe je dat in de samenleving ook? jezelf opdringen aan mensen of in gesprekken? en als ze dan commentaar hebben ga je dan ook roepen.

    Samenleving?
    Praatje maken?


  11. #101
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Nee ik neem jullie houding over, ik val ook niemand aan en af die tegen niet moslims zijn/is.
    Zoals jullie elkaar ook ondanks elke verwoording niet afvallen, fair toch of niet?
    mijn denken over jouw is heel simpel: iemand die zijn leven niet in orde heeft, maar nu komt het. zie je bovenstaande zin.: hoezo ben jij ineens de woord voorder van de moslims en moet jij het voor hen opnemen? weet jij dat in saodie arabie tenten met airco klaar staan voor 2 miljoen mensen klaar staan en deze leeg zijn behalve als de bedevaarders komen? daar kunnen veel Arabische vluchtelingen in! morgen al. heb je es daar overna gedacht? om maar es een hypocriete zij straat in te gaan . jij moet namens jezelf praten!een bekrompen teleurgesteld figuur die iedereen voor een racist ziet. lul niet dat jij namens de moslims praat of het voor hen opneemt. dat is echt lachwekkend.

  12. #102
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017


  13. #103
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    mijn denken over jouw is heel simpel: iemand die zijn leven niet in orde heeft, maar nu komt het. zie je bovenstaande zin.: hoezo ben jij ineens de woord voorder van de moslims en moet jij het voor hen opnemen? weet jij dat in saodie arabie tenten met airco klaar staan voor 2 miljoen mensen klaar staan en deze leeg zijn behalve als de bedevaarders komen? daar kunnen veel Arabische vluchtelingen in! morgen al. heb je es daar overna gedacht? om maar es een hypocriete zij straat in te gaan . jij moet namens jezelf praten!een bekrompen teleurgesteld figuur die iedereen voor een racist ziet. lul niet dat jij namens de moslims praat of het voor hen opneemt. dat is echt lachwekkend.
    Jouw denken is altijd al simpel geweest.

    En wat betreft die tenten, leuk.

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dan ben je echt een kansloze mongool als je zo reageerd op andere mannen.
    Lekker gefrustreerd mannetje(van binnen)van me.
    Lekker knulliebulletje van mmij
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Onzin jij gelooft niet dat iedereen vrij zijn mening mag uiten. Je gelooft in een schijn vrijheid waar mensen alleen dingen mogen zeggen die jullie bevallen maar aan de schandpaal worden genageld als die buiten de lijntjes tekent.
    Zeg wat je wil pop!!
    Oh wacht dat doe je al
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..