1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.751
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Limburger vervolgd voor beledigen Erdogan

    Hij noemde Erdogan onder andere een zwijn en vergelijk hem met Hitler.



    Het Openbaar Ministerie in Den Haag gaat een 64-jarige inwoner van Sittard vervolgen voor het beledigen van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. Een woordvoerster van het OM heeft dat dinsdag bevestigd na berichtgeving door de Limburgse omroep L1.

    De Limburger wordt ervan verdacht twee jaar geleden een handvol e-mails naar de Turkse ambassade in Den Haag te hebben gestuurd. Daarin zou hij onder meer een vergelijking hebben gemaakt tussen Erdogan en Adolf Hitler en zou hij de president een zwijn hebben genoemd. Het OM stelt dat de verdachte zowel in tekst als beeld beledigingen aan het adres van Erdogan uitte.

    De verdachte moet vrijdag voor de rechter verschijnen. De inhoudelijke behandeling van de zaak volgt later.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Humor... zonde van de tijd. Maar kan me voorstellen dat als je het rechtstreeks naar de ambassade stuurt, het logisch is dat er iets mee gebeurt. Hier noemen ook verschillende Erdogan een dictator (waaronder ik) en er zijn vast ook mensen die hem een zwijn etc noemen... maar das niet zo direct.

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Mails naar de ambassade? de allochtonen/islam haat zit diep bij deze mensen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Humor... zonde van de tijd. Maar kan me voorstellen dat als je het rechtstreeks naar de ambassade stuurt, het logisch is dat er iets mee gebeurt. Hier noemen ook verschillende Erdogan een dictator (waaronder ik) en er zijn vast ook mensen die hem een zwijn etc noemen... maar das niet zo direct.

    Maar goed Nederlanders zijn wat nuchterder dan dat turkse hysterische ongeleid stuk tuig dat 100000 medelanders zonder reden opsluit .
    Geen Nederlander heeft aangifte gedaan tegen deze tiran deze dictator deze despoot over zijn "Nederlanders zijn nazi overblijfselen baby moordenaars facisten "uitspraken.
    Oh en laten we niet vergeten zijn bedreiging aan de bevolking in Europa "geen Europeaan zou nog veilig over straat kunnen".

    Zou aangifte nog kunnen tegen deze despoot???
    Dan wist ik wel wat ik deed als ik deze man was..
    Hopelijk breng ik niemand op ideeën.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Maar goed Nederlanders zijn wat nuchterder dan dat turkse hysterische ongeleid stuk tuig dat 100000 medelanders zonder reden opsluit .
    Geen Nederlander heeft aangifte gedaan tegen deze tiran deze dictator deze despoot over zijn "Nederlanders zijn nazi overblijfselen baby moordenaars facisten "uitspraken.
    Oh en laten we niet vergeten zijn bedreiging aan de bevolking in Europa "geen Europeaan zou nog veilig over straat kunnen".

    Zou aangifte nog kunnen tegen deze despoot???
    Dan wist ik wel wat ik deed als ik deze man was..
    Hopelijk breng ik niemand op ideeën.
    wanneer ga jij aangifte doen tegen je papa rusland dat huishield in jouw straatarme armzalige stuk grond waar je hele stamboom zich bevond onder marxistische, leninistische, communistische afval regime waar ze jouw stamboom bevolen om gras te eten ipv poep zodat jullie ziekteloos verder konden fucntioneren als slaaf..

    en nu heb je je papa ingeruild voor een andere papa, de blanke papa waar de slavenketting van jouw stamboom aan vast zit, is overgedragen..

    je vergeet 1 ding echter.. een slaaf blijft een slaaf maakt niet uit wie die ketting waar jouw stamboom aan vast zit, vast houdt..

    jij mag blij zijn dat blank europa hun grenzen heeft opengezet voor de rondtrekkende zigeunersbende uitschotten uit de balkan waar jouw stamboom vol van zit zodat ze geen gras meer hoeven te vreten..

    vergeet je afkomst niet balkan zigeuner

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    wanneer ga jij aangifte doen tegen je papa rusland dat huishield in jouw straatarme armzalige stuk grond waar je hele stamboom zich bevond onder marxistische, leninistische, communistische afval regime waar ze jouw stamboom bevolen om gras te eten ipv poep zodat jullie ziekteloos verder konden fucntioneren als slaaf..

    en nu heb je je papa ingeruild voor een andere papa, de blanke papa waar de slavenketting van jouw stamboom aan vast zit, is overgedragen..

    je vergeet 1 ding echter.. een slaaf blijft een slaaf maakt niet uit wie die ketting waar jouw stamboom aan vast zit, vast houdt..

    jij mag blij zijn dat blank europa hun grenzen heeft opengezet voor de rondtrekkende zigeunersbende uitschotten uit de balkan waar jouw stamboom vol van zit zodat ze geen gras meer hoeven te vreten..

    vergeet je afkomst niet balkan zigeuner
    Was ie zo raak?
    Dat je er van alles hij haalt wat historisch gezien ook nog eens niet klopt..

    Geeft niet pop ik weet een nationale erdowiet Turk leeft 100 jaar terug in de tijd om zich toch nog wat aanzien te verschaffen.

    Sterkte
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Ps..pas maar op dat jij geen slavisch bloed door je aderen hebt met al die afgevoerde Slavische slaven naar Turkije om een elite korps te kunnen stichten.

    Schijnbaar stonden de turken toen al niet voor in de rij toen God het onderdeel hersenen uitdeelde
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #8
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    goedzo. aanpakken dat tuig. weg ermee. opsluiten in de gevangenis. zonder eten of drinken. ik ben spuugzat van deze nederlandse tuig. erdogan is een goede leider. zijn hart is op de juiste plek. je hoort hem niet te beleidigen. want hij is de beste leider. dat is een feit. daarom wordt hij gehaat door de haat atheisten. omdat hij turks en hij is moslim.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Grote kans dat dit figuur wél veroordeeld wordt.
    Hij mag een mening hebben, maar je mag een ander niet met jouw mening lastigvallen.
    Ik denk dat hij een boete krijgt van een paar honderd €!

  10. #10
    Worldfamous

    Reacties
    25.533
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Binnenkort verandert de wet en kan je niet meer vervolgd worden voor deze onzin. Ook majesteitsschennis wordt toegestaan dan.

    Dus fuck de koning en zijn sexsslaaf Erdogan

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Mails naar de ambassade? de allochtonen/islam haat zit diep bij deze mensen.
    Het is voor jouw beperkte wereldbeeld misschien moeilijk te bevatten maar in plaats van allochtonen/moslimhaat zou het wellicht ook zo kunnen zijn dat ie gewoon een hekel aan die dictator heeft. Wellicht zelfs JUIST omdat ie Turkse vrienden heeft die last hebben van die lul?

    Maar het allemaal gewoon blijven schuiven op discriminatie, dan blijft jouw wereldbeeld gewoon in stand en kun je het fijn te pas en te onpas blijven roepen zodat je in ieder geval zelf geen verantwoording hoeft te dragen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Het is voor jouw beperkte wereldbeeld misschien moeilijk te bevatten maar in plaats van allochtonen/moslimhaat zou het wellicht ook zo kunnen zijn dat ie gewoon een hekel aan die dictator heeft. Wellicht zelfs JUIST omdat ie Turkse vrienden heeft die last hebben van die lul?

    Maar het allemaal gewoon blijven schuiven op discriminatie, dan blijft jouw wereldbeeld gewoon in stand en kun je het fijn te pas en te onpas blijven roepen zodat je in ieder geval zelf geen verantwoording hoeft te dragen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zou kunnen, maar ik hou het toch voorlopig op allochtonen/moslim haat, dat is namelijk wat op dit moment hoogtij viert in dit land.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zou kunnen, maar ik hou het toch voorlopig op allochtonen/moslim haat, dat is namelijk wat op dit moment hoogtij viert in dit land.
    Zonder bewijs dus?
    Overigens had je het net over mensen die zoveel haat hebben, maar dit is toch maar 1 persoon?

    Wat is trouwens hoogtij volgens jou?
    De meerderheid bv?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Limburgse PVV rakkertje. Gewoon uitleveren aan turkije die sukkel

  15. #15
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zonder bewijs dus?
    Overigens had je het net over mensen die zoveel haat hebben, maar dit is toch maar 1 persoon?

    Wat is trouwens hoogtij volgens jou?
    De meerderheid bv?
    Van dutchman is ook zonder bewijs, waarom spreek je hem daarop niet aan?

    Ik weet het antwoord: want hij is geen moslim die ter verantwoording dient geroepen te worden.

    Racisme viert hoogtij, punt bewezen.