1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Messi gaf ons Marokkanen veel respect en waardering gisteren in Tanger

    Hij bleef maar naar het publiek zwaaien en bedanken. Wat een sfeer was er! Wij Marokkanen zijn echte sfeermakers. Was een lastige wedstrijd, maar Barca is de terechte winnaar. Gelukkig ging de penalty van Sevilla er niet in vlak voor het eindsignaal!

    Ook respect voor Pique en Rakitic die het Marokkaanse publiek uitgebreid bedankten. Visca El Barca en Vive Le Marocccc

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    beelden ?
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    beelden ?
    Staan heel veel beelden van op de site van Al Jazeera sport bro!

    Heb zelf ook wat opgenomen in het stadion, maar die beelden zijn niet heel duidelijk. Die van Al Jazeera zijn natuurlijk proffesioneel...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Kowed met Spaanse clubs, die Spanjaarden moeten opdonderen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Kowed met Spaanse clubs, die Spanjaarden moeten opdonderen
    yek labas hahahahah
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Kowed met Spaanse clubs, die Spanjaarden moeten opdonderen
    Hahha wat dan

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    41
    10-08-2018

    Hahaha ik ga stuk om die Dubdd.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Neem een geschiedenis les dan weet je waarom

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Wallah je doet 3ije9 man,dat is standaard een ere rondje als je prijs wint verplicht voor je aanhang,ik was er ook aan zuid kant bij de Barca zone,eerlijk Spanjaarden waren wel aardig,overigens op parkeer plaats veel Hollandse en Belgische kentekens,ik vond sfeer egt meevallen,Tanjawi zei ULtra Herculas zal er zijn een zee van blauw geen enkel gezien,sterker nog zag paar Raja vlags billeh.

    Als Barca niet had gewonnen denk je Messi gaat ere rondje houden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Wallah je doet 3ije9 man,dat is standaard een ere rondje als je prijs wint verplicht voor je aanhang,ik was er ook aan zuid kant bij de Barca zone,eerlijk Spanjaarden waren wel aardig,overigens op parkeer plaats veel Hollandse en Belgische kentekens,ik vond sfeer egt meevallen,Tanjawi zei ULtra Herculas zal er zijn een zee van blauw geen enkel gezien,sterker nog zag paar Raja vlags billeh.

    Als Barca niet had gewonnen denk je Messi gaat ere rondje houden
    Hahah ik zat niet ver van jou dan. Heb het niet over dat ererondje. Meer voor en tijdens de wedstrijd. Elke keer zwaaien. Hij voelde de liefde

    Was je ook bij PSG - Monaco vorig jaar in dezelfde stadion?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Hahah ik zat niet ver van jou dan. Heb het niet over dat ererondje. Meer voor en tijdens de wedstrijd. Elke keer zwaaien. Hij voelde de liefde

    Was je ook bij PSG - Monaco vorig jaar in dezelfde stadion?
    Haha ik zeg je eerlijk vond die Spanjaarden wel aardig vooral ik was met kind,jaa daar zat wel goed waar wij zaten,jaa ik weet wat je bedoeld alleen jammer dat hij niet dicht bij publiek mocht wou wel scherpe foto maken van hem,ik zeg je eerlijk is eerste keer dat ik messi live zie,Live lijkt hij nog beter dan op tv zijn dribbels enzo hij zwaaide wel hele tijd Pique trouwens ook de rest heel af en toe,nee vorige jaar had ik gemist psg vs monaco,was toen erna pas op vakantie,

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Ik hoop dat ze meer supercups in Tanger houden,Duitse een keer de Italiaanse wil het wel weer meemaken,Engelse ook maar liever niet,Dan krijg je die dronken gasten daar en gaat uit de hand lopen vooral in Marokko waar de locals kort lontje hebben

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Haha ik zeg je eerlijk vond die Spanjaarden wel aardig vooral ik was met kind,jaa daar zat wel goed waar wij zaten,jaa ik weet wat je bedoeld alleen jammer dat hij niet dicht bij publiek mocht wou wel scherpe foto maken van hem,ik zeg je eerlijk is eerste keer dat ik messi live zie,Live lijkt hij nog beter dan op tv zijn dribbels enzo hij zwaaide wel hele tijd Pique trouwens ook de rest heel af en toe,nee vorige jaar had ik gemist psg vs monaco,was toen erna pas op vakantie,
    Hij zwaaide hele tijd onze kant op. Pique en Rakitic ook klopt. Ik dacht ook live lijkt hij nog sneller. Je ziet duidelijk het verschil met andere spelers als hij de bal heeft.

    Die Pique lijkt mij juist hele goeie gozer. Niet zoals we hem kennen van de media.

    Vond jij dat een penalty trouwens net voor het eindsignaal voor Sevilla? Van mijn kant leek er niet heel veel aan de hand...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ik hoop dat ze meer supercups in Tanger houden,Duitse een keer de Italiaanse wil het wel weer meemaken,Engelse ook maar liever niet,Dan krijg je die dronken gasten daar en gaat uit de hand lopen vooral in Marokko waar de locals kort lontje hebben
    Wollah die Spaanse Barcafans zijn echt chille mensen. Kwam er later nog een paar tegen bij boulevard. Ze zeiden Marokko is mooie land. Ze vonden het mooie stadion ook zeiden ze

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Hij zwaaide hele tijd onze kant op. Pique en Rakitic ook klopt. Ik dacht ook live lijkt hij nog sneller. Je ziet duidelijk het verschil met andere spelers als hij de bal heeft.

    Die Pique lijkt mij juist hele goeie gozer. Niet zoals we hem kennen van de media.

    Vond jij dat een penalty trouwens net voor het eindsignaal voor Sevilla? Van mijn kant leek er niet heel veel aan de hand...
    Vergeten Rakitic was ook vaak aan zwaaien klopt,komt omdat daar Barca zone was waar wij zaten stond ook op de kaartjes,Messi Live zien is egt feshkel je merkt het verschil met de andere spelers hij is egt gruwlijk eerlijk terwijl ik Barca haat haha,Pique komt slecht in het nieuws als het om Catalonie vs Madrid gaat,verder lijkt hij goede gast,Pique is de Zefzafi van Catalonia Pingel was niks aan de hand bal was al weg,ter stegen kwam wild in maar de bal was er niet meer,ik heb nog niet van andere kant gezien op video,maar aan onze kant was het niks eerlijk