1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    De zoveelste reden om geen Marokkaanse te trouwen.

    Citaat Geplaatst door MISTER_TEMSAMAN
    *Dit stukje hieronder is geplaats op een site door een half Marokkaans half Turks meisje.



    Hoe marokaanse vrouwen worden gezien in de arabische wereld.

    Ik ben van marokaanse turks kom af ik hou persoonlijk van plekken in het midden oosten ik ga altijd alleen op reiz is totaal niks mis mee ik ben na gebieden geweest zo als palestina jordanie libanon libanon bijvoorbeeld is een land waar ik regelmatig na toe ga ik ga in de zomer 2014 inshallah weer.
    ik ben er 3 keer geweest fantastische land is totaal niet gevaarlijk zo als mensen denken er is geen een land in de wereld waar ik me zo veilig voelde als in libanon ja zelf veiliger dan in nederland en belgie wat mij minder beviel zijn arabieren van die regio die dus met mij praten over hoe stout wel niet de marokaanse vrouwen zijn en hun zogenaamde ervaringen dat ze met de marokaanse vrouw hebben gehad ik ben na een natuurgebied geweest in jeita grotto jounieh libanon ik zat naast een saudische vrouw in de bus de vrouw zei in het arabisch ben jij turks haar andere vriendin zei turken praten geen arabisch toen zei ze in het engels are you turkish? ik zei in het arabisch ja ik spreek wel arabisch daarna zei ze mashallah jullie turken hebben zo een uiterlijk jullie lijken allemaal op mekaar ze zei hoe praat je arabisch dan ik zei me moeder is marokaans ze begon te lachen ze zei heb je marokaanse vrouwen ook in nederland dan? ik zij ja genoeg ze zei trouwen marokaanse vrouwen veel met turken dan in nederland ik zei valt wel mee ze begon dieper in gesprek te gaan en begon te zeggen dat saudische vrouwen bang zijn voor marokaanse vrouwen om te werken als schoonmaker ze zei dat ze hun mannen steelden en ze vroeg me wil jij ook later met een marokaanse vrouw trouwen niks tegen je moeder hoor zei ze maar in dat geval met mannen uit midden oosten die met marokanen trouwen altijd de moeder marokaans is nooit de vader hoe kan dat ik zei geen idee.Ik kwam libanese taxi chauffeurs tegen die zeiden wel niet hoe stout marokaanse vrouwen zijn in bed in me hotel in libanon en me tour rond beiroet kwam ik libanese mannen en syriers tegen die gingen met me praten hoeveel marokaanse vrouwen van mannen van sham bilad al sham hielden ik kwam heel veel libanese en syriers tegen van waarom komen marokaanse meisjes hier werken in de midden oosten als **** wat is er met marokko waarom reizen ze zo ver om als **** te werken.Ik kwam ook libanese mannen tegen die zeiden van mannen van khaleeij dat zijn mannen van de perzische golf hebben jullie vrouwen vies gemaakt ik zei dat is bekend van vroeger een libaneese christelijke man zei tegen me marokko is letterlijk lachtertje van de arabisch wereld als het om vrouwen gaat.kwam iraaniers tegen die werken in Abu dabi hun zeiden tegen me bijna 60% procent van alle hoeren in emiraten zijn marokaans ze zeiden oeff wat een lekkere vrouwen zeg.
    in een nachtclub kwam ik libanees christelijke meisjes tegen die zeiden tegen me over hoe mooi marokaanse*
    meisjes wel niet zijn ik was blij eindelijk iets goed te horen over marokaanse meisjes daarna zeiden ze is wel jammer dat ze hier in super nightclub werken dat zijn prostutitie tenten meeste arabische vrouwen die daar werken zijn marokaans en volgens bepaalde bronnen en dat ik ook heb gezien in sommige van de landen waar ik geweest ben heb je marokaanse vrouwen werken als **** in libanon verenigde arabisch emiraten jordanie kuwait bahrain oman syrie en zelf turkije zijn berichten van dat marokaanse vrouwen daar na toe reizen of om als **** te werken of met een turkse man aan de haak te slaan verbaast mij niet der is ook een stereotype in marokko door turkse series dat heel veel marokaanse vrouwen denken turkse mannen heel knap zijn dat laat zien dat in mij ogen marokaanse vrouwen heel materialistisch zijn ik werkte ook op schiphol heel veel marokaanse meiden vinden het leuk om te reizen na dubai te gaan ze hebben geen flauw idee dat als ze zeggen tegen de lokale bewoners dat ze marokaans zijn dat ze gewoon zeggen hoeveel ben jij? zelf de vele expats die wonen in emiraten hebben een stereotype dat de marokaans vrouw een **** is niet te beginnen zelfs in libanon en al die landen die heb ik opgenoemd nog een moment in me leven ging na india via qatar moest een dag wachten om me vliegtuig te pakken na india ik zat in een cafe in Doha een lokale meisje zei tegen me van waar kom je vandaan ik zei ik ben van turks marokaans kom af gelijk daarna zei ze je moeder is zeker marokaans ik zei ja hoe weet je dat in dat geval zei ze is altijd de moeder marokaans 1 maand geleden ook nog bij de bank ging ik vertalen voor een egyptische man die kon geen nederlands hij zei waar kom je vandaan ik zei marokaans turks hij zei toen hij met een marokaanse vrouw was getrouwd toen hij met haar na marokko ging heeft ze al ze geld gepakt was hij blut terug gekomen hij heeft geen flauw idee waar ze is bij me werk op schiphol hoorde ik 2 egyptische vrouwen met elkaar praten in het arabisch hoe gevaarlijk marokaanse vrouwen wel niet zijn dat ze hun mannen pikken van de egptische vrouwen ik keek hun na een tijdje aan dachten ze dat ik hun niet verstond ze dachten ik was een volbloed turks.na een tijdje ik schaamde me om te zeggen dat me moeder marokaans als ik in de arabisch wereld op reiz ben is wat moeten ze wel denken van ons marokanen. ik ben zelfs zo bang geworden van de marokaanse vrouw als ik later god willend wil trouwen mij voorkeur ging uit na een marokaanse maar na al deze gesprekken die ik heb gehad met de mensen ben ik zo bang geworden.hoorde trouwens van marokaanse kenniseen omdat libanese meisjes van plastiche chirugie doen en houden van dress to impress hun de hoeren zijn pffff libanese vrouwen zijn lang niet zo materialistisch als de marokaanse plus libanese vrouwen werken niet in de arabisch wereld hebben nog hun eer.

    Alleen jammer dat degene die dit geplaats nooit heeft gehoord van punten en komma's.
    Voor de rest zit er veel waarheid in.
    .

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Dan trouw je toch geen Marokkaanse. Alsof wij daar om gaan rauwen. Zijn we liever kwijt als rijk. Provoceren op een marokkaanse site. Blijkbaar ben jij hard afgewezen kom je nu uithuilen op een Marokkaanse site hoe slecht de Marokkaanse vrouw wel niets is. Een beter begin begint bij jezelf

  3. #3
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Ondertussen trouwen jullie wel met Marokkaanse vrouwen toch?
    Dus zo slecht zijn ze dan ook weer niet.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Ik heb met pijn in mijn ogen net de helft kunnen lezen. De reputatie van de Marokkaanse vrouw is al sinds de midden jaren negentig aan flinke inflatie onderhavig.
    Waar dan ook in de wereld kom je Marokkaanse prostituees tegen, zelfs in Thailand. In het Midden Oosten is het niets meer dan logisch dat er flink wat Marokkaanse vrouwen actief zijn.
    De visa's worden gemakkelijk verstrekt, geen barrière met de taal en ze zijn relatief goedkoop en gewillig voor de markt. Ik moet wel opmerken dat gelet op de reacties die terug te vinden zijn op het web, zij ook de reputatie hebben heel onhygiënisch te zijn.
    Dit hoeft er niet voor te zorgen dat ik geen Marokkaanse kan huwen. Het maakt het wel een stuk lastiger.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Weleens van interpuncties en alinea's gehoord. Ik ga dit niet lezen.

  6. #6
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Weleens van interpuncties en alinea's gehoord. Ik ga dit niet lezen.
    kort samengevat: Marokkaanse vrouwen staan erom bekend dat ze ****** met alles en iedereen, ongeacht ras, religie of seksuele geaardheid.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    kort samengevat: Marokkaanse vrouwen staan erom bekend dat ze ****** met alles en iedereen, ongeacht ras, religie of seksuele geaardheid.
    vrouwen had je net zo goed kunnen vervangen door mannen.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik stoor me een beetje aan MaroKaanse met 1 K.



    Reiz met een Z ipv S


    Of is dit haar Turkse kant die spreekt?

  9. #9
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    Ik stoor me een beetje aan MaroKaanse met 1 K.



    Reiz met een Z ipv S


    Of is dit haar Turkse kant die spreekt?
    leef je nog? is je man al weg gerend van je?
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  10. #10
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Iedereen die zelfs begonnen is met deze tekst te lezen..chapeau.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Heb je zoveel aanzoeken gekregen dan??? Kan ik me nou niks bij voorstellen hoor
    Bedoel de maroc **** laat zich graag het hof maken jij doet het voorkomen alsof de maroc vrouw tegenwoordig zelf handjes komt vragen


    Moeshkielaaaa
    Shaloom

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Ik snap 1 ding niet.....jullie lezen de titel en gaan meteen verder lezen.

    Snappen jullie niet dat deze gast fitna hier wil zaaien ?

    Negeren is het beste wat je kan doen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Even serieus hoe kun je dit lezen zonder spontane oogdiaree te krijgen? Zoveel letters chaotisch bij elkaar. Laat staan de inhoud, afgaande van de titel

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Doet echt pijn in de ogen! Dat sommige dit alsnog hun ogen hebben aangedaan door dit te lezen :s

  15. #15
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Ik heb de moeite genomen om het verhaal te lezen..heeft me wel een half uur gekost maar ik heb het gevoel dat de tekst door een man is geschreven en niet door een meisje..
    Waarom staat er: ik wilde trouwen met een Marokkaanse maar nu ik dit gehoord heb, ben ik bang....
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.