1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Vind ze nog altijd boven de Marokkaanse staan.Die zber staat echt onderaan


    Niemand is geïnteresseerd in jouw mening. Er komt hier serieus ook niemand op dit forum behalve de vaste kliek met ieder 300 accounts. Volgens mij ben je gewoon keihard afgewezen en kom je hier je haat ventileren. Prima hoor ik zeg maar zo zolang je maar als een moslim sterft inshallah. De rest boeit niet doei

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Mar1788 Bekijk reactie
    Pure opstokerij wat hier gebeurt op deze site. Heel veel trollen (ongelovigen/ losers die niks te doen hebben) die hier onder Marokkaanse namen berichten plaatsen.

    Deze topic is puur bedoeld om te stoken in de Marokkaanse gemeenschap.

    Tja we moeten vast heel bijzonder zijn dat de trollen zo de tijd voor ons nemen.
    Klopt

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Voor de Marokkaanse wijven maakt het in iedere geval niks uit.Beentjes gaan wijd voor iedereen.Wat een schande de Marokkaanse wijven.Overal staan ze bekend als goedkoop vies en makkelijk te krijgen.Niet zo gek dat sextoerisme toeneemt in Marokko en hier in NL doen ze het gratis met iedereen.Labiel zwakzinnige hoertjes.

    Owh joh lekker boeiend belangrijkste is sterven als een moslim wat je in je leven hebt gedaan maakt geen fuck uit uiteindelijk komen we elkaar allemaal dement tegen in het bejaardenhuis en gaat ieder alleen zijn graf in.

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Dan trouw je toch geen Marokkaanse. Alsof wij daar om gaan rauwen. Zijn we liever kwijt als rijk. Provoceren op een marokkaanse site. Blijkbaar ben jij hard afgewezen kom je nu uithuilen op een Marokkaanse site hoe slecht de Marokkaanse vrouw wel niets is. Een beter begin begint bij jezelf
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Gaan we weer hahah zelfde argumenten altijd.Of ze bleren je bent afgewezen of je bent geen moslim.Sinds wanneer wijst een Marokkaanse wijf iemand af? Zelfs honden en ezels hebben kans bij ze en worden niet afgewezen.Jullie doen echt alsof jullie klasse en elegantie hebben.
    Dat is niet zo.Elegantie klasse laten we over aan Nederlandse Turkse latina's over.Die hebben klasse en elegantie en zijn vrouwelijk jullie komen niets eens in hun buurt.Zo en nu jij weer
    Doe wat met je leven, lief kind (bijvoorbeeld voor de trein springen).

    Blijf je ranzig vinden.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Zo en nu jij weer

    Ik ga wat anders doen, ben niet in dienst bij je

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Hey player jij bent de ideale schoonzoon.
    Ook zo een opgeschoren flikkertje met zo een neppe guccitasje ziiten achterop de scooter bij ze vriendje.
    Oei, ben je boos?

    Naast die onzeker en minderwaardige gevoelens heb je er nu ook nog gevoelens van boosheid bij?

    Kun je dat wel aan, zwak jongetje?

    Mocht het te veel voor je worden, moet je er gewoon wat aan doen (trein).

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Nee je bent liever in dienst bij je Pimp

    Ik wil niet heilig doen ofso maar de enige pimp die ik ken is van pimp my ride dat is een programma over auto's opknappen

  8. #38
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Goede analyse van je wederom heel sterk
    Hahahaha labiel kindje
    We gaan afscheid nemen ''Marouane''.

    Succes met jezelf!

  9. #39
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Are you kidding me??Hahaha ze worden later goede moslima.Heb je wel eens gehoord van: een vos verliest wel ze haren maar niet ze streken?? Funny girl jij
    Uitspraak van kuffaar geleerd.

    Hoe waren velen sahaba voordat ze de Islaam binnentraden? Is deze valse reactie van jou ook op het van toepassing? Hoeveel mensen waren geen alcoholisten, drugsdealers, moordenaars, mafia, gangleden etc en na tauba te hebben verricht, zijn ze volledig anders?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #40
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Islam dit islam dat islam zus ,jij goede moslim ,jij niet goede moslim,wij allemaal moslim .islam dit islam dat .Elke keer zelfde gebler abdars.
    Niet boos worden als ik je inhoudelijk grijp op een reactie van jou die compleet vals is. Islam is mijn alles dus ik blijf islam dit islam dit tot ik dood ga.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #41
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Ja jij bent inderdaad de man van de inhoud.
    Dat hebben we wel gemerkt stumpertje
    Jup

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #42
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Ik ga er vandoor.Succes nog hierzo.
    En laat je niet gek maken he
    Komt allemaal goedjes jongen. En jij rustig aan in het leven en maak jezelf niet gek.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”