1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Genoeg redenen om een Marokkaanse vrouw te trouwen en als er ontspoorde Marokkaanse moslim vrouwen zijn dan is een grote reden de Marokkaanse mannen geweest.

    Zowel mannen als vrouwen zijn ontspoort en ontsporen elkaar en roddelen over elkaar. Wanneer stopt deze onzinnige vingerwijzing en vijandschap tussen Marokkaanse zusters en broeders?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rifiagirl Bekijk reactie
    Geweldige vraagstelling.. echter het antwoord zal wellicht nooit volgen..
    Het gaat van kwaad tot erger.
    Ze vernietigen het Marokkaanse volk zelf en niemand anders. Het wijzen naar een ander maakt jou niet beter, anders zou je niet wijzen maar een voorbeeld wezen en andere aansporen tot hetzelfde.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rifiagirl Bekijk reactie
    Snap eerlijk gezegd je reactie niet.
    Maar ghair inshallah.
    Ik spreek over de Marokkaanse mannen en vrouwen die naar elkaar wijzen als kwaadaardig en schande, terwijl zij die wijzen juist degenen zijn die het Marokkaanse volk vernietigd door hun geroddel en gehaat en door hun gedrag naar elkaar toe.

    In plaats van naar de Marokkaanse vrouwen of mannen wijzen, dienen beiden kanten naar zichzelf te wijzen en een voorbeeldige moslim vrouw en man zijn.

    Hopelijk begrijp je het nu beter sis.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #19
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rifiagirl Bekijk reactie
    Helemaal duidelijk, dank van je moeite broer.

    Ben het met je eens, helaas doen we allemaal mee aan het gehele proces. Is het niet qua dit onderwerp is het wel bij een ander. Inshallah zal de toekomst beter zijn, beetje bij beetje.. we moeten blijven geloven in het goede van de mensheid (al is dat nog zo moeilijk).
    Geen dank zuster. Ik geloof niet dat het beter wordt, het zal erger en erger worden en de fitan zullen meer en neer worden. Laten we in iedergeval werken aan ons zelf en zorgen voor goede nageslacht op de Sunnah zodat onze komende generaties meer gair bevatten in sha Allaah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Genoeg redenen om een Marokkaanse vrouw te trouwen en als er ontspoorde Marokkaanse moslim vrouwen zijn dan is een grote reden de Marokkaanse mannen geweest.

    Zowel mannen als vrouwen zijn ontspoort en ontsporen elkaar en roddelen over elkaar. Wanneer stopt deze onzinnige vingerwijzing en vijandschap tussen Marokkaanse zusters en broeders?
    Ik ken best wel wat Hollanders, anti's en suri's en allemaal hebben ze Marokkaanse in bed gehad .
    Ik was ook altijd sceptisch over dit soort verhalen . .Maar we kunnen dit niet meer ontkennen .
    Meeste respect is echt voor de Turkse dame

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    13
    24-06-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Ik ken best wel wat Hollanders, anti's en suri's en allemaal hebben ze Marokkaanse in bed gehad .
    Ik was ook altijd sceptisch over dit soort verhalen . .Maar we kunnen dit niet meer ontkennen .
    Meeste respect is echt voor de Turkse dame
    Ik heb ook nederlandse, surinaamse en cabo vriendinnen die een marokkaanse vriend hebben en het bed delen. Ik zie het probleem niet en respect is onveranderd. Het idee dat bepaalde etnische/type vrouwen wel respect verdienen en anderen niet is precies de reden waarom deze discussie betreft marokkaanse vrouwen eeuwen duurt. Mijn mening is dat iedereen op zichzelf moet letten.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Meisjes gaan tegenwoordig gewoon dezelfde kant op als jongens. In de islam zit er geen verschil tussen. Maar Marokkanen doen net of het bij een meisje erger is. Nou gewoon op jezelf letten. En mijn ervaring is dat die ontspoorde meiden later hele goede moslima worden. Belangrijkste is als je maar moslim bent. Jr hebt ook nette meiden die geen moslim zijn allahfed.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Marouane30 Bekijk reactie
    Are you kidding me??Hahaha ze worden later goede moslima.Heb je wel eens gehoord van: een vos verliest wel ze haren maar niet ze streken?? Funny girl jij

    Dat is wat ze jou op school hebben wijsgemaakt ja maar bij ons in de islam kan een mens wel degelijk veranderen en de duivel overwinnen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Ik ken best wel wat Hollanders, anti's en suri's en allemaal hebben ze Marokkaanse in bed gehad .
    Ik was ook altijd sceptisch over dit soort verhalen . .Maar we kunnen dit niet meer ontkennen .
    Meeste respect is echt voor de Turkse dame
    Turkse dames? je moest eens weten

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Turkse dames? je moest eens weten


    Dat zijn net hollanders. Boven met hun vriendje en papa zit beneden voor de tv om maar niet te spreken hoe seculier ze zijn. Nul procent imane. En de turkse moslimas die doen alles stiekem bang voor eerwraak.

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Hoi ''Marouane''

    Het lijkt alsof je de boel hier aardig aan het opstoken bent.
    Ik zie alleen maar negatieve reacties van je en vaak ben je alleen bezig de Marokkaanse vrouw te beledigen en neer te halen.

    Ben je echt zo een negatieve Marokkaan of ben je stiekem toch zo een zwakgebouwd depressief blank jongetje die de hele dag thuis zit en nooit een vriendin heeft gehad. Tja dan maar hier op de site gaan lopen trollen onder een Marokkaanse naam, toch?

    Ik open eigenlijk nooit de aanval op iemand hier op deze site (interesseert me niet zoveel de discussies hier), maar vind jou nogal een smerig ventje.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Ik ken best wel wat Hollanders, anti's en suri's en allemaal hebben ze Marokkaanse in bed gehad .
    Ik was ook altijd sceptisch over dit soort verhalen . .Maar we kunnen dit niet meer ontkennen .
    Meeste respect is echt voor de Turkse dame
    Het zijn sletten https://www.youtube.com/channel/UCFU...YoTyo0Q/videos

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Curly_Wanderer Bekijk reactie
    Ik heb ook nederlandse, surinaamse en cabo vriendinnen die een marokkaanse vriend hebben en het bed delen. Ik zie het probleem niet en respect is onveranderd. Het idee dat bepaalde etnische/type vrouwen wel respect verdienen en anderen niet is precies de reden waarom deze discussie betreft marokkaanse vrouwen eeuwen duurt. Mijn mening is dat iedereen op zichzelf moet letten.
    Ik zie het probleem ook niet, behalve dat elke nationaliteit de Marokkaanse vrouw ziet als openbare toilet . Dit ten kosten van de goede Marokkaanse dames .
    Hoeveel nette dames worden aangesproken door Antis en suris van de straat .

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Ik heb de moeite genomen om het verhaal te lezen..heeft me wel een half uur gekost maar ik heb het gevoel dat de tekst door een man is geschreven en niet door een meisje..
    Waarom staat er: ik wilde trouwen met een Marokkaanse maar nu ik dit gehoord heb, ben ik bang....
    Pure opstokerij wat hier gebeurt op deze site. Heel veel trollen (ongelovigen/ losers die niks te doen hebben) die hier onder Marokkaanse namen berichten plaatsen.

    Deze topic is puur bedoeld om te stoken in de Marokkaanse gemeenschap.

    Tja we moeten vast heel bijzonder zijn dat de trollen zo de tijd voor ons nemen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Ik zie het probleem ook niet, behalve dat elke nationaliteit de Marokkaanse vrouw ziet als openbare toilet . Dit ten kosten van de goede Marokkaanse dames .
    Hoeveel nette dames worden aangesproken door Antis en suris van de straat .

    Je doet net alsof surinamers geen mensen zijn? Serieus maakt het Allah iets uit of je zina pleegt met een marokkaan of antiliaan?