1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    390
    15-03-2014

    .

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Het eerste kan ik me iets bij voorstellen. Maar waarom zou praten door de telefoon gevaarlijk zijn, behalve dan dat je mogelijk naar elkaar gaat verlangen en elkaar mist?

    Als het om een zakelijk/noodzakelijk gesprek gaat dan is het niet gevaarlijk, wel als het over liefde, huwelijk en verlangens gaat. Ik geloof trouwens dat bellen met elkaar waar geen mahram bij aanwezig is, niet toegestaan is. Ik doe het zelf niet, ik doe helemaal niets eigenlijk hhh

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Als het om een zakelijk/noodzakelijk gesprek gaat dan is het niet gevaarlijk, wel als het over liefde, huwelijk en verlangens gaat. Ik geloof trouwens dat bellen met elkaar waar geen mahram bij aanwezig is, niet toegestaan is. Ik doe het zelf niet, ik doe helemaal niets eigenlijk hhh
    Ma sha Allah. Respect, dat je dit kunt. Ik heb ook altijd respect voor moslims die zonder jou te kennen je hand komen vragen bij je vader. Ik voel me dan wel vereerd, maar ik durf dat niet.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Tegenwoordig gaat het alleen om getrouwd zijn. Die dooie titel. Zoveel vrouwen die getrouwd zijn alleen om getrouwd te zijn en nu dood ongelukkig zijn. Denken dat ze te oud worden en gaan settelen met een mafketel. Voor de buiten wereld gelukkig spelen en thuis ongelukkig. Ben dan nog liever alleen.
    Klopt! Maar daar doe ik niet aan mee. Anders zat ik hier niet zulke topics te openen.. Ik wil niet zomaar trouwen om getrouwd te zijn, wil echt een beste vriend, iemand waar ik oprecht voor gevallen ben en met elkaar trouwen omdat we bij elkaar willen zijn.. En niet omdat het moet om zo kinderen te baren enz..

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Sluit je topic a schijnheiligerd je zal niemand via pm leren kennen !

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ma sha Allah. Respect, dat je dit kunt. Ik heb ook altijd respect voor moslims die zonder jou te kennen je hand komen vragen bij je vader. Ik voel me dan wel vereerd, maar ik durf dat niet.
    Er zijn er genoeg die dat doen. Ik zelf zal dan ook niet kunnen trouwen met iemand waarvan ik zijn geloofsovertuiging en karakter niet ken. Maar dit kun je van een persoon weten zonder een harame relatie aan te gaan.

  7. #37
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Bestaat dat nog salafies. Ik dacht dat het uit de mode was
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Tinder vooral in Nederland heeft niet echt bepaald de reputatie van iets serieus. Ik kom ze weleens tegen daar maar moge duidelijk zijn dat ik in ieder geval daar zit voor vertier

  9. #39
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Tegenwoordig gaat het alleen om getrouwd zijn. Die dooie titel. Zoveel vrouwen die getrouwd zijn alleen om getrouwd te zijn en nu dood ongelukkig zijn. Denken dat ze te oud worden en gaan settelen met een mafketel. Voor de buiten wereld gelukkig spelen en thuis ongelukkig. Ben dan nog liever alleen.
    Precies wat jij zegt. Over het algemeen draait het bij mgharba alleen maar om trouwen trouwen.

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Getrouwd van Tinder ?
    Is dat echt of een grap .
    Tinder staat toch bekend als een site waar mannen en vrouwen op zoek zijn naar gratis sex .

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Getrouwd van Tinder ?
    Is dat echt of een grap .
    Tinder staat toch bekend als een site waar mannen en vrouwen op zoek zijn naar gratis sex .
    Precies broer, dat is dus ook de juiste plek voor onze goede koope marokaanse 'vrouwen'. Hoe denk je anders dat zoveel negers hun gepakt hebben.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Van welk jaar is dit topic? Ohhhhh wacht 2018 ik dacht nog het yasmina tijdperk.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Van welk jaar is dit topic? Ohhhhh wacht 2018 ik dacht nog het yasmina tijdperk.
    Nee fatima tijdperk met onbesneden hans aan de linkerkant en de rechterkant de neger naldo. Je mag raden wat er was gebeurd.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    jezelf verliezen, hetzij op sociale media, is de ''nieuwe moraliteit''.

    Een man gaat echt geen foto van een traditionele non liken......en toch roepen sommige ''sabab''

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Van welk jaar is dit topic? Ohhhhh wacht 2018 ik dacht nog het yasmina tijdperk.
    bepaald een jaartal jouw moraliteit?