1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Hoe sommige vrouwen hun mannen leerden kennen

    Ik vroeg onlangs aan mijn Marokkaanse collega hoe ze haar man heeft leren kennen. Ze antwoordde eerlijk dat ze zijn foto op Tinder heeft geliked, hij zag dat en maakte contact met haar.
    Dus motiveerde ze me om dat ook te doen omdat stilaan met mijn 27 jaar oud begin te worden voor een huwelijk. Maar ik zou dit voor geen goud doen. Voel me daar te trots voor :/. Heb nooit achter een man nagezeten en zal ik ook nooit doen, hoe wanhopig ik momenteel ook ben.
    Een andere kennis voegde haar man zelf toe op facebook en ze me nog dat ik een bepaalde man moest toevoegen. Ik heb nog nooit een man toegevoegd en zal dit nooit doen.
    Sommige getrouwde vrouwen zijn benaderd door een man op straat en gaven hun gsm-nummer meteen zonder nadenken.

    Echt raar hoe sommige hun man leerde kennen; vooral dat toevoegen en liken van een foto. Ach ja jullie zouden nu denken van: ze hebben tenminste hun eigen leven, een man en hun kinderen al terwijl jij wanhopig op m.nl topics opent.

  2. #2
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Ik denk dat we steeds meer en meer naar een wereld evolueren waarin koppels elkaar hebben leren kennen via het internet en sociale media.
    Als jij je niet goed voelt bij een situatie hoef je dat niet te doen. Alhamdoullilah genoeg vissen in de zee. Ooit zal er wel eentje zich aan jouw hengel vastbijten. Tegenwoordig is trouwen op je 20ste ook verleden tijd. Geniet van je vrijgezellenleventje en een man komt wel als de tijd rijp is.
    Don't fall in love with words.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    39
    05-06-2016

    Mensen kunnen ook niet ruiken dat je behoefte hebt aan een man, je moet zelf actie ondernemen, je bent zelf degene die ervoor kan zorgen dat je niet alleen bent
    Mijn huidige vriendin heeft mijn foto ook geliked, toen heb k contact met haar gezocht, niks mis mee als een vrouw de 1ste stap zet, zolang je maar niet ga opdringen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik vroeg onlangs aan mijn Marokkaanse collega hoe ze haar man heeft leren kennen. Ze antwoordde eerlijk dat ze zijn foto op Tinder heeft geliked, hij zag dat en maakte contact met haar.
    Dus motiveerde ze me om dat ook te doen omdat stilaan met mijn 27 jaar oud begin te worden voor een huwelijk. Maar ik zou dit voor geen goud doen. Voel me daar te trots voor :/. Heb nooit achter een man nagezeten en zal ik ook nooit doen, hoe wanhopig ik momenteel ook ben.
    Een andere kennis voegde haar man zelf toe op facebook en ze me nog dat ik een bepaalde man moest toevoegen. Ik heb nog nooit een man toegevoegd en zal dit nooit doen.
    Sommige getrouwde vrouwen zijn benaderd door een man op straat en gaven hun gsm-nummer meteen zonder nadenken.

    Echt raar hoe sommige hun man leerde kennen; vooral dat toevoegen en liken van een foto. Ach ja jullie zouden nu denken van: ze hebben tenminste hun eigen leven, een man en hun kinderen al terwijl jij wanhopig op m.nl topics opent.
    Hoe wil jij je man dan leren kennen? Ik wist al langer dat de meesten elkaar via internet kennen. Zolang ze maar gelukkig zijn en een goed leven leven samen toch?

    En even voor de duidelijkheid, ik zou dus ook echt nooit de eerste zijn die een man benaderd. Hij is degene die zijn interesse mag tonen en dan als het wederzijds is kan je kijken of het klikt en dan doorsturen naar je vader als je hem ook echt ziet als je toekomstige man.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Dat is de sabab vandaag ( van de vrouw haar kant nog wel ) = 1 moment minder trots in bezit hebben

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door P3achy Bekijk reactie
    Mensen kunnen ook niet ruiken dat je behoefte hebt aan een man, je moet zelf actie ondernemen, je bent zelf degene die ervoor kan zorgen dat je niet alleen bent
    Mijn huidige vriendin heeft mijn foto ook geliked, toen heb k contact met haar gezocht, niks mis mee als een vrouw de 1ste stap zet, zolang je maar niet ga opdringen
    En als je geen vriendje, maar een man wilt ???

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Dat is de sabab vandaag ( van de vrouw haar kant nog wel ) = 1 moment minder trots in bezit hebben
    hahah. Ik was in de ramadan in een winkel boodschappen doen en ik was met mijn moeder aan het praten, dus hij hoorde Darija en kwam naar me toe en begon een heel verhaal in het Darija over zijn zus die het hem heeft gestuurd om hrira te kopen in een pakje en of dat dit dan het juiste pakje was. Ik zo hmm ik zal mijn moeder vragen en mijn moeder was meteen gelti hahaha. Dat was pas awkward.

    Dus TS mss moet je zoiets proberen?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    39
    05-06-2016

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    En als je geen vriendje, maar een man wilt ???
    Zij is eigenlijk al mijn vrouw, maar nog niet officieel, binnen 2 maanden van ontmoeting ben k naar haar ouders toegegaan om haar hand te vragen
    Als je gevoelens van sympathie n genegenheid uitstraalt dan komen mannen gewoon op je af als je een hintje geeft, een man neemt echt wel het initiatief als hij je ziet zitten

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door P3achy Bekijk reactie
    Zij is eigenlijk al mijn vrouw, maar nog niet officieel, binnen 2 maanden van ontmoeting ben k naar haar ouders toegegaan om haar hand te vragen
    Als je gevoelens van sympathie n genegenheid uitstraalt dan komen mannen gewoon op je af als je een hintje geeft, een man neemt echt wel het initiatief als hij je ziet zitten
    Allah i kamal 3liekoem bel ghair!

    Ja precies dit. Bij mij willen altijd meteen trouwen subhanallah, alleen ik wilde steeds niet. Mannen weten het meteen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik vroeg onlangs aan mijn Marokkaanse collega hoe ze haar man heeft leren kennen. Ze antwoordde eerlijk dat ze zijn foto op Tinder heeft geliked, hij zag dat en maakte contact met haar.
    Dus motiveerde ze me om dat ook te doen omdat stilaan met mijn 27 jaar oud begin te worden voor een huwelijk. Maar ik zou dit voor geen goud doen. Voel me daar te trots voor :/. Heb nooit achter een man nagezeten en zal ik ook nooit doen, hoe wanhopig ik momenteel ook ben.
    Een andere kennis voegde haar man zelf toe op facebook en ze me nog dat ik een bepaalde man moest toevoegen. Ik heb nog nooit een man toegevoegd en zal dit nooit doen.
    Sommige getrouwde vrouwen zijn benaderd door een man op straat en gaven hun gsm-nummer meteen zonder nadenken.

    Echt raar hoe sommige hun man leerde kennen; vooral dat toevoegen en liken van een foto. Ach ja jullie zouden nu denken van: ze hebben tenminste hun eigen leven, een man en hun kinderen al terwijl jij wanhopig op m.nl topics opent.


    Trots is een nare ziekte. Bij ons in de islam is het gewoon normaal hoor om een man ten huwelijk te vragen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    En ondertussen met een man die depressief is willen pm. Dat is gewoon sneaky sorry hoor maar wie gaat met een man zonder intenties willen praten ?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Wat wil je zehma bereiken met deze topic pm van mannen scoren dat is nog zieliger schijnheilige wijf dat je bent !

    Je bent net zo doorzichtig als water zehma komen vertellen dat je trots hebt je hebt el gra denk maar niet dat mannen in deze schijnheilige trukje vallen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Hahah jullie reacties zijn zo grappig! Nee ik ga echt geen man benaderen, klinkt zo fout! Het komt naar mijn mening: goedkoop en losbandig over.
    Mijn ouders hebben me niet zo opgevoed; moest ik een man zelf benaderen dan gaan ze me letterlijk mishandelen en terecht .
    Er zijn ook mannen die meteen met me willen trouwen, maar interesse is dan niet wederzijds.. En dit kan om verschillende redenen zijn.

    Ach ja. Ben echt een zoefri aan het worden. Voel me echt disappeared & zo eenzaam. Ben dit leventje niet gewend en kan het daarom moeilijk accepteren.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Wat wil je zehma bereiken met deze topic pm van mannen scoren dat is nog zieliger schijnheilige wijf dat je bent !

    Je bent net zo doorzichtig als water zehma komen vertellen dat je trots hebt je hebt el gra denk maar niet dat mannen in deze schijnheilige trukje vallen
    Waarom moeten Marokkanen altijd achter alles een reden zoeken? Denk je nu echt dat ik ooit met een m.nl lid zou gaan? Ik ben anoniem en zal dat ook blijven. Niemand hoeft dit te weten.
    En pm's krijg ik al en al ik ze bewust wilde scooren, dan zou ik me totaal anders voorstellen ipv depressieve topics te openen want wie wil er nu een depri vrouw?

    Nare figuur dat je bent.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Hahah jullie reacties zijn zo grappig! Nee ik ga echt geen man benaderen, klinkt zo fout! Het komt naar mijn mening: goedkoop en losbandig over.
    Mijn ouders hebben me niet zo opgevoed; moest ik een man zelf benaderen dan gaan ze me letterlijk mishandelen en terecht .
    Er zijn ook mannen die meteen met me willen trouwen, maar interesse is dan niet wederzijds.. En dit kan om verschillende redenen zijn.

    Ach ja. Ben echt een zoefri aan het worden. Voel me echt disappeared & zo eenzaam. Ben dit leventje niet gewend en kan het daarom moeilijk accepteren.

    Je kunt nog zo "goedkoop" handelen maar bij Allah veel waard zijn en andersom. Vergis je niet maar die losbandige meiden kunnen later hele goede moslims worden.