1. #16
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Ja toch?! Meer heeft een mens niet nodig.

    Hahahaha helemaal lijp, je zou denken dat we mekaar zaten te stalken ofzo! Dezelfde vertrekdag en terugkomst, dezelfde periode in Marrakech. Mijn hotel in Marrakech was het Opera Plaza Hotel.

    50 graden is de libie! Door de hitte sliep ik gewoon buiten aan het zwembad. Door de Sahara rijden met de quad is echt super vet met al die heuvels! Kamelenritje was ook wel enig. En als je aan de top van een berg geraakte.. dat uitzicht, psssh!
    Was het leven altijd maar zo mooi. We moeten helaas weer aan de slag.

    Hahahaha, het zou wat zijn als we ook in hetzelfde hotel zaten. Nee, wij hadden een appartement van een goede vriend (van pa). Toevallig ook in Agadir, Essouira en Ourazazate geweest?!

    Klinkt wel erg vet, ja. Ik heb ook quad gereden, maar dan de Palmeraie-tour. Vast minder spectaculair als de Sahara. Alleen ik ging toen al kapot van de hitte, laat staan daar. Die dorst was echt heavy.

    Al met al een goeie vakantie gehad. ;o
    Topic verpest, sawyyy.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Was het leven altijd maar zo mooi. We moeten helaas weer aan de slag.

    Hahahaha, het zou wat zijn als we ook in hetzelfde hotel zaten. Nee, wij hadden een appartement van een goede vriend (van pa). Toevallig ook in Agadir, Essouira en Ourazazate geweest?!

    Klinkt wel erg vet, ja. Ik heb ook quad gereden, maar dan de Palmeraie-tour. Vast minder spectaculair als de Sahara. Alleen ik ging toen al kapot van de hitte, laat staan daar. Die dorst was echt heavy.

    Al met al een goeie vakantie gehad. ;o
    Topic verpest, sawyyy.
    Wederom een jaar lang slaaf van het systeem spelen. Volgend jaar ga ik overigens maandje augustus nemen, dan kan ik daar ook r3ied vieren. ;o

    Aight, connecties alles. Ouarzazate hebben we wel bezocht, dat moesten we sowieso passeren op de weg richting Marrakech. Essaouira niet en Agadir ook niet. Want na Marrakech moesten we richting de Sahara rijden, terwijl Agadir de andere kant is. Haha, super aandoenlijk.. echt een labiel kind, jij.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  3. #18
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Wederom een jaar lang slaaf van het systeem spelen. Volgend jaar ga ik overigens maandje augustus nemen, dan kan ik daar ook r3ied vieren. ;o

    Aight, connecties alles. Ouarzazate hebben we wel bezocht, dat moesten we sowieso passeren op de weg richting Marrakech. Essaouira niet en Agadir ook niet. Want na Marrakech moesten we richting de Sahara rijden, terwijl Agadir de andere kant is. Haha, super aandoenlijk.. echt een labiel kind, jij.
    Wollahilla, hoofdpijnbezorgend.
    Volgend jaar sowieso el 'ied daar vieren in sha Allah. Dit jaar had ik daar de mogelijkheid niet voor i.v.m werk.

    Je weet zelf. ;o Ah zo. Niet helemaal dezelfde vakantie gehad dan haha.

    Labiel?! Ik heb het mooi volgehouden hoor!
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    77.605
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Jullie hebben topic helemaal verkracht

  5. #20
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Jullie hebben topic helemaal verkracht
    Is mijn schuld.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  6. #21
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Jullie hebben topic helemaal verkracht


    Iedereen leest jullie vakantie-avontuurtjes.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  7. #22
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Ik ben nog in de vakantie mood, laat mij. Straks ga ik wel weer inhoudelijk reageren. ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  8. #23
    Worldfamous

    Reacties
    25.545
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik ben nog in de vakantie mood, laat mij. Straks ga ik wel weer inhoudelijk reageren. ;o
    Hoe vond je Ouarzazate, of ben je alleen langs gereden?

  9. #24
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik ben nog in de vakantie mood, laat mij. Straks ga ik wel weer inhoudelijk reageren. ;o
    Woow, ik zie nu dat jouw account 12 dagen jonger is dan de mijne.
    If you know what I mean.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  10. #25
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Hoe vond je Ouarzazate, of ben je alleen langs gereden?
    Zeker de moeite waard geweest, de bevolking krijgt van mij een dikke tien, erg gastvrij. Ik kon mijn ding doen zonder lastig gevallen te worden. Lekker gegeten (vinnik onwijs belangrijk hehe). De omgeving is ook prachtig.

    Kom jij daar vandaan?
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  11. #26
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Woow, ik zie nu dat jouw account 12 dagen jonger is dan de mijne.
    If you know what I mean.
    Haha, ik dwarrel hier al wat langer rond. Is gewoon een nieuw jasje.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #27
    Worldfamous

    Reacties
    25.545
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Zeker de moeite waard geweest, de bevolking krijgt van mij een dikke tien, erg gastvrij. Ik kon mijn ding doen zonder lastig gevallen te worden. Lekker gegeten (vinnik onwijs belangrijk hehe). De omgeving is ook prachtig.

    Kom jij daar vandaan?
    Mensen zijn idd super, altijd relax. Is te warm om zeik te bouwen

    Maastricht en Ouarzazate, dynamic duo van mij

    Ben je ook in tichka geweest, de weg naar Marrakech. Prachtig daar

  13. #28
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Dusss...Ruben Neves he.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dusss...Ruben Neves he.
    Ik heb gehoord hij werd medisch gekeurd in Ouarzazate, zijn privéjet landde op de luchthaven Aaroui Airport in Nador. ;o
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.