1. #16
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marokko19960 Bekijk reactie
    Erdogan is een slimme man net als de meeste Turken. Hij is een MOSLIM die niet bukt net als SAUDI en EGYPTE. Allah SWT gaat hem belonen als hij niet bukt. Kijk hoe ver Turkije is gekomen. Nou op korte termijn is dit pittig ofcc maar onthoudt na zware tijden komen GOEDE TIJDEN. Turkije is het meest ontwikkelde islamitische landen samen met Singapore.
    In Singapore is ca. 15% moslim.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  2. #17
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Door de sancties die aan Turkije worden opgelegd door de wereldpolitie zitten ze nu zo in de crises. Dit heeft helemaal niks met Erdogan te maken. Het komt ook mede door de centrale bank. Elke land met een centrale bank is een slaaf van de wereld-orde, de rijkste bankiers families, die alles bepalen, onder andere waarde van de valuta. het enigste wat we kunnen doen is alle centrale banken vernietigen. en weer betalen met goud, zilver, enz.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Erdogan zal dit oplossen.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #19
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Erdogan zal dit oplossen.
    hij zal dat doen. erdogan is mijn leider. hij is mijn hart. erdogan nummer 1. fuck alle haterz.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Erdogan moet beter de bevolking oproepen om te verdedigen voor een opkomende oorlog met het westen.. zij hebben al de oorlog verklaard aan Turkije..

    Turkije moet zijn militaire apparaat flink opschroeven..

    cyprus, griekenland, armeniƫ irak, syrie en de levant zullen plaats moeten maken voor de verdedigingslinie van het Turkije rijk..

  6. #21
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    de ottomaanse rijk moet terug komen. je ziet duidelijk dat het westen oorlog uit lokt. een ongelovige blijft een ongelovige. overal waar een vlam van islam ontwaakt zoals bij erdogan willen ze uitdoven. allah zegt in de koran dat een ongelovige kaffir nooit tevreden met jou zal zijn tenzij jij hun geloof of levensstijl volgt! onthou dat goed.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Citaat Geplaatst door marokko19960 Bekijk reactie
    Erdogan is een slimme man net als de meeste Turken. Hij is een MOSLIM die niet bukt net als SAUDI en EGYPTE. Allah SWT gaat hem belonen als hij niet bukt. Kijk hoe ver Turkije is gekomen. Nou op korte termijn is dit pittig ofcc maar onthoudt na zware tijden komen GOEDE TIJDEN. Turkije is het meest ontwikkelde islamitische landen samen met Singapore.
    dream on dombo!

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    de ottomaanse rijk moet terug komen. je ziet duidelijk dat het westen oorlog uit lokt. een ongelovige blijft een ongelovige. overal waar een vlam van islam ontwaakt zoals bij erdogan willen ze uitdoven. allah zegt in de koran dat een ongelovige kaffir nooit tevreden met jou zal zijn tenzij jij hun geloof of levensstijl volgt! onthou dat goed.
    Tuurlijk meissie... ga nu maar gauw je kassacentjes omzetten in lira's, dan komt het allemaal goed.
    O, en om je even uit de droom te helpen; god bestaat niet, allah dus ook ook niet en mohammed was een viespeuk...
    Bespaar ons je reli-fascistisce onzin en get a life..
    BvD!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    hij zal dat doen. erdogan is mijn leider. hij is mijn hart. erdogan nummer 1. fuck alle haterz.
    Erdogan is onze enige hoop als hij valt dan is het voorbij .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Bionaut Bekijk reactie
    Tuurlijk meissie... ga nu maar gauw je kassacentjes omzetten in lira's, dan komt het allemaal goed.
    O, en om je even uit de droom te helpen; god bestaat niet, allah dus ook ook niet en mohammed was een viespeuk...
    Bespaar ons je reli-fascistisce onzin en get a life..
    BvD!
    dit moet je voor mij zeggen als je lef hebt .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dit moet je voor mij zeggen als je lef hebt .
    Tuurlijk jochie... ga nu maar gauw je kassacentjes omzetten in lira's, dan komt het allemaal goed.
    O, en om je even uit de droom te helpen; god bestaat niet, allah dus ook ook niet en Erdopoeperd is een relifascistische kleptocraat in paniek die zijn volk aan de bedelstaf zal brengen. Wees er maar trots op zolang het nog kan..
    Tjalla!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    In Singapore is ca. 15% moslim.
    Definitie daarvan gaat om de staat niet om de bevolking. De president is moslima (met hoofddoek, duidelijk moslima toch?)

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Benieuwd of al die erdoboys hun euro's ook omzetten in Turkse munten. Erdogan heeft toch altijd gelijk?

    Verder geen medelijden met de Erdogan stemmers voor wie het leven duurder word. De koersdaling kon een kind zien aankomen, het word nu enkel een beetje versneld.

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bionaut Bekijk reactie
    Tuurlijk meissie... ga nu maar gauw je kassacentjes omzetten in lira's, dan komt het allemaal goed.
    O, en om je even uit de droom te helpen; god bestaat niet, allah dus ook ook niet en mohammed was een viespeuk...
    Bespaar ons je reli-fascistisce onzin en get a life..
    BvD!
    Ff uppen zodat men kan zien dat hier een ban nodig is voor dit lid.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Erdogan is onze enige hoop als hij valt dan is het voorbij .
    Hahaha ga je nu een gesprek met jezelf aan? Gekkie toch...