1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    ethisch verantwoord handelen heeft ook zo zijn grenzen . Het is toch krankzinnig om in iemand te snijden terwijl die nog leeft . Wie kan nou de garantie geven dat die persoon niet onwijs lijdt .
    Dus jij laat je ook niet opereren?

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat komt omdat, als er een Marokkaan op de operatie tafel zou liggen en hij zou het kunnen redden dmv een ingreep, en daarnaast ligt een blank mannetje dat kan leven als hij de orgaan krijgt van de Marokkaan, dan zal de dokter/chirurg kiezen voor de Marokkaan in te slapen, en de orgaan aan het blanke mannetje geven,
    en dan schrijven ze in hun rapport, Marokkaanse man was niet meer te redden we moesten snel handelen om het leven te redden en kwaliteit te geven aan het jonge blanke kindje.

    Zo ook zullen ze daar ons tekort doen, zoals ze ook altijd op de arbeids markt doen, en in de winkels, en zowaar overal in dit land, dus een logische motivatie voor al deze Marokkanen die nee zeggen.
    Hoe weet je dit dan?
    Geen enkel bewijs is hiervoor.
    Dat heeft een reden ook want het is gewoon niet waar.
    De medische wereld hier kijkt naar hele andere variabelen om dat soort zaken te beslissen.

    Verder is iedereen uiteraard vrij om wel of geen donor te willen zijn.
    Ik vind wel dat mensen die actief er voor hebben gekozen geen donor te willen zijn achter mensen moeten staan die wel donor willen zijn, als het gaat om het ontvangen mits nodig.

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Zoals ik al eerder zei ..donororganen kunnen alleen enkel worden gebruikt wanneer de persoon nog in leven is, ze snijden onverdoofd de organen eruit .

    De term hersendood is in het leven geroepen om donortransplantatie etisch te verantwoorden .

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dat komt omdat, als er een Marokkaan op de operatie tafel zou liggen en hij zou het kunnen redden dmv een ingreep, en daarnaast ligt een blank mannetje dat kan leven als hij de orgaan krijgt van de Marokkaan, dan zal de dokter/chirurg kiezen voor de Marokkaan in te slapen, en de orgaan aan het blanke mannetje geven,
    en dan schrijven ze in hun rapport, Marokkaanse man was niet meer te redden we moesten snel handelen om het leven te redden en kwaliteit te geven aan het jonge blanke kindje.

    Zo ook zullen ze daar ons tekort doen, zoals ze ook altijd op de arbeids markt doen, en in de winkels, en zowaar overal in dit land, dus een logische motivatie voor al deze Marokkanen die nee zeggen.

    Jij bent ver heen.
    Heel ver.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Jij bent ver heen.
    Heel ver.
    Ik neem aan dat hij een ketting draagt met
    de tekst "ik wil beslist niet naar een ziekenhuis "..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #35
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Jij bent ver heen.
    Heel ver.
    Ga je ontkennen dat er geen racisme en hierachie is onder de culturen en huidskleuren en het kaptialisten systeem
    Wat er in de hoerca gebeurt door bijvoorbeeld mensen van bepaalde afkomsten te weigeren gebeurt ook op de operatie tafel,
    uiteraard zijn jullie zo slim om dat niet zwart op wit te zetten, maar het zal onder mom van jantje had meer overlevingskans dan Achmed worden verstopt.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Jij bent ver heen.
    Heel ver.
    Dat betekent vrij weinig aangezien het komt van racistisch tuig zoals jij. Sinds wanneer ga jij bepalen wie ver heen is drink nou maar je kratje bier verder leeg.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ga je ontkennen dat er geen racisme en hierachie is onder de culturen en huidskleuren en het kaptialisten systeem
    Wat er in de hoerca gebeurt door bijvoorbeeld mensen van bepaalde afkomsten te weigeren gebeurt ook op de operatie tafel,
    uiteraard zijn jullie zo slim om dat niet zwart op wit te zetten, maar het zal onder mom van jantje had meer overlevingskans dan Achmed worden verstopt.
    “ ik kan het niet bewijzen”

    Dus moet je Lagebrug maar gewoon geloven...



    En dat is precies waar ik zeg dat Jij allemaal verhaaltjes verzint, en dat als waarheid probeert te slijten.

  8. #38
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Wat wel zo is , is dat de negroïde Amerikanen tegen worden gewerkt op de beklimming van de sociaal maatschappelijk ladder . Door ze bijv geen leningen te verschaffen voor het beginnen van een bedrijf . Tevens werden in de jaren 70 of 80 alle grote bedrijven waar voornamelijk zwarte werkte verplaats . Mannen konden opeens niet meer voor hun gezin zorgen . Wat daarna zich allemaal afspeelde kwa geweld, drugs etc weet iedereen .

    Vaak na onverklaarbare redenen van een drive-by shooting op negers, zijn ze organen in het ziekenhuis er al uit gesneden voordat de familie er is .
    Sommige verklaren dit doordat er ergens een rijke man zit te wachten op zijn organen .
    Misschien moet je de racistische trollen niet meer voeren hier.
    Trap niet in de illusie dat zulke entiteiten hier komen voor rechtvaardigheid, ze komen hier om moslimpje te pesten, snap dat dannnn.
    Dit zijn karakterloze wezens vol met haat en nijd.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Wat wel zo is , is dat de negroïde Amerikanen tegen worden gewerkt op de beklimming van de sociaal maatschappelijk ladder . Door ze bijv geen leningen te verschaffen voor het beginnen van een bedrijf . Tevens werden in de jaren 70 of 80 alle grote bedrijven waar voornamelijk zwarte werkte verplaats . Mannen konden opeens niet meer voor hun gezin zorgen . Wat daarna zich allemaal afspeelde kwa geweld, drugs etc weet iedereen .

    Vaak na onverklaarbare redenen van een drive-by shooting op negers, zijn ze organen in het ziekenhuis er al uit gesneden voordat de familie er is .
    Sommige verklaren dit doordat er ergens een rijke man zit te wachten op zijn organen .

    Waar zijn je bewijzen hiervoor?

    En wat heeft dit te maken met heeft dit maken met de ongefundeerde verhaaltjes
    Van LageBrug?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Misschien moet je de racistische trollen niet meer voeren hier.
    Trap niet in de illusie dat zulke entiteiten hier komen voor rechtvaardigheid, ze komen hier om moslimpje te pesten, snap dat dannnn.
    Dit zijn karakterloze wezens vol met haat en nijd.
    Weer alleen allemaal kletsverhaaltjes van je.
    Door jou verzonnen onzin weer van je.

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Weer alleen allemaal kletsverhaaltjes van je.
    Door jou verzonnen onzin weer van je.
    Bewijs daar maar het tegendeel van ipv gelijk weer je tranen te laten zien.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Bewijs daar maar het tegendeel van ipv gelijk weer je tranen te laten zien.
    Lol....

    Je kent de regels toch wel?

    Hij die stelt moet bewijzen....

    Jij probeert mij hier op te zadelen met omgekeerde bewijslast . Das een goeie!!!

  13. #43
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Lol....

    Je kent de regels toch wel?

    Hij die stelt moet bewijzen....

    Jij probeert mij hier op te zadelen met omgekeerde bewijslast . Das een goeie!!!
    Ik zadel jou nergens mee op, je voelt je aangesproken, dat is bewijs genoeg.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik zadel jou nergens mee op, je voelt je aangesproken, dat is bewijs genoeg.
    Voor jou en je fantasie wereld met al kletspraatjes en verhaaltjes misschien wel, ja.

    Maar in de echte wereld heb je toch echte bewijzen nodig ...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik zadel jou nergens mee op, je voelt je aangesproken, dat is bewijs genoeg.

    Je hoeft jezelf niet tegenover hun te bewijzen gewoon info met ons delen en alleen moslims zullen jou geloven precies waar dit forum voor bedoeld is.