1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.828
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Fez: Mannen met machetes veroorzaken onrust in de wijk Labita (video)

    De politie in Fez arresteerde in totaal acht personen.



    De feiten gaan terug naar maandag 6 augustus, toen de politie in Fez een telefoontje ontving waarin werd meegedeeld dat een huis in de wijk Labita werd aangevallen door vier leden van dezelfde familie, die waren bewapend met machetes.

    De politie kwam ter plaatse, identificeerde de aanvallers en arresteerde hen en vier vrouwen, meldde een verklaring van het directoraat-generaal voor de Nationale Veiligheid (DGSN).

    De eerste elementen van het onderzoek geven aan dat het om een afrekening ging tussen de vier aanvallers en de persoon van wie het huis werd aangevallen. Allen hebben een strafblad.

    De acht gearresteerde personen werden in bewaring gesteld onder toezicht van de bevoegde officier van justitie.



    YouTube link

    Videocredit: ZOOM 3ala Al Akhbar

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    De politie had ze ter plekke moeten executeren. Gewoon een kogel door de kwab en klaar is kees.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    15
    23-09-2016

    Ik wou net zeggen gewoon excuteren zulke gasten met zwaarden Ter Plekke!!! , Wtf is er met de Marokkaanse politie gebeurd??? Vroeger was iedereen bang van de politie nu niet meer en dan zie je de gevolgen straatberovingen moorden overvallen elke dag..

  4. #4
    12345

    Reacties
    729
    19-10-2012

    afmakken er moet en soort gsakamers komen voor dat soort mensen de uitschot van het volk opgeruimd staat netjes schoonmaken dat land van pedos drugsverkopers handelaars in vrouwen kinderen voedoe ga zo maar door

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Khalid030 Bekijk reactie
    afmakken er moet en soort gsakamers komen voor dat soort mensen de uitschot van het volk opgeruimd staat netjes schoonmaken dat land van pedos drugsverkopers handelaars in vrouwen kinderen voedoe ga zo maar door
    Dan moet je beginnen met de opvoeding daar is het allemaal misgegaan bij veel Marokkanen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Rdammer1989 Bekijk reactie
    Ik wou net zeggen gewoon excuteren zulke gasten met zwaarden Ter Plekke!!! , Wtf is er met de Marokkaanse politie gebeurd??? Vroeger was iedereen bang van de politie nu niet meer en dan zie je de gevolgen straatberovingen moorden overvallen elke dag..
    Wij willen zogenaamd graag vrijheden , emancipatie etc dit is het resultaat. Vroeger toen wij deze vrijheden niet hadden , durfde niemand zoiets uit te flikken...

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Asraf2018 Bekijk reactie
    fes is ook een klote junken stad
    klopt.. helemaal verpest

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    3la sayba... Zulke gasten mogen ze van mij uit de weg ruimen!!!

  9. #9
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    Wij willen zogenaamd graag vrijheden , emancipatie etc dit is het resultaat. Vroeger toen wij deze vrijheden niet hadden , durfde niemand zoiets uit te flikken...
    Vroeger heerste er in Marokko totale anarchie. Nu is het wat minder met Social Media en burgers die hun mond open trekken.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Dan moet je beginnen met de opvoeding daar is het allemaal misgegaan bij veel Marokkanen.
    En waar is het bij jou misgegaan dan?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    Vroeger heerste er in Marokko totale anarchie. Nu is het wat minder met Social Media en burgers die hun mond open trekken.
    yeah right .....als ik naar de opname kijk dan heb ik het gevoel dat het juist nu aan de gang is. Dit zijn letterlijk draaideur criminelen die helemaal niet bang zijn om naar de gevangenis afgevoerd te worden. Terwijl vroegerr dit echt niet het geval was..

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    En waar is het bij jou misgegaan dan?
    Niet. Want ik loop niet met machetes rond, ik steel niet, ik val mensen niet lastig, ik deal geen drugs etc.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    Wij willen zogenaamd graag vrijheden , emancipatie etc dit is het resultaat. Vroeger toen wij deze vrijheden niet hadden , durfde niemand zoiets uit te flikken...
    Heeft niks met vrijheid te maken maar met opvoeding van analfabetische ouders. Die hebben vaak achterlijke denkwijze en kunnen niet opvoeden.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Dan moet je beginnen met de opvoeding daar is het allemaal misgegaan bij veel Marokkanen.
    ja meer islam

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Heeft niks met vrijheid te maken maar met opvoeding van analfabetische ouders. Die hebben vaak achterlijke denkwijze en kunnen niet opvoeden.
    Hoe komt het dat die achterlijke ouders nog een betere opvoeding hadden van hun nog achterlijke ouders

    Misschien ligt het aan iets anders