MVC Lid

Reacties
    61
    29-07-2018

Citaat Geplaatst door alesto Bekijk reactie
    Klopt wat je zegt en ik ben ook echt ingeschreven bij alle grote en middelgrote uitzendbureaus. Ik bel een aantal keer per week met ze om te zeggen van waar blijft die baan als schoonmaker, loodsmedewerker, magazijnmedewerker, kaswerk en zo. Bij de meesten alleen praatjes of het lukt niet om te matchen. Ik heb mijn cv zelfs aangepast en er van alles opgezet.

Mohiem sinds een week sta ik open voor alles maar ook echt alles. Ik heb zelfs gezegd dat ik bereid ben te reizen binnen 70 km, als de reiskosten maar deels of volledig vergoed worden. Ik woon in de Randstad trouwens, niet in een dorp.

Sociale dienst zegt dat ik met mijn leeftijd niet hoef aan te tonen dat ik solliciteer en zo. Mijn vrouw is jonger en die werd onmenselijk gestalkt qua solliciteren. Als zij niet binnen zoveel weken iets gevonden had dan kwam ze in dat traject van prikken op straat.
    Oké..dus je wilt in een straal van 70km werken maar dat lukt niet? En je woont in de randstad. Ik wil niet twijfelen aan je verhaal maar mijn indruk op dit moment is of je overdrijft het of je doet het niet opzettelijk en kijk je gewoon niet op een efficiënte manier. PostNL bijvoorbeeld, in Amsterdam. Zij zoeken vaak mensen, snachts ook. Dan geven ze nog toeslag erbij. In Utrechtben omgeving zoekt postNl ook vaak mensen.

Ik moet zelf eerlijk zeggen, PostNL heeft me een paar keer geholpen toen ik in de financiele problemen zat haha

MVC Lid

Reacties
    30
    16-08-2018

Topicstarter moet advocaat moeten worden .
    Alles wat krom is, lult hij recht .

MVC Lid

Reacties
    4
    15-08-2018

lening is moeilijk moet je bankafschriften photoshoppen en hun overtuigen dat je werkt voordat een bank of instantie iets geeft

ik ken wel schoonmaak werk en keuken zwart in buurt van amsterdam

MVC Lid

Reacties
    4
    15-08-2018

als je goed bent en geduld hebt kunnen we proberen een loonstrook of dergelijke te vervalsen en met een bank een afspraak plannen. dan kunnen zij je een lening geven

met die lening kan je adios zeggen en weg uit nederland en ergens anders een bestaan opbouwen

MVC Lid

Reacties
    23
    06-08-2018

Citaat Geplaatst door jagsthetics Bekijk reactie
    als je goed bent en geduld hebt kunnen we proberen een loonstrook of dergelijke te vervalsen en met een bank een afspraak plannen. dan kunnen zij je een lening geven

met die lening kan je adios zeggen en weg uit nederland en ergens anders een bestaan opbouwen
    Dit is heel aantrekkelijk en denk ook wel dat dit lukt, maar het probleem is het probleem dat ik dan heb met mijn Schepper, de baraka die voor de rest van mijn leven gewist word en het haram waarmee ik mijn gezin voed.

Als ik haram geld wilde had ik drugs gedeald, tijdens die controles word ik er nooit uitgepikt. Ik wil dat leventje niet van onrust.

MVC Lid

Reacties
    23
    06-08-2018

Citaat Geplaatst door jagsthetics Bekijk reactie
    lening is moeilijk moet je bankafschriften photoshoppen en hun overtuigen dat je werkt voordat een bank of instantie iets geeft

ik ken wel schoonmaak werk en keuken zwart in buurt van amsterdam
    Ik heb gister een contract getekend voor een baan die een meid van hier voor mij heeft geregeld. Zij was tot nu toe de enige die echt iets regelde voor mij snel bij dat bedrijf waar zij werkte. Goede baan, topsalaris en veel uren maken.

En deze maand is niet eens Marokkaans, ik dacht eerste dag dat ze mij pmde van kifesh. Zonder negatief doen, zonder gezeik en gezeur uit haar hart mij geholpen. Gelijk na 1 gesprek aangenomen alhamdoelilah.

Ik moet alleen kijken hoe te leven tot 1 september dan begin ik pas.

MVC Lid

Reacties
    23
    06-08-2018

Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Topicstarter moet advocaat moeten worden .
    Alles wat krom is, lult hij recht .
    Zo kan je het zien idd, maar vaak is het probleem ook dat iemand vol vooroordelen en negativiteit zit en dingen invult. Dan komen dingen over alsof iemand rechtlult wat krom is.

Ik heb vanaf begin van de topic gezegd van laten we afspraak maken en je leest alle bewijzen. Maar als niemand daarop ingaat dan ligt het probleem echt niet bij mij.

MVC Lid

Reacties
    23
    06-08-2018

Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Oké..dus je wilt in een straal van 70km werken maar dat lukt niet? En je woont in de randstad. Ik wil niet twijfelen aan je verhaal maar mijn indruk op dit moment is of je overdrijft het of je doet het niet opzettelijk en kijk je gewoon niet op een efficiënte manier. PostNL bijvoorbeeld, in Amsterdam. Zij zoeken vaak mensen, snachts ook. Dan geven ze nog toeslag erbij. In Utrechtben omgeving zoekt postNl ook vaak mensen.

Ik moet zelf eerlijk zeggen, PostNL heeft me een paar keer geholpen toen ik in de financiele problemen zat haha
    Weet je wat het is ik heb niet mijn cv naar alle bedrijven gestuurd maar wel naar alle uitzendbureaus. Je moet weten bij welke bedrijven je rechtstreeks kon solliciteren. Meeste bedrijven nemen niemand rechtstreeks aan. En met 70 km reizen bedoelde ik met reiskostenvergoeding en dat ik een soort ns-pas krijg. Want als ik niet eens boodschappen kan doen dan kan ik nooit mijn ov chipkaart met honderd euro vullen om te reizen.

En daarom liep ik vast ook al wil ik wel