1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Vandaag 27 jaar geworden

    Maar ik voel me zo oud en vind het niet eens leuk om jarig te zijn haha. En weer zit ik in een diepje terwijl ik al een tijdje mentaal goed was.
    Ik weet niet maar ik voel me geen vrouw, eerder een meid of zo.. Vrouwen horen getrouwd te zijn, evt kindjes op aarde te zetten en te zorgen voor haar gezin.
    Dat gevoel van vrouw zijn heb ik niet..

    Kan nog steeds niet geloven dat ik er nu 27 ben, tijd gaat kei hard. Ik ervaar dit als eenzaamheid omdat al mijn vriendinnen ondertussen getrouwd zijn ma chaa Allah (met kids) en daarom andere prioriteiten hebben.
    Vaak verveel ik me zo hard en weet ik gewoon niet wie ik moet lastig vallen of soms ervaar ik geluk en weet ik niet met wie ik dit moet delen.
    Soms wil ik zo graag op reis maar weet ik niet met wie ik kan reizen. En wanneer ik met vriendinnen afspreek, wordt uiteraard het onderwerp huwelijk en opvoeding van de kinderen besproken. Voel me dan zo'n buitenbeentje en denk ik van oké wanneer houdt dit saai onderwerp nou op?
    Soms wil ik bemind en geliefd worden omdat wij nu eenmaal sociale wezens zijn en dit daarom nodig hebben. We zijn niet voor niets in paren geschapen. Ik voel me met momenten echt zeer ongelukkig en herken mezelf gewoon niet meer en voel me zo verdwaald.
    Mijn schoonzus zei gisteren nog van soubhanAllaah je wordt alweer 27, even oud als mij maar ik ben getrouwd en heb al 2 kinderen die me gek maken en wou dat ik ook voor ff zoals jou single kon zijn.

    Dan denk ik bij mezelf: liever kids die je af en toe gek maken dan die eenzaamheid. Ik heb een sterk gevoel dat ik heel mijn leven lang single blijf. Zelfs de nsara/iomien op mijn werk maken zich zorgen haha.

    So dat moest er nou ff uit.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Teveel tekst...neem kofiie ga rustig zitten en denk wat je met je leven wilt.

    Als je te lang wacht blijf je idd je leven lang vrijgezel.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Psychology Bekijk reactie
    Ik herken wat je omschrijft en ik ben er maar 25.

    Bij onze Marokkanen draait alles vooral om trouwen, is dat gebeurd is het kinderen.

    Terwijl er meer is in het leven. Mannen zat. Of je nou dik of dun bent, knap op lelijk. Op elk potje past een deksel. Geniet nu je nog kan van de tijd zonder mannelijk gezaag.
    Daar ben ik het niet mee eens.....op sommige potjes kun je alle deksels proberen maar geen een past.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Psychology Bekijk reactie
    Heb je het dan over jezelf


    Op elk potje past een deksel. Al wikkel je er aluminiumfolie om heen. Punt.
    Als je er aluminiumfolie omwikkelt dan forceer je een huwelijk en dan is het daarna scheiden !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Psychology Bekijk reactie
    Nietes. Ga nou niet doen of je nooit wat hebt bewaard met een ander bord, folie etc... is hetgeen wat erin zit slecht geworden?

    Mensen zijn zo obsessief bezig met identiek hetzelfde dekseltje te vinden wat op het potje past dat ze vergeten dat er andere dingen zijn die evenwaardig bedekken.

    Eisen bijstellen vriend.
    Waarom spreek je mij aan ?

    Ik geef mijn mening dat wil niet zeggen dat ik eisen heb !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    @Mohand Serieus, heb nu wat witruimte geplaatst.
    |pscyhology, je hebt zo gelijk hé maar is helaas makkelijker gezegd dan gedaan

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Psychology Bekijk reactie
    I know. Het is zoveel leuker om iemand te hebben met wie je op de bank kan chillen in zijn armen.
    Dat bedoel ik nou <3

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Daar ben ik het niet mee eens.....op sommige potjes kun je alle deksels proberen maar geen een past.
    Dit lees je nooit maar je hebt eigenlijk gelijk. Ik denk tot het etiket veranderd ofzo. Sommigen weigeren
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Waar val je op TS? En wat hoop je te kunnen bieden. Just curious
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Maar ik voel me zo oud en vind het niet eens leuk om jarig te zijn haha. En weer zit ik in een diepje terwijl ik al een tijdje mentaal goed was.
    Ik weet niet maar ik voel me geen vrouw, eerder een meid of zo.. Vrouwen horen getrouwd te zijn, evt kindjes op aarde te zetten en te zorgen voor haar gezin.
    Dat gevoel van vrouw zijn heb ik niet..

    Kan nog steeds niet geloven dat ik er nu 27 ben, tijd gaat kei hard. Ik ervaar dit als eenzaamheid omdat al mijn vriendinnen ondertussen getrouwd zijn ma chaa Allah (met kids) en daarom andere prioriteiten hebben.
    Vaak verveel ik me zo hard en weet ik gewoon niet wie ik moet lastig vallen of soms ervaar ik geluk en weet ik niet met wie ik dit moet delen.
    Soms wil ik zo graag op reis maar weet ik niet met wie ik kan reizen. En wanneer ik met vriendinnen afspreek, wordt uiteraard het onderwerp huwelijk en opvoeding van de kinderen besproken. Voel me dan zo'n buitenbeentje en denk ik van oké wanneer houdt dit saai onderwerp nou op?
    Soms wil ik bemind en geliefd worden omdat wij nu eenmaal sociale wezens zijn en dit daarom nodig hebben. We zijn niet voor niets in paren geschapen. Ik voel me met momenten echt zeer ongelukkig en herken mezelf gewoon niet meer en voel me zo verdwaald.
    Mijn schoonzus zei gisteren nog van soubhanAllaah je wordt alweer 27, even oud als mij maar ik ben getrouwd en heb al 2 kinderen die me gek maken en wou dat ik ook voor ff zoals jou single kon zijn.

    Dan denk ik bij mezelf: liever kids die je af en toe gek maken dan die eenzaamheid. Ik heb een sterk gevoel dat ik heel mijn leven lang single blijf. Zelfs de nsara/iomien op mijn werk maken zich zorgen haha.

    So dat moest er nou ff uit.
    dat je sterk dat gevoel hebt dat je eenzaam blijft, zegt niks. Jou aanstaande loopt ergens rond en denkt waarschijnlijk ook hetzelfde. Alles heeft zijn redenen. Doe dua en inshaa Allah zal je gehoord worden.
    .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Dit wat je nu beschrijft is misschien niet eens je behoefte. Je denkt dat dit je behoefte is vanwege je omgeving.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Gefeliciteerd btw. Er is geen domme man die het je leven zuur maakt en nog geen kinderen die je rimpels bezorgen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-08-2011

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    dat je sterk dat gevoel hebt dat je eenzaam blijft, zegt niks. Jou aanstaande loopt ergens rond en denkt waarschijnlijk ook hetzelfde. Alles heeft zijn redenen. Doe dua en inshaa Allah zal je gehoord worden.
    misschien blijft ze de rest van haar leven single.. jij weet niet wat voor (on)gunstig lot haar beschoren is..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    859
    18-08-2011

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Het blijft ook een vrij keuze en niet alleen het lot.

    Daarnaast wat me opvalt vrouwen begin 20 of in de 20 willen eerst carrière maken en elke aanbod slaan ze af de meeste dan en als ze rond de 26 of ouder zijn dan ineens verwachten ze dat mannen ze nog willen

    Je oogst wat je zaait heet dat
    het blijft haar vrije keuze, inderdaad.. maar dat is niet in contradictie met haar lot.. het lot dat voorgeschreven staat en alleen Allah daar kennis van heeft..

    en niet ook het lid herfst1987, die haar min of meer verzekerde dat haar aanstaande nog ergens in de wereld rondloopt..

    dat weet ik niet zo.. zolang ze de illusie hebben dat zelfs na hun 26ste genoeg aanbod is zullen ze juist de lat hoger zetten.. de smaak wordt naarmate ze ouder worden geraffineerder.. wellicht als ze de 40 gepasseerd zijn en hun uiterlijk duidelijk zichtbaar behoorlijk achteruit is gegaan dat dan ergens een vlammetje brandt..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Felicitous Bekijk reactie
    misschien blijft ze de rest van haar leven single.. jij weet niet wat voor (on)gunstig lot haar beschoren is..
    daarom zeg ik ook, doe dua en inshaa Allah zal je gehoord worden!
    Ook wel logisch he!
    .