MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

When will it stop. Waargebeurd.

Beste iedereen , dit is mijn verhaal. Na jaren heb ik besloten het op te schrijven en met de wereld te delen.

Lachend kijk ik mijn vader aan , PAPAAAA houd op hoor. Stiekem blijft hij gekke bekken trekken achter de rug van mijn moeder. Giechelend loop ik weg en besef ik mij hoe gelukkig ik ben op dit moment. Jong , 15 jaar , maar toch zeer gelukkig. Glimlachend loop ik naar boven en mijn zus zit op het bed. Ze kijkt me vragend aan en vraagt waarom ik zo lach.
    ‘Weetje Meriam , soms voel ik zo gelukkig’ ‘wacht maar tot je ouder bent , dan ga je nog genoeg mee maken’. Niet wetend dat dit wijze woorden van mijn zus zijn. Ik loop naar mijn computer en bedenk mij dat het tijd is om een msn acount aan te maken en doe dit dan ook meteen. Na een uur mensen van school te hebben toegevoegd en gekletst te hebben wordt ik in een groepschat gegooid en ook daar blijf ik hangen tot er een klein groepje over blijft. Een meisje genaamd Samira voegt mij toe. En ook met haar besluit ik verder in gesprek te gaan. Een naar gevoel bekruipt , maar sluit dit los te laten en verder met dit meisje te praten.

Na ongeveer 4 weken met samira te hebben gekletst en te bellen besluiten we om samen te gaan ‘chillen’. Na schooltijd stap ik voor haar deur uit en staat ze mij op al op te wachten . Hoii zeg ik lachend en ze sleurt mij mee naar huis. ‘Omg Sarah , je moet echt wat met je haar doen. Gooi het los.’ Lachend kijk ik haar aan en gooi ik me haar los. ‘wauwww , je hebt zulke mooie krullen moet je echt vaker doen’ Ik loop naar de spiegel en kijk naar mezelf. Ik bespeur mijn gezicht. Blank , volle lippen en grote onschuldige bruine kijkers. Ik doe mijn haar in een scheiding en ga ongemakkelijk op het bed zitten. Samira kleed zich om en kijkt naar mijn kleding. ‘Wil je iets van mij lenen? , ik heb dit setje dubbel en je mag het best lenen’. Mijn Figuur is niet net als dat van haar besef ik mij en wetend dat het mij niet zal staan zoals haar kies ik er toch voor om het aan te trekken. Mijn volle decolleté is erg opvallend , en voor het eerst heb ik inkijk. Ze glimlacht naar me ‘iedereen heeft wel iets’en ze showt mij haar volle billen.

Na ons klaar gemaakt te hebben zeggen we haar moeder gedag en vertrekken we naar buiten. ‘wat gaan we doen?’ vraag ik haar. ‘naar de stad , duhh wat anders?’. Op dit moment vind ik alles prima en loop mee naar de stad. De stad is vanuit haar huis op loopafstand. De hele weg kletsen we en worden we continu aangesproken door mannen. Ik voel me eigenlijk heel erg oncomfortabel maar durf dit niet te uiten. Zij is zo flawless bedenk ik me , haar lange steile lokken gieren door de wind en ze ziet er blij uit. In de stad aangekomen besluiten we een hapje te gaan eten. Gierend lopen wij een random restaurantje binnen en eenmaal binnen aangekomen zie ik dat er toch veel Marokkaanse jongens zitten. Zachtjes fluister ik of het niet handig is om weg te gaan. Verbaasd kijkt ze me aan ’nee hoezo? , omdat zij hier zitten ?’zachtjes knik ik ja. Nog voor dat zij antwoord kan geven stappen er 2 jongens op ons af. Mijn hart jaagt en springt zowat uit mijn borstkas . De 2 jongens nodigen zichzelf uit en een van de 2 wend zich tot mij. ‘en hoe heet jij?’ ‘sarah’ komt er zacht uit mijn mond. Ik durf de jongen niet aan te kijken en onzeker begin in aan dit veel te strakke jurkje te friemelen. Ik hoor Samira luid naast mij lachen. Ik excuseer mij tegenover de jongeman die tegenover mij zit en loop naar het toilet. Daar aangekomen kijk ik in de spiegel en een naar gevoel bekruipt me. ( dit is het moment dat ik deze vriendschap had moeten verbreken). Ik verman mijzelf , kom op sarah je kan dit. Wat kan er nou gebeuren?

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Eenmaal terug aangekomen besluit ik met de jongeman tegenover mij in gesprek te gaan. Zo kom ik er achter dat hij Anouar heet en een stuk ouder is dan ik en zie ik dat zijn telefoon continu afgaat. Hij neemt expres niet op en blijft me glimlachend aankijken. Ik vertel hem geen persoonlijke details buiten mijn naam en leeftijd om. Na 2 uurtjes besluit ik om naar huis te gaan , anouar bied nog aan om mij thuis te brengen , maar dit weiger ik.

Eenmaal in de bus besef ik wat er gebeurd is en dat ik voor het eerst op ‘date’ ben geweest nog voor dat ik hier verder over na kan denken gaat mijn telefoon , Samira belt. We praten nog even en als ik voor de aangekomen ben hang ik op. Ik loop meteen naar boven en ergens op de grap schreeuw ik een hallo naar me ouders die beneden zitten. In me kamer zie ik mijn zus zitten.
    ‘Waar was jij?’ .’ Buiten met een vriendin’ antwoord ik terug en ga vermoeid op het bed liggen. Uit het niets vraagt me zus of ik niet wil werken en of ik ook wil solliciteren in het restaurant waar zij werkt. ‘Nou werken wil ik wel , maar niet veel of tot laat net als jij’ ( een andere keus die ik niet had moeten maken). Lachend kijkt ze me aan ‘wacht maar als je die geld in je handen heb , dan piep je wel anders’.
    Ik besluit de volgende dag meteen te gaan solliciteren. Daar aangekomen kijk ik mijn ogen uit. Het is een leuke tent , niet te chic maar ook niet perse slecht. Ik meld mij aan voor het gesprek en ik zie de leidinggevende aan komen lopen. ‘ahaa , het zusje van Mariam toch? ‘ Ik knik verlegen en geef hem een hand. Ik bespijt meteen het feit dat ik een strakke witte blouse aan heb getrokken , want mijn borsten is het enige waar hij geïnteresseerd in blijkt te zijn. ( het moment dat ik dit baantje niet had moeten nemen) . Na een gesprek van 3 kwartier ben ik aangenomen en loop ik een rondje door de keuken, alleen maar Marokkanen. Iedereen groet mij netjes maar toch voel ik alle ogen prikkelen op mijn lichaam. ik bedacht wat samira zou doen op dit moment en besluit het zelfde te doen. Ik zette mijn breedste lach op en gooi mijn lange lokken naar achter. En loop wichelend door waardoor je uitkomt aan het andere kant van het restaurant. Ik neem plaats aan een tafeltje en kijk naar buiten , de leiding gevende is kopietjes gaan maken van mijn ID en Bankpas en komt na 15 min terug. ‘nou tot zaterdag sarah ‘. Ik knik , neem afscheid. Onbewust pak ik mijn mobiel en bel ik Samira op en vraag waar zij uithangt. Al gauw blijkt ze in de buurt te zijn en spreken we af om samen een drankje te doen. Zo gezegt zo gedaan. Na wat gelachen te hebben is het weer tijd om naar huis te gaan. Ondertussen is samira druk bezig op haar mobiel. Stil loop ik richting de bus. ‘waar ga je heen?’ vraagt samira verbaasd. ‘naar huis’ antwoord ik terug. ‘hahaha jaa zoizoo , maar we worden gebracht door mourad’. ‘wie is dat?’ vraag ik haar. ‘Mijn vriendje hahaha , kom eh gekke. Ik ga niet weer kaartje kopen hoor’. Verbaasd kijk ik haar aan en ondanks dat ik weet dat ik niet mee moet gaan doe ik het toch. In de auto aangekomen groet ik de knappe jongeman achter het stuur en glimlacht hij lief naar ons en brengt hij mij thuis.

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Thuis aangekomen roept mijn moeder mij onmiddellijk en vraagt of ik haar wil helpen. Ik loop de woonkamer binnen en zie allerlei verschillende mensen zitten ik groep iedereen netjes. ‘wie zij dat?’ vraag ik mijn zus. Ze straalt en zegt ‘dat zijn de ouders van Redouannn , ze komen hand vragen’ Verbaasd kijk ik haar aan maar knuffel haar toch omdat ik blij voor haar ben.

De weken vervolgende en eigenlijk was ik elke dag bij Samira te vinden en merkte ik dat ik wat losser werd. Ik was vaker buiten dan thuis en zat ook vaker bij random jongens in de auto. Eigenlijk vond ik het niet zo erg meer , sterker nog ik begon te genieten van de aandacht. Het is bijna juni , schoolvakantie, hmm heerlijk. Ondanks dat ik aan het kloten was op straat met Samira was ik wel erg serieus bezig met school. En Kwam niks of niemand boven mijn school. Ik was erg doel gericht , en ik zal en moest mijn diploma halen. Na 3 weken kreeg ik te horen dat ik geslaagd was en dat alle stress viel van mijn schouders. Ik besloot full time te werken in het restaurant.
    Het was zaterdagmiddag , ik was kapot mijn kleding was vies en ik wou graag naar huis. Ik was vanmorgen vroeg begonnen en had eigenlijk gewoon zin om te chillen met sam. Ik loop de keuken binnen , ‘Tafel 8 wilt graag..’ ik kon mijn zin niet af maken. De leidinggevende was in gesprek in de keuken met een handsome jongeman. ‘ja sarah? , tafel 8 wil wat…? ‘ , ‘ euhh , extra broodje aub’ Ik keek de jongeman aan en besefte me dat ik aan het staren was. Gauw kijk ik weg . De nog steeds onbekende jongeman keek mij met een glimlach aan en stelt zich voor als Wahid. Nog steeds versteld kijk ik hem en draai ik me om. Mijn hart bonst in mijn keel. Ik kende dit gevoel niet. Ik hoor dat hij me achter aan loopt. Hij komt voor me staan en zegt uit het niet ‘ jij wordt mijn vrouw’ Ik begin hard te lachen , ‘mocht je willen ‘ en lachend loop ik weg. Wat denkt hij wel niet.
    Na nog 2 uurtjes te hebben gewerkt hou ik het voor gezien. Ook geen zin om naar Samira te gaan en besluit om meteen naar huis te gaan. De weken daarop volgend zie ik wahid steeds vaker op het werk. En nog steeds heb ik geen woord tegen hem gezegd. Het is opnieuw weekend en ik weet dondersgoed dat hij er zal zijn , ik kies een strakke spijkerbroek en witte tshirt als outfit voor vandaag. Mijn haar stijl ik en doe hem in een hoge staart. Ik besluit wat mascara en lipstick op te doen. ‘zo , dit zal hem leren’. Op werk aangekomen loop ik direct door naar de keuken en ja hoor , hij is er. Hij loopt geschrokken op me af. ‘heb je geen kleren ?’ vraagt hij me boos. Met pret oogjes kijk ik hem aan en loop ik weg. Ik hoor hem zuchten. Voldaan werk ik mijn uurtjes en besluit erna alsnog te chillen met Sam. Voor de deur zie ik sam staan met 2 jongen en een mooie audi. Ik zie dat wahid uit het raam naar me kijk. Ik groet Sam en de jongens en stap lachend in. Waarom ik dit doe? God mag het weten. Ik ga met sam en de jongens wat drinken en na een paar uurtjes wordt ik thuis afgezet.
    De volgende ochtend sta ik opnieuw op het rooster en vandaag kies ik ook voor een wat uitgedaagde outfit. En zwart kort jurkje en me haar opnieuw in een hoge staart. Op werk aangekomen zie ik Wahid staan , zijn blik spreekt boekdelen. Teleurstelling . Ik kijk hem lachend aan. ‘heey ‘ zeg ik zachtjes. Ik zie dat hij slikt en zijn blik veranderd meteen. Ik zie dat hij moeilijk adem haalt. Langzaam loop ik op hem af. ‘alles goed?’ vraag ik hem weer zacht. ‘ja , met jou? ‘ vraagt hij terug. ‘perfect’ . Ik draai me om en loop weg. De rest van de dag spreek ik hem niet meer. En telkens zie ik dat hij me wanhopig aankijkt. Ik voel de vlinders in mijn buik rondfladderden en toch geef ik niet toe. Voldaan loop ik naar de bar en 2 marokkaanse meiden lopen op mij af , ‘is Wahid hier? ‘vraagt een van de meisjes. ‘nee , hij werkt niet’ zeg ik gauw. Waarom? Weet ik ook niet. Het meisje loopt teleurgesteld weg en op dat moment komt Wahid de hoek om. ‘Nou ik ga naar huis , doei Sarah ‘ik kijk hem vuil aan en loop boos weg. Op dit moment snap ik mijn eigen gevoelens niet meer. Ik grijp me mobiel uit me zak , ik weet dat ik vanavond pas laat klaar ben en alsnog kies ik er voor om naar buiten te gaan met samira. Ze reageert snel met oke is goed ik zie je vanavond. Na werktijd staat zoals verwacht samira buiten met 2 jongens die ik wederom niet ken. We stappen de auto in en ik zit naast de wildvreemde jongenman ik klets wat en kijk dan uit het raam. Ondertussen gaat mijn telefoon ‘’ mama’’ belt. PFff het laatste waar ik zin in heb. Ik klik het gesprek weg en lieg dat ik nog op het werk ben en dat ik thuis wordt gebracht door een collega. Dag in uit is het hetzelfde liedje.

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

April 2012 , Vandaag is de dag van mijn zus haar bruiloft. De visagie is er inmiddels , en iedereen zit in de haar en make up. Nou iedereen behalve ik. Ik sta bij de halte te wachten op Sam. Ook zij is uitgenodigd voor de bruiloft. Lachend komt ze op mij af gelopen, ' shien leuke boys daar meh?' , Lachend antwoord ik met dat ik dat niet weet. Eenmaal thuis aangekomen trek ik snel mijn jurk aan en worden mij haar en make up gedaan. Mijn zus kijkt me gelukkig aan. ' kom , de auto's zijn en je mannetje staat beneden' we lopen samen naar beneden. Na alle foto's loop ik naar buiten. Shitt er is nergens plek. Ik loop naar een Random auto van een van de vrienden van mijn zwager. ' Mag ik mee rijden aubb?' In de auto zit een wat tengere jongeman rond de 30. ' ja hoor , stap maar in dame'. Ik stap gauw ongemakkelijk in. We rijden naar het park voor de foto's . Nadat mijn zus klaar is met het maken van haar prive foto's loop ik terug naar de auto's . Tot mijn verbazing staat alleen de bruidsauto er nog. Wat is dit nou weer. Ik loop naar me zus. ' Mariam , er staan geen auto's meer. Is het heel erg als ik met jou mee rij naar de zaal?' , ' Nee hoor stap maar voor in , Anouar zit in de auto' . Ik loop naar de auto en stap in. tot mijn grote verbazing zit de zelfde Anouar in de auto als met wie ik mijn eerste ' date ' had. Hij kijkt mij verbaasd aan. ' Wat doe jij nou weer hier?' zegt hij. ' euhh , mijn zus is de bruid jij?' . Hij begint hard te lachen ' De bruidegom is me neef ' . Verlegen kijk ik uit het raam. Ondertussen blijft mijn telefoon rinkelen. Ik wordt suf gebeld door allerlei jongens. Sommige waarvan ik de namen niet eens weet. Ik probeer mijn telefoon in het zijvakje te verstoppen zodat Anouar het niet ziet. ' ik heb het al gezien ' zegt Anouar. ' Ja dus?' antwoord ik bijdehand terug. Mijn zus en haar man stappen de auto in en stil rijden we naar de zaal.

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Na een paar uur gefeest te hebben is het einde in zicht. Mijn zus komt de zaal binnen gelopen in haar prachtige witte jurk. Met achter haar de familie van haar man. En ook Anouar loopt achter hen. Hij kijkt mij lief aan en loopt op mij af. 'dansen?'vraagt hij. Ik kijk hem aan alsof hij gek geworden is. ' Nou ik weet niet hoor , maar volgens mij wil je aangevallen worden door mijn hele generatie'. Hij begint hard te lachen en wuift het weg. Nog voor dat ik het door heb grijpt hij mij bij mijn heupen en samen dansen we op het romantische nummer dat op staat. Na ongeveer 10 minuten gedanst te hebben wikkel ik mijzelf los. En loop ik naar mijn zus. De tranen staan in haar ogen. ' wees goed voor mama hea' zegt ze. ' altijd' antwoord ik terug. Ik geef aan een stevige knuffel. Ze zegt iedereen gedag en verdwijnt dan naar de auto voor haar huwlijksreis van 10 dagen. 2 weken zijn verstreken en vandaag komt mijn zus op visite met haar man. ' Tringgg' de deurbel gaat. Ik ren naar de deur en mij zus springt in mijn armen. Hard lachen we. Ik groet mijn zwager uitgebreid. En achter hem staat Anouar. Ik verstijf eventjes, pff hij zag er goed uit. Ik wuifde het snel weg , en groette hem vlug met een hand en loop achter hen aan naar de woonkamer. We kletsen wat met zijn alle , mijn zus showt de prachtige foto's van haar huwlijksreis. " Sarah , wij hebben een verassing voor jou'' zegt mij zus uit het niets. Ik kijk haar verbaasd aan , ' haha huh wat dan' vraag ik. ' We gaan een weekendje naar parijsss en je mag mee van papa en mama'. ' NEEE niet liegen echt??' ik kijk mijn ouders meteen aan. ( En dit was het tripje die ik had moeten weigeren) . ' Ja hoor saartje , je kan gaan alles is geregeld' zegt mijn vader. Ik omhels mijn ouders en vraag mijn zus wanneer we vertrekken. ' morgen , 06.00 uur' zegt ze. Nog voor dat ze verder kan praten ren ik vliegensvlug naar boven. Ik hoor iedereen beneden lachen. Ik pak meteen mijn koffer uit de kast en stop er van alles en nog wat in. Styltang , mouse , make up , kleren , parfum. De volgende ochtend sta ik stipt 06.00 uur klaar. Ik stap blij de auto in en groet mijn zus en zwager. Na ongeveer 15 minuten te hebben gereden stopt mijn zwager de auto en komt mijn zus achterin zitten. Ik kijk haar verbaasd aan en vraag wat zij aan het doen is. ' Anaouar gaat ook mee, gezellig hea en zijn broer Faouzi ook' . Al gauw besef ik dat het de Faouzi is bij wie ik op de dag van de bruiloft was ingestapt. tfoee daar gaat mijn tripje. Anouar en Faouzi stappen de auto in. Anouar gaat voorin naast mijn zwager zitten en faouzi achterin met ons. Op dit moment zit ik achter mijn zwager. Opeens krijg ik een smsje binnen van een onbekend nummer. ' heey , looking good sweety ik kijk verbaasd op en op dat moment draait anouar zich om en geeft mij een knip oog. Oh shit het nummer is van hem. bzzt , weer een sms. Kijk mijn achtergrond ik kijk voor me uit en ik zie dat mijn foto op zijn achtergrond staat van ze mobiel . Ik stuur hem snel een sms terug verwijder mijn foto , NU ik zie dat hij zijn tanden bloot lacht. En klikt het smsje weg. Ik voel dat ik boos wordt maar wil dit tripje niet verpesten en hou hierom mijn mond dicht. Na een paar uur te hebben komen wij aan in ons hotel in Parijs. Heerlijk... Ik heb mijn eigen kamer. Ik berg mijn spulletjes op neem een snelle douche en besluit te lunchen in het restaurant beneden. Beneden in het restaurant aangekomen zie ik Anouar staan met 2 meiden. Ik zie dat hij zijn nummer op een papiertje schrijft en aan de dames mee geeft . '' Typisch Anouar , altijd bezig met de dames'' , zijn broer staat inmiddels naast mij. Ik kijk hem droog aan. ' boeit me echt helemaal niks ' Ik loop arrogant weg , maar van binnen voelde ik mij vies. Ik neem een broodje en een drankje en neem plaats aan tafel. Even later schuift Anouar bij mij aan tafel. Ik kijk hem vies aan en vraag of hij weg wilt gaan. ' ik ga nergens heen en jij ook niet saartje , jij wordt van mij' antwoord hij lachend. Een hele rare emotie giert door mijn lijf , blijdschap? , verwarring? , boosheid? alle 3? Ik wil weg lopen en hij grijpt mij bij mijn arm. ' blijf zitten' . ik schrik van de toon in zijn stem en neem geautomatiseerd weer plaats. Na de lunch in het tijd om de stad te verkennen. inmiddels is het avond en besluiten we met zijn alle naar de eiffeltoren te gaan. Terwijl we lopen pak anouar mijn hand vast. Het is super druk. De mensen lopen dicht op elkaar. Ondertussen pakt Faouzi mijn andere hand. Shit , en nu? Ik wring mijn hand uit de hand van Faouzi. Anouar trekt mij stevig naar zich toe. En ik loop weer verduft met hem mee. wat doet hij met mij...

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Ik loop stil met anouar mee en samen verkennen we de stad. In de tussentijd heeft hij mijn hand geen seconde los gelaten. Ik zie mijn zus af en toe naar me glimlachen. Ik weet dat het geen goede jongen is en alsnog voel ik mij prettig bij hem. Ik heb heel de dag niet op mijn mobiel gekeken. Eenmaal in het hotel aangekomen plof ik op het bed en probeer ik mij te bedenken waar ik nou mee bezig ben. Ik pak mijn mobiel en zie tal loze berichten van jan alle man. Geen zin om te kijken. En opeens hoor ik een geklop op de deur. Aouar… , Ik doe de deur open en ja hoor. Daar staat ie. In zijn sportbroek en witte t-shirt. Hij loopt langs mij heen en gaat aan het randje van het bed zitten. “kom aub’’ zegt hij zacht. Ik kijk hem aan en loop op hem af. Hij pakt mij bij me hand en laat mij op het bed liggen en komt er zelf bij liggen. Hij houdt mij stevig vast en snuift aan mijn haar. Ik hoor zijn hart snel kloppen. ‘wat doe je hier’ vraag ik hem. Hij zucht ‘ik weet het ook niet saar ‘ antwoord hij terug. Ik wikkel mij uit zijn armen en vraag hem te vertrekken. Hij ziet mijn mobiel liggen en pak hem op. Hij begint elke smsje hardop voor te lezen. Hij kijkt mij woedend aan ‘WAT IS DIT ALLEMAAL’ Ik kijk hem geschrokken aan en een gevoel van schaamte valt over me heen. Ja wat is dat , ik weet het ook niet. ‘Wie the F*ck is Samira’ vraagt hij boos. Ik blijf hem alleen maar aankijken. Ik voel me versteend en vernederd. ‘geef antwoord’ hij komt dreigend op me af gelopen. ‘mijn vriendin , met wie je mij in het restaurant zag ’piep ik. ‘ weet je Saar , ik weet niet of je het zelf weet maar dit is niet bepaald netjes’ zegt hij boos. En dan voel ik de woede , hoe durft hij. Vanmorgen stond hij zelf nog te kloten. “ Hoe kan je dat zeggen? Heaa , nadat je zelf vanmorgen je nummer loopt uit te delen als een of andere visite kaartje!’ Hij kijkt mij scheef aan en schiet in de lach . ‘Ik heb mijn nummer niet gegeven , waar heb je het over? ‘ , ‘ Lieg niet , heb je zelf gezien’ hij staat nu gevaarlijk dicht bij en ik zie de pret in zijn ogen. ‘ is dat zo? , ben je jaloers? ‘ vraagt hij mij. ‘ Nee’ antwoord ik kortaf en neem een stap achter uit. ‘ ik wil dat je vertrekt Anouar’ zeg ik zacht. wil ik dat echt? , nee. Ik wil dat hij blijft en mij opnieuw vast houdt. Hij kijkt mij lief aan, ‘zoals u wenst’ hij loopt naar de deur en vertrekt. Op dat moment kan ik weer ademen. Oefff , wat is dit allemaal. Ik loop naar me mobiel en begin vlug de smsjes te verwijderen. En vraag sam of ze kan afspreken als ik terug ben. De volgende ochtend ontbijten we in het hotel en kiezen we ervoor om een boottocht te maken. Anouar heeft geen woord tegen mij gezegt noch kijkt hij mij aan. Ik ga in mijn eentje aan de rand van de boot zitten en probeer me te bedenken wat ik fout heb gedaan. Ondertussen komt Faouzi naast mij zitten. ‘heey’zegt hij. Ik geef hem een korte glimlach en kijk weer voor me uit. ‘ wat is er aan de hand?’ vraagt hij. ‘ niks , ben een beetje moe’ lieg ik. ‘ Weetje sarah , soms helpt het om alles eruit te gooien’ Ik draai me om en kijk hem lang aan. Jeejtje wat lijkt Anouar op hem. ‘ Ik ben bang’ zeg ik dan eerlijk. ‘voor wat? ‘ vraagt hij rustig. ‘ wat nou als ik nooit gelukkig wordt?’ hij kijk mij even aan en kijkt dan weg. Denkt even en vertelt mij dan dat ik op een dag gelukkig zal zijn en dat alle moeilijkheden die ik nu ervaar zullen verdwijnen. En dat alles in dit leven tijd nodig heeft. Ik bedank hem vriendelijk en loop naar de rest. Na het avond eten is het tijd om weer terug naar huis te gaan. Thuis aangekomen kleed ik mij om en besluit ik om naar buiten te gaan. Ik stap op de bus en op centraal moet ik overstappen om bij sam te komen. Op dat moment stopt er een auto voor mijn neus. Mijn hart mist een slag. Wahid. Hij zit in de auto met een andere jongeman. ‘heey , wat doe jij hier?’ vraagt hij mij. ‘euh , ik ga naar mijn vriendin , waarom?’ ‘zullen wij een drankje doen? Neem je vriendin maar mee als je me niet vertrouwt.’ Ik bel sam en vraagt wat zij er van vind. En natuurlijk vind zij dit goed. Na 15 min komt sam aan op centraal. We stappen in en we rijden naar de tentje om een drankje te doen. Ik klets wat met de vriend van Wahid en eigenlijk helemaal niet met Wahid. Ik zie hem mij steeds aankijken en op een gegeven moment staat hij op schud zijn hoofd en loopt weg. Ik loop achter hem aan en vraag wat er aan de hand is. ‘ weetje sarah , als je zo graag de **** wilt uithangen ben je bij mij op het verkeerde adres’ Zijn woorden komen als een klap aan. **** , ik? Heb toch niks verkeerds gedaan? De tranen springen in mij ogen en draai me om. Ik loop gauw weg. Heb ik weer , eerst anouar nu wahid. Meschien ben ik ook wel gewoon slecht bezig fluisterd een zacht stemmetje. Gister lag je nog op bed met Anaour en nu ben je op date met 2 andere jongens. Ik voel een hand om een arm en in kom terecht in de armen van Wahid. ‘LAAT ME NU LOS ‘ zeg ik boos. ‘sshht sorry saar , bedoelde het niet zo. Ben gewoon een jaloerse zak’ Ik kijk op , sta nog steeds in zijn armen. ‘wat? , hoezo jaloers?’

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Hij kijkt mij verliefd aan en ik zie de liefde in zijn ogen. Waarom weiger ik dit? Waarom zit Anouar in mijn gedachten? ‘ Weetje Wahid , ik weet niet wat ik wil. Ik ben niet klaar voor iets serieus. Ik ben 16 bijna 17.’ Hij blijft me aankijken en ik proest het uit. Nog voor ik er erg in heb sluit ik hem om mijn armen en knuffel ik hem stevig . Ik zie sam en zijn vriend aan komen lopen. Ze hebben het ook leuk samen. We stappen met zijn alle de auto in en ik neem naast Wahid plaats , opeens voel ik mij heel schuldig. Ik kan de emoties niet onder controle houden. Een traan valt langs mijn wang naar beneden. Ik voelde me vies. Terwijl ik niks ergs heb gedaan.. toch?
    Wahid brengt mij en sam thuis. Hij kust mijn voorhoofd en we nemen afscheid. De volgende dag moet ik weer werken en Wahid is er ook. Hij loopt op me af en vraagt of ik vanavond tijd heb om af te spreken. Ik antwoord met is goed. Na werktijd is het tijd om met wahid op stap te gaan. Ik zie dat hij zich raar gedraagt maar negeer het gewoon. We stappen samen de auto in en na ongeveer 20 minuten gereden te hebben stoppen we. Ik kijk om me heeft en we zijn in een winkelcentrum beland. We lopen samen naar een turks tentje en eenmaal binnen gekomen zie ik dat alle tafels en stoelen aan de kant staan en dat er 1 tafel in het midden staat met kaarsen. ‘’ wat is dit?’’ vraag ik hem zacht. ‘’ voor jou schoonheid’’ Hij pakt mij bij mijn hand en begeleid mij naar binnen. Schuift mijn stoel naar en achter en laat mij plaats nemen. ‘’ waarom?’’ vraag ik hem weer. ‘’ Omdat ik je wil laten zien wat je voor mij betekend , heb er echt alles voor over om jou beter te leren kennen’’ ik raakte stil van zijn woorden en opnieuw een gevoel van schaamt overdonderd mij. Hij pakt ondertussen mijn hand vast en de ober neemt onze bestellingen op. Na 10 minuten voel ik mij al een stuk prettiger en zijn we leuk aan het kletsen. Na het eten maken we nog een wandeling. Tijdens het wandelen ren ik steeds lachend van hem weg , waardoor hij achter mij aan rent. Net een stel kleine kinderen. We lachen beide erg hard en hebben erg naar ons zin. In de verte zie ik schommels en als een klein kind ren ik erop af. ‘’ KOM WAHIDDD SCHOMMELS’’ Lachend spring ik op de schommel en komt hij achter mij staan en duwt mij. Ik gier het uit van de lol. Na uit geschommeld te zijn komt Wahid tussen mijn benen staan en kijkt mij liefjes aan. ‘’ Ik vind jou echt geweldig’’ zegt hij lachend. ‘’ je bent zo losjes , zo vrolijk’’ Ik kijk hem lachend aan en haal mijn schouders op. Hij buigt zich voorover en kust mijn voorhoofd. De vlinders gieren weer door mijn lijf. Ik sta op en geef hem een innige knuffel. Hij houdt mij stevig vast en wij blijven nog zo even staan. We lopen gelukkig naar de auto. Ik besluit om alle contacten met andere mannen te verbreken en voor Wahid te gaan. We stappen beide in en hij brengt mij thuis.
    Thuis aangekomen loop ik naar mijn kamer en haal ik mijn mobieltje tevoorschijn. 67 gemiste oproepen. Ik kijk snel wie mij allemaal gebeld hebben. 90 procent van de bellers ken ik niet , ik zie dat sam mij gebeld heb en dat Anouar mij 3 x gebeld heeft. En een voicemail ‘’ Heey sarah , wat ben je aan het doen? Chillen met mannen zeker? , bel me als je klaar bent. Wij moeten even goed praten.’’ Ik sta letterlijk te shaken op mijn benen. Hij is boos.. Ik bel hem meteen op.
    A: Sarah?
    S: Ja…
    A: waar ben je?
    S: Thuis.
    Anouar zucht…
    S: waarom anouar? Wat wil je van mij?
    A: wat ik wil sarah? Ik wil dat je je gedraagt. Ik heb je gezien gister. Hoe kan je met andere mannen afspreken na ons weekendje parijs? Waar ben je mee bezig.
    S: Waar heb je het nou allemaal over , hou eens even op joh. Laat mij gewoon met rust aub.
    A: ik sta voor je deur , kom naar beneden.
    S: Nee! Ben je helemaal gek geworden.
    A: Kom nu sarah , of wollah ik bel aan.
    S: Oke ik kom niet aanbellen.

Met lood in mijn benen loop ik naar de beneden richting anouar.

MVC Lid

Reacties
    8
    03-08-2018

Bij anouar aangekomen stap ik in de auto en vraag hem wat zijn probleem is. ‘’ Sarah , waarom gedraag je je zo?’’ ‘’ Hoe gedraag ik mij anouar’’ vraag ik geïrriteerd. Hij blijft stil en kijkt voor zich uit. Ondertussen hoor ik zijn mobiel continu af gaan. ‘’ moet je niet opnemen’’ vraag ik hem. Hij blijft voor zich uit staren. Ik besluit ook niks te zeggen en kijk uit het raam. Na een minuut of 5 start hij de auto en rijd weg. Ik weiger te vragen waar we heen rijden. Ik zie dat hij de snelweg op rijdt en paniek begint bij mij op te komen. ‘’ anouar breng me terug’’ zeg ik bang. Hij blijft voor zich uit kijken en geeft geen kick.’’ ANOUAR BRENG ME THUISS NU!’’ hij blijft me negeren en begint steeds harder te rijden. Ik begin erg bang te worden en de paniek begint steeds meer op te komen. ‘’ Anouar please breng me terug’’ en voor ik het weet begin ik hard te huilen. En lange uithalen en gesnik. Hij schrikt van mijn reactie en laat meteen gas los en rijdt de eerste beste afrit op. We komen uit bij een tankstation. Ik stap de auto uit en loop naar het muurtje. Ik leun met de rug tegen de muur en probeer mijn adem onder controle te brengen. Anouar is ondertussen achter me aan gelopen en staat tegen over me. Hij komt pal tegen over me staan en met zijn handen tegen de muur waardoor ik geen kant op kan. Hij kijkt continu naar mijn lippen. Langzaam komt hij dichterbij en ik sluit mijn ogen. Na een paar sec voel ik geen lippen op de mijne en open ik mijn ogen. Ik zie hem mij lachend aankijken. ‘’ waarom lach je?’’ vraag ik onzeker. ‘’ hou je ogen open , wil dat je mij aankijkt als ik je zoen schat’’ ‘’ Huh , wtf . Hoezo? Waarom ?’’ vraag ik onzeker. Zou hij door hebben dat ik nooit eerder had gezoend? Hij zegt niks en blijft mij doordringt aankijken en plaatst zijn lippen op de mijn. En langzaam maar zeker beginnen wij te zoenen. Wauw wat een gevoel , hij drukt zachtjes zijn lichaam tegen de mijne en ik voel dat het verlangen groter worden. Hij drukt zijn lippen harder tegen de mijne en ik hoor hem grommen. Hij maakt zich los van onze kus en loopt dan weg. Ik hoor hem schelden en tieren. Ik snap er helemaal niks meer van. Wat wilt hij nou. Ik loop rustig op hem af. ‘’ anouar , wat is er’’ Hij kijkt mij woedend aan , ‘’ met hoeveel mannen heb je zo staan zoenen sarah? Hea , 1 , 5 , 40? Nouu? ‘’ ik kijk hem geschokt aan en geef hem een klap in zijn gezicht. ‘’ GEEN 1 , jij bent de eerste’’ antwoord ik boos en loop terug naar de auto en stap in. Hij stapt ook de auto en kijkt mij stil aan. ‘’ breng me terug anouar’’ ‘’ waarom zeg je altijd mijn naam?’’ vraagt hij. ‘’ Weet ik veel , breng me gwn weg. Ben klaar met jou. Je bent een psychopaat. Je weet niet eens wat je wilt.’’ Zeg ik geïrriteerd. ‘’ ik weet dondersgoed wat ik wil , maar jij neemt niemand serieus. Je loopt elke dag af te spreken met mannen. Ik weet alles Sarah , ik zie jou keer op keer. Elke x een ander. En dan wordt je boos als ik denk dat iedereen je heeft gezeten? Je zoent zo goed , zo zoen je niet voor de eerste x’’ . ‘’ Nou weet je anouar , ik heb je de waarheid gezegt. Als je mij niet wilt geloven is dat jou probleem. Maar ik wil nu naar huis.’’ Hij start de auto en we rijden terug. Ik kijk gauw op mijn mobiel en zie 5 gemiste oproepen van mama. ik sms me moeder snel. ‘’Ben richting huis , ben over klein half uurtje thuis xx Sarah’’ Na 20 min staan we weer voor de deur en zonder wat te zeggen stap ik uit en loop ik naar huis.

Verbannen

Reacties
    897
    02-04-2010

je schrijft vlot hoor daar niet van.... en het leest ook lekker weg maar waarom altijd hetzelfde verhaallijn?

mohim das mijn tip, maar ga vooral door!