Poll resultaten: Mijn ervaring met de Marokkaanse consulaat was

Stemmers
10. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Om woest van te worden

    5 50,00%
  • Slecht

    4 40,00%
  • Redelijk

    3 30,00%
  • Goed

    0 0%
  • Telefoon word niet opgenomen

    5 50,00%
  • Ik blijf maar heen en weer gaan

    3 30,00%
  • mijn kwestie duurt te lang

    2 20,00%
  • De juiste ambtenaar was er niet

    3 30,00%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    02-08-2018

    Angry Marokkaanse consulaat poll

    Beste broeders en zusters,

    Het is helaas nog steeds een puinhoop bij onze Marokkaanse consulaten hier in Nederland. Om een grote vuist te kunnen maken is jullie hulp hard nodig want dit moet toch eens en voor altijd opgelost worden. Ik vraag iedereen die een steentje wil bijdragen hier zijn ervaring (in het kort) te delen of je kan ook de poll invullen. Hou de topic schoon en respectvol aub.

    Make Maroc great again
    Laatst gewijzigd door Makemarocgreat: 04-08-2018 om 09:05

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    434
    30-08-2004

    Ze moeten zich diep gaan schamen
    salaam

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    31-03-2018

    Salaam,

    Kan iemand mij s.v.p. vertellen wat ik voor La carte national nodig heb? Ik heb het nog nooit aangevraagd (als kind stond ik bij mijn ouders). Moet ik hiervoor een afspraak maken bij het consulaat of kan het zonder afspraak? Ik krijg helaas niemand te pakken als ik bel.

  4. #4
    :D

    Reacties
    12
    06-12-2007

    Citaat Geplaatst door Solafly Bekijk reactie
    Salaam,

    Kan iemand mij s.v.p. vertellen wat ik voor La carte national nodig heb? Ik heb het nog nooit aangevraagd (als kind stond ik bij mijn ouders). Moet ik hiervoor een afspraak maken bij het consulaat of kan het zonder afspraak? Ik krijg helaas niemand te pakken als ik bel.
    Je hoeft geen afspraak te maken. Je hebt familieboekje van je ouders nodig, 4 pasfotos, kopie van je paspoort en een GBA- uittreksel als je voor het eerst la carte national gaat maken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2
    31-03-2018

    Dankjewel voor de informatie! Weet je ook hoe dat familieboekje heet of wat erin staat?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door Solafly Bekijk reactie
    Dankjewel voor de informatie! Weet je ook hoe dat familieboekje heet of wat erin staat?
    Het heet Al7amadaniya. Vraag het aan je ouders. Ieder Marokkaans gezin heeft zoiets bij het aangaan van een huwelijk.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Visum aangevraagd en gekregen in Den Bosch, dat ging prima.