1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Bruidsschat

    Ik kreeg laatst de vraag: hoeveel bruidsschat vraag jij?

    Mijn eerste gedachte was toen: Serieus vraag je me dit echt nu. Ik was toen ook meteen afgeknapt. Deze man ziet me dus als een handelswaar en als te koop.

    Aan de mannen: stel deze vraag nooit aub en geef haar wat je kan geven naar rato van je vermogen. Het is voor haar een deposito die ze indien nodig kan gebruiken later als jij er niet meer bent om welke reden dan ook.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    nou sommigen zijn al niet meer maagd en ik heb bedragen te horen gekregen. wollah schaamteloos. dus dat vraag is wel relevant om uit te testen of jij bruidschatswaardevol bent of niet
    Offline

  3. #3
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Ik zou een mooie ring vragen als bruidschat. Een bedrag geld zou ik niet doen aangezien ik al zelf werk
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  4. #4
    Overgenomen

    Reacties
    290
    26-07-2018

    In de islam is het de vrouw die de hoogte van haar bruidsschat bepaald. Dus ik snap niet wat er mis is met deze vraag zuster? Ging het om de manier waarop hij het vroeg? Voor mij is het een beetje onduidelijk.

  5. #5
    Solum

    Reacties
    218
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Geen maagd meer is sowieso 75% van het bedrag af te halen. Kom nou
    Citaat Geplaatst door Mooiejongen_ Bekijk reactie
    Tussen de 3 en de 5 kop is een normaal bedrag tenminste als ze een maagd en een bent ennas is.

    Dus je bent minder waard als je ontmaagd bent als man of vrouw ?

  6. #6
    Solum

    Reacties
    218
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Mooiejongen_ Bekijk reactie
    Yep.
    Waar baseer je die mening van jou op ? Of zeg je zoiets uit frustraties ?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Citaat Geplaatst door chicc Bekijk reactie
    Nee, ik vind het geen vreemde vraag. Waarom vind je het een rare vraag?
    Omdat het me overviel en ik denkbdan jij als man weet heel goed wat je wenst te geven en wat een beetje gangbaar is.
    Citaat Geplaatst door Djoewairiyyah Bekijk reactie
    Ik zou een mooie ring vragen als bruidschat. Een bedrag geld zou ik niet doen aangezien ik al zelf werk
    Sowieso is alles wat binnenkomt na het huwelijk van jullie samen.

    Ik wil ook een mooie ring haha. Dat we die samen uitkiezen. Hij hoeft er geen te dragen.

  8. #8
    Solum

    Reacties
    218
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Mooiejongen_ Bekijk reactie
    Jongetje ik ben de laatste persoon op aarde die een reden heeft om gefrustreerd te zijn. Met jouw soort ontmannen ga ik niet eens in discussie letterlijk een steen met haar.
    Ik vroeg je alleen waarom je zo denkt, en waarop je die gedachte baseert. Als dat al je minuscule hersentjes doet kraken en jij van de koppijn barst snap ik ook meteen waarom je geen discussie erom wilt starten.
    Zoals jij en ik weten beiden dat jouw denkwijze enkel op lucht is gebaseerd dan aangezien je zegt dat jij het laatste bent die een reden heeft om gefrustreerd te zijn. Ik geloof je op je woord.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Citaat Geplaatst door -__- Bekijk reactie
    In de islam is het de vrouw die de hoogte van haar bruidsschat bepaald. Dus ik snap niet wat er mis is met deze vraag zuster? Ging het om de manier waarop hij het vroeg? Voor mij is het een beetje onduidelijk.
    Is dat zo? Jaa het overviel me en toen was ik afgeknapt en het was ook op een norse manier gezegd zo van alleen omdat het moet maar liever niet. En toen dacht ik jij en je bruidsschat kunnen allebei de pot op. Zo een man wil ik niet eens.
    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Geen maagd meer is sowieso 75% van het bedrag af te halen. Kom nou
    En geen maagd door het huwelijk?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Geen maagd meer is sowieso 75% van het bedrag af te halen. Kom nou
    vertel het hun, dan verklaren zij mij voor de gek als zij 3000 euro vragen
    Offline

  11. #11
    Solum

    Reacties
    218
    26-09-2013

    Citaat Geplaatst door Mooiejongen_ Bekijk reactie
    Volgens mij weet je echt niet dat wat je aan het typen bent want het is 1 en al bullshit en in je vorige reactie deed je een aanname a pannekoek. Nogmaals ik weet niet waar je mee bezig bent en wie je nu eigenlijk voor de gek probeert te houden en het is alleen jezelf want mij zul je never nooit kunnen overtuigen met bullshit. Dus nogmaals een kuise vrouw kun je niet vergelijken met een slet. Ook bij allah swt is die kuise vrouw veel meer waard dan een slet. Alleen bij travestieten zoals jij die 24/7 fitna op een site fitna proberen te veroorzaken met je tig mannen/vrouwen accounts plus moderatorsrechten en dit soort dingen proberen te normaliseren is een slet meer of evenveel waard dan een kuise vrouw. Maar jij bent ook een zionist die onder je andere accounts de islam qoran en sunna loopt te beledigen dus cut the crap bitch. Je mag me zo weer verbannen zoals je iedere keer doet a lafaard. Yallah qowed.



    Heel die reactie van jouw is gebaseerd op aannames.
    Schaam je eh drol ik vroeg alleen om je mening. Die je alsnog gegeven hebt op een onacceptabele manier.
    Ik neem het je niet kwalijk waar je mij voor uitmaakt en vooraan ziet. Het is eenmaal je gedachtegang net als jouw kromme mening.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Guys, be nice.

    Anders krijgen jullie een time-out van mij.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.010
    14-04-2012

    Citaat Geplaatst door Asiyaa Bekijk reactie
    Ik kreeg laatst de vraag: hoeveel bruidsschat vraag jij?

    Mijn eerste gedachte was toen: Serieus vraag je me dit echt nu. Ik was toen ook meteen afgeknapt. Deze man ziet me dus als een handelswaar en als te koop.

    Aan de mannen: stel deze vraag nooit aub en geef haar wat je kan geven naar rato van je vermogen. Het is voor haar een deposito die ze indien nodig kan gebruiken later als jij er niet meer bent om welke reden dan ook.
    Een man moet geven wat hij kan geven. Voor zo ver ik weet tenminste.

    Jij vindt die vraag niet kunnen maar een andere dame hier die wilt 4/5k. Is het dan misschien toch nirt verstandiger om het als man zijnde toch te vragen?

    Stel een man vraagt het niet aan die dame in kwestie die 4/5k wilt en gewoon zegt ik geef je 3k. Dan kan het zo zijn dat ze afkeer van hem krijgt ofzo.
    If you love someone let them know...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Citaat Geplaatst door Mooiejongen_ Bekijk reactie
    Geef jij even jouw eerlijk mening. Vind jij een kuise vrouw net zoveel waard als een onkuise vrouw?
    Kuis voor elkaar is altijd beter.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    104
    31-07-2018

    Citaat Geplaatst door bones Bekijk reactie
    Een man moet geven wat hij kan geven. Voor zo ver ik weet tenminste.

    Jij vindt die vraag niet kunnen maar een andere dame hier die wilt 4/5k. Is het dan misschien toch nirt verstandiger om het als man zijnde toch te vragen?

    Stel een man vraagt het niet aan die dame in kwestie die 4/5k wilt en gewoon zegt ik geef je 3k. Dan kan het zo zijn dat ze afkeer van hem krijgt ofzo.
    Warempel. Hier laat je me toch even nadenken!