MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Het is niet aan mij om je te overtuigen. Ik heb om eerlijk te zijn heel veel aanzoeken gehad van mannen van verschillende afkomsten. Marokkaans, Turks, Afghaans etc. Mijn voorkeur ging nooit uit naar een Marokkaanse man. Ik val er echt niet op. Erg zijn trouwens genoeg Marokkaanse broeders die getrouwd zijn met donkere zusters. Heb dat weleens gezien. Geloof ook wel dat er natuurlijk heel veel mensen zijn die iets hebben tegen donkere mensen. Maar dan moet jezelf afvragen of je wel wilt eindigen met ee bekrompen persoon. Denk dat het voor donkere broeders moeilijk is dan voor de vrouwen trouwens. Best sneu eigenlijk.
    Oh please meid ik heb jouw foto gezien. Anyways doeg en je irriteert me met je berichtjes.

MVC Lid

Reacties
    403
    10-08-2013

Kitsch hij ziet jou dan als handelswaar. Ga jij ook beginnen. Hebben deze online ventjes hier jou ook gebrainwashed.

Almahr is jou recht en jij en je ouders beslissen daarover.

Als hij afkomt met 1000 of 2000. Vertel hem dat hij het van jou part als wc papier mag gebruiken. Wat moet je met een gierig mens.

Long MU

Reacties
    3.487
    20-10-2015

Citaat Geplaatst door Asiyaa Bekijk reactie
    Ik kreeg laatst de vraag: hoeveel bruidsschat vraag jij?

Mijn eerste gedachte was toen: Serieus vraag je me dit echt nu. Ik was toen ook meteen afgeknapt. Deze man ziet me dus als een handelswaar en als te koop.

Aan de mannen: stel deze vraag nooit aub en geef haar wat je kan geven naar rato van je vermogen. Het is voor haar een deposito die ze indien nodig kan gebruiken later als jij er niet meer bent om welke reden dan ook.
    Maar hoeveel bruidschat vraag je nou eigenlijk?
    If you can bear to hear the truth you’ve spoken
    Twisted by knaves to make a trap for fools,
    Or watch the things you gave your life to, broken,
    And stoop and build ’em up with worn-out tools

MVC Lid

Reacties
    1.078
    07-03-2011

Ik vind het veel erger dan sommige vaders doen alsof ze hun dochter verkopen met bedragen van 10.000++. Het is iets waar je beiden onderling iets over kunt afspreken.

I used to be jealous of Harry Potter for being able to talk to snakes, but it turns out I've been doing it for a long time.

Geen lid

Reacties
    66
    02-08-2017

Apart dat je dan toch reageert op een Platform voor Marokkanen waar je niet op valt.
    Oh please meid ik heb jouw foto gezien. Anyways doeg en je irriteert me met je berichtjes.
    Wauw.. Hoe oud ben jij, Linanoor? 12? 13?

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door Notif. Bekijk reactie
    Wauw.. Hoe oud ben jij, Linanoor? 12? 13?
    13,5. Ze liegt dat ze barst en daar kan ik niet tegen.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Maar hoeveel bruidschat vraag je nou eigenlijk?
    De nieuwste Tesla it is.

Haha

MVC Lid

Reacties
    127
    04-03-2018

Wat een gemene reactie van jou naar Elaganz toe! Geen wonder dat je uitgescholden werd door die andere leden. Echt zo’n gefrustreerde reactie van jou baar haar toe soubhanAllah. Vond jouw post interessant totdat je haar begon uit te dagen. Was echt nergens voor nodig.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Wat een gemene reactie van jou naar Elaganz toe! Geen wonder dat je uitgescholden werd door die andere leden. Echt zo’n gefrustreerde reactie van jou baar haar toe soubhanAllah. Vond jouw post interessant totdat je haar begon uit te dagen. Was echt nergens voor nodig.
    Wat zij mij ooit heeft gezegd is vele malen erger. Die andere leden denken dat ik iemand anders ben.

MVC Lid

Reacties
    127
    04-03-2018

@Asiyaa: ghair in chaa Allah

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    @Asiyaa: ghair in chaa Allah
    Als ik mezelf in de spiegel aan kan kijken is het prima. En dat ik haar niet geloof komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Het is aan anderen om een eigen oordeel te vellen.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Je bent een man met een vrouwenaccount
    Uhu. Er zijn leden die mij hier persoonlijk kennen.

Stop aub met liegen.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Nogmaals : je bent de gestoorde gek met tig accounts.
    Wallahila hmara. Die tig accounts heb ik omdat ik niet wil reageren op Pm berichten en nu wegwezen.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

Citaat Geplaatst door Eleganty Bekijk reactie
    Stop met liegen. En waar slaat je smoes op? Tig accounts omdat je niet wilt reageren op pm berichten?
    Ga aub op je 32ste werken op zaterdag en je hbo studie afmaken. En laat normale mensen met rust.

Dat lelijke troela, is de waarheid.

MVC Lid

Reacties
    106
    31-07-2018

En ik zie dat ze jou alweer hebben verbannen. Je hoeveelste account is dit? 101?

Je bent ongewenst. Snap dat nu eens.

Stap nu over!