1. #421
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    in de jaren 2003/4 was erdogan pas bezig om zijn land te zuiveren van de blanke zionisten.. de toon wat blank amerika gaf aan Turkije in die tijd, zal voortaan in geschiedenisboeken komen te staan dat het erg moedig en dapper was om Turkije boos te maken.. nu kan dat allemaal niet meer... toontjes zijn flink wat lager gezet nu erdogan de macht heeft van een opkomend rijk..

    hiervoor konden de blanken bléren wat ze wilden.. nu piepen ze als muizen nu ze zien dat Turkije zijn militaire kracht aan het opdrijven is en zijn economie volop groeit zonder hulp van de blank/joods geld..

    TA ziet de golfstaten als concurrent.. TA zal deze golfstaten doodconcurreren en dat weten ze..

    holocaust toeter, jij bent hier die is geïndoctrineerd wat de zionisten jou allemaal wijs willen maken zonder je te verdiepen in het andere geluid wat het tegenovergestelde beweert.. dat zie jij als een complot.. je weet wel met je nieuwe aankoop..

    jij houdt hun toeter vast en zij blazen..
    "dat het erg moedig en dapper was om Turkije boos te maken"
    Nee ik vond dat Turkije toen gelijk had. Die gekke Bush jr. Wilde vanuit Turkije Irak binnen vallen.
    De Turkse overheid heeft dat niet toegestaan, en daarmee goed gehandeld.

    "toontjes zijn flink wat lager gezet nu erdogan de macht heeft van een opkomend rijk.."
    Opkomend rijk? Het lijkt nu meer op een failliete boel.

    "nu piepen ze als muizen "
    ja dat hebben we gezien! Eerst die niets betekende sancties tegen twee Turkse ministers.
    En vandaag verhoogt die gekke Trump de invoerrechten voor Turks metaal.
    En dat zie jij als piepjes van muizen? De kranten staan vol van de ellende in Turkije vandaag.

    Totaal geen logica in jou betogen. "ze piepen als muizen" en alles is een buitenlandse samenzwering tegen
    Turkije, " Dus of A ze durven niets te zeggen, of B er is een mondiale samenzweringen tegen Turkije.
    Wat is het nu?

    "en zijn economie volop groeit zonder hulp van de blank/joods geld."
    Sla een een krant open, zeg. Zonder hulp? Vanwege die hulp van buitenlands geld zit
    Turkije vandaag ook in de ellende. En moet de leugenachtige sultan roepen,
    zij hun dollar, wij hebben Allah. Is je dat helemaal ontgaan?

    "TA ziet de golfstaten als concurrent.. TA zal deze golfstaten doodconcurreren en dat weten ze."
    Race to the bottom. Goed voor de consument, minder voor de maatschappijen.

    "jou allemaal wijs willen maken zonder je te verdiepen in het andere geluid wat het tegenovergestelde beweert"
    Ik zou heel graag willen lezen waar jij je info vandaan haalt, Maar je plaatst nooit iets.
    Nooit krijgen we iets te zien. Alleen maar praatjes. Net zoals van Erdogan.

    "dat zie jij als een complot."
    Zonder enige onderbouwing is het idd een complot.
    Praatjes vullen geen gaatjes.

  2. #422
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "dat het erg moedig en dapper was om Turkije boos te maken"
    Nee ik vond dat Turkije toen gelijk had. Die gekke Bush jr. Wilde vanuit Turkije Irak binnen vallen.
    De Turkse overheid heeft dat niet toegestaan, en daarmee goed gehandeld.

    "toontjes zijn flink wat lager gezet nu erdogan de macht heeft van een opkomend rijk.."
    Opkomend rijk? Het lijkt nu meer op een failliete boel.

    "nu piepen ze als muizen "
    ja dat hebben we gezien! Eerst die niets betekende sancties tegen twee Turkse ministers.
    En vandaag verhoogt die gekke Trump de invoerrechten voor Turks metaal.
    En dat zie jij als piepjes van muizen? De kranten staan vol van de ellende in Turkije vandaag.

    Totaal geen logica in jou betogen. "ze piepen als muizen" en alles is een buitenlandse samenzwering tegen
    Turkije, " Dus of A ze durven niets te zeggen, of B er is een mondiale samenzweringen tegen Turkije.
    Wat is het nu?

    "en zijn economie volop groeit zonder hulp van de blank/joods geld."
    Sla een een krant open, zeg. Zonder hulp? Vanwege die hulp van buitenlands geld zit
    Turkije vandaag ook in de ellende. En moet de leugenachtige sultan roepen,
    zij hun dollar, wij hebben Allah. Is je dat helemaal ontgaan?

    "TA ziet de golfstaten als concurrent.. TA zal deze golfstaten doodconcurreren en dat weten ze."
    Race to the bottom. Goed voor de consument, minder voor de maatschappijen.

    "jou allemaal wijs willen maken zonder je te verdiepen in het andere geluid wat het tegenovergestelde beweert"
    Ik zou heel graag willen lezen waar jij je info vandaan haalt, Maar je plaatst nooit iets.
    Nooit krijgen we iets te zien. Alleen maar praatjes. Net zoals van Erdogan.

    "dat zie jij als een complot."
    Zonder enige onderbouwing is het idd een complot.
    Praatjes vullen geen gaatjes.
    -die gekke bush waar jij je stem gaf (via nederland als 1 gehele stem erachteraan huppelen) blanke wereld was opvallend stil toen de waarheid boven water kwam en de plunderingen doorgingen..

    -iemand failliet verklaren terwijl de economie volop doorgroeit

    -blank amerika heeft de invoer in blank europa ook flink verhoogt.. dus?

    -buitenlandse samenzwering wordt altijd in het geniep uitgevoerd.. stel je voor dat 1 blanke land durft te zeggen, "ja ik ben het, ik zit achter alle vervalsingen"

    nee zo werkt dat niet.. het moet sneaky gebeuren en gezamenlijk alle blanken en joodse lobbyisten bij elkaar..

    -de dollar is het enige sterke wapen dat de blank/joodse alliantie misdadigers hebben.. zoals ik al eerder zei, zij beheren het geld in de wereld, dus kunnen ze bepalen in hun grafiekjes en lijstjes wie wat en wie waar hoort in lijstjes.. voldoe je niet hun eisen en opdrachten? dan staan de gum en potlood al klaar voor vervalsingen.

    -jouw onderbouwingen stellen ook geen moer voor.. alleen maar vervalsingen wat jij klakkeloos overneemt omdat het van een blanke site komt..

  3. #423
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    -die gekke bush waar jij je stem gaf (via nederland als 1 gehele stem erachteraan huppelen) blanke wereld was opvallend stil toen de waarheid boven water kwam en de plunderingen doorgingen..

    -iemand failliet verklaren terwijl de economie volop doorgroeit

    -blank amerika heeft de invoer in blank europa ook flink verhoogt.. dus?

    -buitenlandse samenzwering wordt altijd in het geniep uitgevoerd.. stel je voor dat 1 blanke land durft te zeggen, "ja ik ben het, ik zit achter alle vervalsingen"

    nee zo werkt dat niet.. het moet sneaky gebeuren en gezamenlijk alle blanken en joodse lobbyisten bij elkaar..

    -de dollar is het enige sterke wapen dat de blank/joodse alliantie misdadigers hebben.. zoals ik al eerder zei, zij beheren het geld in de wereld, dus kunnen ze bepalen in hun grafiekjes en lijstjes wie wat en wie waar hoort in lijstjes.. voldoe je niet hun eisen en opdrachten? dan staan de gum en potlood al klaar voor vervalsingen.

    -jouw onderbouwingen stellen ook geen moer voor.. alleen maar vervalsingen wat jij klakkeloos overneemt omdat het van een blanke site komt..
    "die gekke bush waar jij je stem gaf"
    Wat een onzin van je. Ik heb die Bush altijd een verschrikking gevonden.
    En dat was al voor de verkiezingen daar in 2000.

    "blanke wereld was opvallend stil "
    Grote onzin, de grootste demonstraties ook ter wereld waren tegen
    die invasie in Irak in 2003.

    "iemand failliet verklaren terwijl de economie volop doorgroeit"
    Groei die enkel gefinancierd wordt door leningen. Dat is geen duurzame groei.
    Erdogan ging voor snelle groeicijfers zonder voor een stevig fundament te zorgen.

    Tevens is een economische groei die gebaseerd
    is op de bouw, zoals in Turkije niet duurzaam. Want als de bouw klaar is,
    zijn de economische activiteiten voor bij. En dan is het gat waar men in valt
    alleen maar dieper. Kijk eens naar de kantoorruimte in Istanboel alleen al,
    30% staat leeg. Levert totaal niets op. Zelfde met die winkelcentra overal.

    Overal ter wereld sluiten winkels want men gaat over op online shoppen.
    En daar probeert men nog winkelcentra te bouwen en te verhuren.

    Verder is Turkije niet failliet verklaard. Weer een overdrijving.

    "blank amerika heeft de invoer in blank europa ook flink verhoogt."
    Ja en? De de Euro ook ingestort als gevolg van die importheffing van de Amerikanen?
    Nee, dus weer een bewijs tegen die complot theorie van je.

    "-buitenlandse samenzwering wordt altijd in het geniep uitgevoerd."
    Ja tuurlijk, maar iedereen weet er van. Wat bazel je weer allemaal.
    Erdogan geeft nu de Amerikanen de schuld die leggen publiekelijk sancties op.
    Dus weer welk geniep?

    "de dollar is het enige sterke wapen dat de blank/joodse alliantie misdadigers hebben."
    Waar maak jij je druk om? Erdogan zei zelfs dat hij het volk en Allah heeft.
    Prima toch dan?

    " zij beheren het geld in de wereld,"
    En Turkije stond in de rij om goedkope dollars te lenen.
    Dit hebben ze zelf allemaal zo gedaan, en gewild.

    "dus kunnen ze bepalen in hun grafiekjes en lijstjes wie wat en wie waar hoort in lijstjes.. voldoe je niet hun eisen en opdrachten? dan staan de gum en potlood al klaar voor vervalsingen."
    Vervalsingen heb je nog steeds niet aangetoond dus onzin.
    En Turkije wist dit allemaal van te voren voordat ze die leningen aangingen.
    Allemaal onder Erdogan zijn beleid gebeurd.

    "jouw onderbouwingen stellen ook geen moer voor.. alleen maar vervalsingen wat jij klakkeloos overneemt omdat het van een blanke site komt.."
    En helaas kun jij nooit iets overleggen, dus we zullen er nooit achter kunnen komen.
    Veel meer als jou praatjes en levenservaring heb je niet.

  4. #424
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "die gekke bush waar jij je stem gaf"
    Wat een onzin van je. Ik heb die Bush altijd een verschrikking gevonden.
    En dat was al voor de verkiezingen daar in 2000.

    "blanke wereld was opvallend stil "
    Grote onzin, de grootste demonstraties ook ter wereld waren tegen
    die invasie in Irak in 2003.

    "iemand failliet verklaren terwijl de economie volop doorgroeit"
    Groei die enkel gefinancierd wordt door leningen. Dat is geen duurzame groei.
    Erdogan ging voor snelle groeicijfers zonder voor een stevig fundament te zorgen.

    Tevens is een economische groei die gebaseerd
    is op de bouw, zoals in Turkije niet duurzaam. Want als de bouw klaar is,
    zijn de economische activiteiten voor bij. En dan is het gat waar men in valt
    alleen maar dieper. Kijk eens naar de kantoorruimte in Istanboel alleen al,
    30% staat leeg. Levert totaal niets op. Zelfde met die winkelcentra overal.

    Overal ter wereld sluiten winkels want men gaat over op online shoppen.
    En daar probeert men nog winkelcentra te bouwen en te verhuren.

    Verder is Turkije niet failliet verklaard. Weer een overdrijving.

    "blank amerika heeft de invoer in blank europa ook flink verhoogt."
    Ja en? De de Euro ook ingestort als gevolg van die importheffing van de Amerikanen?
    Nee, dus weer een bewijs tegen die complot theorie van je.

    "-buitenlandse samenzwering wordt altijd in het geniep uitgevoerd."
    Ja tuurlijk, maar iedereen weet er van. Wat bazel je weer allemaal.
    Erdogan geeft nu de Amerikanen de schuld die leggen publiekelijk sancties op.
    Dus weer welk geniep?

    "de dollar is het enige sterke wapen dat de blank/joodse alliantie misdadigers hebben."
    Waar maak jij je druk om? Erdogan zei zelfs dat hij het volk en Allah heeft.
    Prima toch dan?

    " zij beheren het geld in de wereld,"
    En Turkije stond in de rij om goedkope dollars te lenen.
    Dit hebben ze zelf allemaal zo gedaan, en gewild.

    "dus kunnen ze bepalen in hun grafiekjes en lijstjes wie wat en wie waar hoort in lijstjes.. voldoe je niet hun eisen en opdrachten? dan staan de gum en potlood al klaar voor vervalsingen."
    Vervalsingen heb je nog steeds niet aangetoond dus onzin.
    En Turkije wist dit allemaal van te voren voordat ze die leningen aangingen.
    Allemaal onder Erdogan zijn beleid gebeurd.

    "jouw onderbouwingen stellen ook geen moer voor.. alleen maar vervalsingen wat jij klakkeloos overneemt omdat het van een blanke site komt.."
    En helaas kun jij nooit iets overleggen, dus we zullen er nooit achter kunnen komen.
    Veel meer als jou praatjes en levenservaring heb je niet.
    Onzin! Jij stond altijd volledig achter Bush en co. zo ook achter de pvv en pegida, jij hebt hier duidelijk meerdere keren aangegeven dat je aanhanger bent van alles wat tegen moslims is.
    De hele houding hier is elke dat anti moslim, wie denk je nou voor de gek te houden.

  5. #425
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Onzin! Jij stond altijd volledig achter Bush en co. zo ook achter de pvv en pegida, jij hebt hier duidelijk meerdere keren aangegeven dat je aanhanger bent van alles wat tegen moslims is.
    De hele houding hier is elke dat anti moslim, wie denk je nou voor de gek te houden.
    "Onzin! Jij stond altijd volledig achter Bush en co. zo ook achter de pvv en pegida"
    Je bent weer je verhaaltjes aan het verzinnen over mij...
    Kostelijk gewoon! Ga door. Ik wil nog steeds die maan reis!

    "jij hebt hier duidelijk meerdere keren aangegeven dat je aanhanger bent van alles wat tegen moslims is. "
    Nog meer onzin verhaaltjes van je! Meer, meer, meer! Zeg ik je.

    "De hele houding hier is elke dat anti moslim, wie denk je nou voor de gek te houden."
    Jij hebt gewoon echt een goeie fantasie. Wonderlijk iedere keer weer wat ik van je
    mag lezen. Ga vooral zo door.

    Ik geniet van je onzinnige ongefundeerde fantasieën.

  6. #426
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Onzin! Jij stond altijd volledig achter Bush en co. zo ook achter de pvv en pegida"
    Je bent weer je verhaaltjes aan het verzinnen over mij...
    Kostelijk gewoon! Ga door. Ik wil nog steeds die maan reis!

    "jij hebt hier duidelijk meerdere keren aangegeven dat je aanhanger bent van alles wat tegen moslims is. "
    Nog meer onzin verhaaltjes van je! Meer, meer, meer! Zeg ik je.

    "De hele houding hier is elke dat anti moslim, wie denk je nou voor de gek te houden."
    Jij hebt gewoon echt een goeie fantasie. Wonderlijk iedere keer weer wat ik van je
    mag lezen. Ga vooral zo door.

    Ik geniet van je onzinnige ongefundeerde fantasieën.
    Bewijs ff dat ik het verzin.
    Elke moslim hier is het met mij eens.

    Het enige waar je van geniet is dat iemand je nog aandacht gunt, straks verdwijn je weer in het niets en zal niemand je tranen lezen.

  7. #427
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Bewijs ff dat ik het verzin.
    Elke moslim hier is het met mij eens.

    Het enige waar je van geniet is dat iemand je nog aandacht gunt, straks verdwijn je weer in het niets en zal niemand je tranen lezen.
    "Bewijs ff dat ik het verzin."
    Zie mijn comments ! Iedere dag lever ik nieuw bewijs aan dat jij
    hier onzin aan het verkopen bent.

    "Elke moslim hier is het met mij eens."
    Bewijs ff dat jij het niet verzint

    "Het enige waar je van geniet is dat iemand je nog aandacht gunt"
    JA! Daar zit ik echt om verlegen...
    Ik krijg echt geen aandacht hier.
    Echter is het zo erg zelfs dat er verhalen over mij verzonnen worden.
    Eerst voelde ik me daar speciaal over... Maar helaas doe jij dat
    voor bijna iedereen hier... Das wel jammer.

    "straks verdwijn je weer in het niets"
    Volgens jou zit ik daar nu al. Dus waar zou ik me druk om moeten maken dan.

    "en zal niemand je tranen lezen."
    A trail of tears... Gewoon zielig man!

  8. #428
    Verbannen

    Reacties
    190
    05-08-2018

    En terecht. Erdogan heeft altijd gelijk en is heel goed bezig. Meer meer meer Erdogan. Veel minder pedo gay homo flikkertje geert wilders.

  9. #429
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door SamirTanger Bekijk reactie
    En terecht. Erdogan heeft altijd gelijk en is heel goed bezig. Meer meer meer Erdogan. Veel minder pedo gay homo flikkertje geert wilders.
    Volledig mee eens!

  10. #430
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "die gekke bush waar jij je stem gaf"
    Wat een onzin van je. Ik heb die Bush altijd een verschrikking gevonden.
    En dat was al voor de verkiezingen daar in 2000.

    "blanke wereld was opvallend stil "
    Grote onzin, de grootste demonstraties ook ter wereld waren tegen
    die invasie in Irak in 2003.

    "iemand failliet verklaren terwijl de economie volop doorgroeit"
    Groei die enkel gefinancierd wordt door leningen. Dat is geen duurzame groei.
    Erdogan ging voor snelle groeicijfers zonder voor een stevig fundament te zorgen.

    Tevens is een economische groei die gebaseerd
    is op de bouw, zoals in Turkije niet duurzaam. Want als de bouw klaar is,
    zijn de economische activiteiten voor bij. En dan is het gat waar men in valt
    alleen maar dieper. Kijk eens naar de kantoorruimte in Istanboel alleen al,
    30% staat leeg. Levert totaal niets op. Zelfde met die winkelcentra overal.

    Overal ter wereld sluiten winkels want men gaat over op online shoppen.
    En daar probeert men nog winkelcentra te bouwen en te verhuren.

    Verder is Turkije niet failliet verklaard. Weer een overdrijving.

    "blank amerika heeft de invoer in blank europa ook flink verhoogt."
    Ja en? De de Euro ook ingestort als gevolg van die importheffing van de Amerikanen?
    Nee, dus weer een bewijs tegen die complot theorie van je.

    "-buitenlandse samenzwering wordt altijd in het geniep uitgevoerd."
    Ja tuurlijk, maar iedereen weet er van. Wat bazel je weer allemaal.
    Erdogan geeft nu de Amerikanen de schuld die leggen publiekelijk sancties op.
    Dus weer welk geniep?

    "de dollar is het enige sterke wapen dat de blank/joodse alliantie misdadigers hebben."
    Waar maak jij je druk om? Erdogan zei zelfs dat hij het volk en Allah heeft.
    Prima toch dan?

    " zij beheren het geld in de wereld,"
    En Turkije stond in de rij om goedkope dollars te lenen.
    Dit hebben ze zelf allemaal zo gedaan, en gewild.

    "dus kunnen ze bepalen in hun grafiekjes en lijstjes wie wat en wie waar hoort in lijstjes.. voldoe je niet hun eisen en opdrachten? dan staan de gum en potlood al klaar voor vervalsingen."
    Vervalsingen heb je nog steeds niet aangetoond dus onzin.
    En Turkije wist dit allemaal van te voren voordat ze die leningen aangingen.
    Allemaal onder Erdogan zijn beleid gebeurd.

    "jouw onderbouwingen stellen ook geen moer voor.. alleen maar vervalsingen wat jij klakkeloos overneemt omdat het van een blanke site komt.."
    En helaas kun jij nooit iets overleggen, dus we zullen er nooit achter kunnen komen.
    Veel meer als jou praatjes en levenservaring heb je niet.
    -wauw zeg.. die paar demonstraties met blanke blowende hippies hebben niet echt geholpen terwijl de plundering live op tv in volle gang te zien was

    -je vergelijkt blank europa met Turkije wat betreft importheffing.. blank europa doet wat blank amerika wilt en Turkije niet.. snap je al deze commotie al?

    -vaak brabbel je over sommige punten heen.. ipv te zeggen, ik ben het eens of niet eens dat al het geld in handen van blank/joodse zionisten zitten..