MVC Lid

Reacties
    23
    28-08-2018

Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Als hij alles doet in huis schoonmaken en koken en voor de kinderen zorgen dan is het nog niet eens zon ramp.
    Indd !

MVC Lid

Reacties
    1.146
    16-02-2014

Dumpen die zooi
    Wear sunscreen

MVC Lid

Reacties
    63
    20-11-2015

Meeste dames zijn hoger opgeleid dan de mannen, dus als het toch om geld draait dan zal de vrouw meer verdienen dan dat baantje van haar man als taxi chauffeur of beveiliger.

MVC Lid

Reacties
    3.021
    06-10-2017

Bij ons heeft hij een tijd niet gewerkt door omstandigheden. Ik heb er geen problemen mee want hij doet dan genoeg thuis.
    Alhamdolilah.

MVC Lid

Reacties
    113
    08-01-2012

Daoudia legt het in haar tekst heel goed uit. Listen to her lyrics.

https://youtu.be/rTubEQ6ciII

MVC Lid

Reacties
    3.407
    26-12-2013

Zwoegen voor een hongerloon? Ik vind dat wel een aparte reden om dan maar niet te werken. Je wilt als mens toch ook wat te doen hebben? Ik zie bij huisvrouwen dat ze uiteindelijk ook in een soort isolement terechtkomen. Bij een man lijkt me dat net zo een probleem.

Ik ken meer stellen die beiden parttime werken en zo de zorg voor de kinderen het best kunnen regelen, maar in de toekomst maken ze dan wel andere keuzes. Ook omdat enige financiële ruimte wel fijn is met opgroeiende kinderen.

MVC Lid

Reacties
    3.021
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zwoegen voor een hongerloon? Ik vind dat wel een aparte reden om dan maar niet te werken. Je wilt als mens toch ook wat te doen hebben? Ik zie bij huisvrouwen dat ze uiteindelijk ook in een soort isolement terechtkomen. Bij een man lijkt me dat net zo een probleem.

Ik ken meer stellen die beiden parttime werken en zo de zorg voor de kinderen het best kunnen regelen, maar in de toekomst maken ze dan wel andere keuzes. Ook omdat enige financiële ruimte wel fijn is met opgroeiende kinderen.
    Waar lees jij dat dat de reden is om niet te werken? Dat stond er niet, ik had meerdere redenen genoemd
    Alhamdolilah.

MVC Lid

Reacties
    4
    06-10-2013

Acceptabel als het maar tijdelijk is.

MVC Lid

Reacties
    28.154
    27-06-2005

Nooo

Stap nu over!