1. #76
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Opnieuw het bewijs dat de evolutie THEORIE bullshit is.
    Tja... Zelfs racefietsen evolueren ....
    Van 5 naar 11 kransjes, van staal naar carbon ....
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Een uitgebreid verhaal, en het geeft ook een inkijkje in hoe evolutie werkt. Te blank en felle zon, dat levert problemen op waarvan huidkanker er 1 is.
    Donkere mensen zullen dus gemiddeld meer tijd hebben om zich voort te planten.
    Die conclusie zal alleen getrokken worden door mensen die nieuwsgierig zijn naar hoe het werkt.
    Hier is het helaas parels voor de zwijnen ben ik bang.
    Ja ik krijg nooit serieus reactie op de verhalen die ik typ, maar ik weet dat er ook mensen aanwezig zijn die lezen zonder te reageren. Mijn teksten zijn nooit persoonlijk.
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Tja... Zelfs racefietsen evolueren ....
    Alleen die van Froome

  4. #79
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Alleen die van Froome
    Hij heeft als enige ovale tandwielen...
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Hij heeft als enige ovale tandwielen...
    Klootzak man ,hoop dat Tom hem nog kan pakken in de Pyreneeën

  6. #81
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klootzak man ,hoop dat Tom hem nog kan pakken in de Pyreneeën
    Hoop ik ook op.
    Ze hebben blijkbaar schrik van hem. Ze kunnen hem niet peilen.
    Zou prachtig team zijn voor volgende tour... Tom met Wilco en Sam.
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  7. #82
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Vertaling, religieuzen doen iets met wetenschap en zoeken bevestiging bij de wetenschap voor iets dat niet bevestigd gaat worden.

    We gaan zo een beetje richting het einde van het industriële tijdperk en nog steeds zijn er massa's mensen die een religie bevestigd willen hebben bij de wetenschap. Je zou verwachten dat mensen na 200 jaar wel opgeven en snappen dat religie en wetenschap niet samengaan.
    Maar als je continu afhankelijk bent van andere meningen en dus diep van binnen vooral bevestiging wilt van andere mensen is er wel iets logisch aan. Dit zijn bijzonder vaak dezelfde mensen die gewelddadig worden als iemand nog maar half scheef kijkt naar hun religie. Er is vast een therapie voor zo een grote onzekerheid.

    Beetje normaal mens is in staat te geloven in een vliegende pad die de wereld red zonder daarvoor bevestiging van anderen nodig te hebben.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Hij heeft als enige ovale tandwielen...
    Niet te vergeten hij heeft zijn "puffertje"

    En als hij dan betrapt wordt, Sky heeft geld zat om de beschuldiging doping van tafel te krijgen/.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Hoop ik ook op.
    Ze hebben blijkbaar schrik van hem. Ze kunnen hem niet peilen.
    Zou prachtig team zijn voor volgende tour... Tom met Wilco en Sam.
    Gaat 'm niet worden. Wilco ligt altijd op de grond, breekt altijd vitale beenderen.
    De spanningsboog bij Wilco is maar enkele seconden.
    Doodzonde, is potentieel een prima wielrenner

    Trouwens Tolhoekje kan er ook wat van, prachtig om hem steeds weer op kop van het peloton te zien sleuren.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klootzak man ,hoop dat Tom hem nog kan pakken in de Pyreneeën
    Vreemd dat andere renners het ook niet doen als het echt veel scheelt.

    Weet trouwens niet of Tom beter is in de Alpen of de Pyreneeën.
    Voorlopig houdt Tom knap stand tegen Froome en Thomas.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    143
    20-06-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Niet echt. Ik vergeet de schepper samen met jou even voor het gemak en houd de vraag best simpel. Hoe kan complexiteit uit het niets komen. Vanuit onze eigen menselijke beleving weten we tot daar dat complexiteit niet uit toeval kan komen. Maar dan hanteer je voor de universum wel een andere logica? Als je dat stukje leeg laat van logica door "onwetendheid", dan kan dat toch alleen uiteindelijk ingevuld worden door iets bovennatuurlijks?
    Overal in het heelal onstaan op dagelijkse basis uit stofwolken complete zonnestelsels. Redelijk complex lijkt me...

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Jawel, ze komen wel met een alternatief: het Intelligent Design. Er zit een bedenker achter, een planner, bedenker, iemand die de evolutionaire processen aanstuurt.

    Niet vreemd dat dit omarmd wordt door religieuzen die niet meer om de onvoorstelbaar veelheid van bewijzen over de evolutietheorie heen kunnen:

    Helaas... ID heeft evolutionair gezien weinig kans om tot de "fittest" te behoren.
    Je moet niet de gevolgen onderschatten van het accepteren van al het bewijs voor de ET.
    Voor het geloof dat stelt dat het heilig boek letterlijk het woord is van hun God is het een enorm probleem.
    Als de verklaring voor de schepping van alle dieren en de mens niet exact is zoals het conform de ET is gegaan, ontstaat een groot probleem.
    Je ziet al dat bepaalde andere beweringen die niet juist zijn dan maar worden omschreven als, poëtisch bedoeld, niet letterlijk.
    Maar waar stopt dat dan? Schepping ook niet letterlijk? Wat nog meer niet?

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Weer of geen weer, ziek of niet ziek. Leonidas is waar islam is


    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Je moet niet de gevolgen onderschatten van het accepteren van al het bewijs voor de ET.
    Voor het geloof dat stelt dat het heilig boek letterlijk het woord is van hun God is het een enorm probleem.
    Als de verklaring voor de schepping van alle dieren en de mens niet exact is zoals het conform de ET is gegaan, ontstaat een groot probleem.
    Je ziet al dat bepaalde andere beweringen die niet juist zijn dan maar worden omschreven als, poëtisch bedoeld, niet letterlijk.
    Maar waar stopt dat dan? Schepping ook niet letterlijk? Wat nog meer niet?